REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kelių eismo taisykles siūloma koreguoti: viešajam transportui skirtomis „A“ juostomis svarstoma leisti važiuoti ir dviratėms motorinėms transporto priemonėms – motociklams. 

Kelių eismo taisykles siūloma koreguoti: viešajam transportui skirtomis „A“ juostomis svarstoma leisti važiuoti ir dviratėms motorinėms transporto priemonėms – motociklams. 

REKLAMA

Motociklininkai tikina, kad taip jie išvengtų vadinamojo „nardymo“ tarp juostų ir būtų mažiau avarijų. Automobilių vairuotojai tokį siūlymą vertina skeptiškai.

Motociklininkai keliuose dažnam automobilio vairuotojui kelia stresą: jie staigiai manevruoja, juos kur kas sunkiau pastebėti. Bet jie yra ir kur kas labiau pažeidžiami.

Vien šiemet eismo įvykių, į kuriuos pateko motociklininkai, yra kone 2 kartus daugiau nei pernai – per 40. Patys motociklininkai siūlo šią problemą taisyti ir leisti jiems važiuoti viešajam transportui skirta „A“ juosta.

Idėja pasekti kitų Europos šalių pavyzdžiu kilo daugkartiniam Dakaro ralio dalyviui Baliui Bardauskui. Šiuo metu motociklininkas keliauja po Italiją po paskutinio Dakaro ralio metu patirtų abiejų rankų lūžių.

REKLAMA
REKLAMA

„Pagrindinis dalykas dėl ko mūsų motociklininkų bendruomenė norėtų, kad būtų leidžiama važiuoti „A“ juosta yra ta, kad motociklininkas išvažiavęs iš namų sveikas, į namus grįžtų taip pat sveikas“, – pabrėžė B. Bardauskas.

REKLAMA

KET pakeitimų iniciatoriai sako, kad tam pritartų ir daugybė šalie motociklininkų klubų. Bet štai automobilių vairuotojai siūlymą vertina prieštaringai. Vilniaus miesto merui motociklininkų pasiūlymai patiko, todėl Remigijus Šimašius su šiuo pasiūlymu kreipėsi į Susisiekimo ministeriją.

Tuo metu šalies kelių policija, skelbianti, kad šiemet motociklai į avarijas pakliuvo kone du kartus daugiau nei pernai ir neretai ne dėl savo kaltės, siūlymą svarstytų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų