• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Turbūt kiekvienas automanas vaikystėje turėjo bent vieną modeliuką su kuriuo žaisdavo kiekvieną dieną. Vieni modeliukus iškeitė į didesnius ir brangesnius, o kiti pradėjo kaupti savo sumažintų automobilių kolekciją. Į kurią kategoriją patenka Augustinas? Tiek į vieną, tiek į kitą. Vaikinas nusprendė sukurti unikalų ir pasaulyje analogų neturintį 1/24 mastelio modeliuką, kurio visos detalės buvo pagamintas rankomis.
Jeigu vaikino automobilis turėtų tapti realaus dydžio, Augustinas teigia, jog jis turėtų 7.4 litro, „Quad-Cam aštuonių cilindrų motorą, kuris išvystytų 700 arklio galių ir net 1320 NM sukimo momentą. Galia būtų perduodama per penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.

Turbūt kiekvienas automanas vaikystėje turėjo bent vieną modeliuką su kuriuo žaisdavo kiekvieną dieną. Vieni modeliukus iškeitė į didesnius ir brangesnius, o kiti pradėjo kaupti savo sumažintų automobilių kolekciją. Į kurią kategoriją patenka Augustinas? Tiek į vieną, tiek į kitą. Vaikinas nusprendė sukurti unikalų ir pasaulyje analogų neturintį 1/24 mastelio modeliuką, kurio visos detalės buvo pagamintas rankomis.
Jeigu vaikino automobilis turėtų tapti realaus dydžio, Augustinas teigia, jog jis turėtų 7.4 litro, „Quad-Cam aštuonių cilindrų motorą, kuris išvystytų 700 arklio galių ir net 1320 NM sukimo momentą. Galia būtų perduodama per penkių bėgių mechaninę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

a


Modeliuką, apie kurį jums papasakosime, bus antrasis Excela V8 prototipas. Pirmasis šiuo metu išrinktas, bet neišmestas. Šio modelio gamybos tikslas buvo išmokti modeliuoti. Norėdamas nesugadinti kolekcinių modelių, vaikinas nusprendė viską pradėti nuo nulio ir savo rankomis pagaminti unikalų modelį. Tačiau, kai Augustinas stebėjo kaip modelis kyla ant ratų ir darosi vis gražesnis, vaikinas nusprendė pagaminti jį idealų ir nepriekaištingą. Kiekviena detalė, kiekviena smulkmena turėjo būti ideali, o pirmasis modelis toks nebuvo. Tad buvo nuspręsta viską pradėti iš naujo ir sukurti antrąjį modelį.

REKLAMA

1


Antram modeliukui buvo skiriama žymiai daugiau dėmesio, ypač įvairioms detalėms, kurių niekada nepamatytumėte. Pavyzdžiui? Išlietas metalinis variklio blokas. Augustinas laisvai gali plastiką nudažyti ir jis atrodys kaip metalas, tačiau variklis yra gryna šio automobilio dvasia. Todėl vaikinas ruošiasi variklio dalis sukurti iš plastiko, išlieti iš gipso formą, ir tada išlieti jį iš lydmetalio.
Vaikino planuose taip pat yra veikianti važiuoklė, veikiantis vairas, atidaromas kapotas, bagažinė, durys bei besisukantys ratai.
„Sąsiuvinyje yra raudonai apibrauktas tekstas. Jeigu manysiu, kad esu nesveikas, bardačiokas ir degalų bakelis su bagažinės pasiekimu iš salono irgi bus atidaromi.“

REKLAMA
REKLAMA

2


Visko pradžia... Šiam piešiniui yra daugiau nei penki metai. Pasak vaikino, piešinys labai netikslus, todėl buvo perpieštas prieš pradedant modeliuko gamybą.

111


Štai koks skirtumas tarp pirmojo modelio ir antrojo modelio panelės. Skirtumas akivaizdus ar ne?

222


Čia bus sėdynė.

455


Pirmojo variklio blokas.

sada


Pasiruošimas formų liejimui.

9


 
Kadangi vaikinas niekur neskuba ir be įkvėpimo nedirba prie savo kūrinio, galutinė versija pasirodys dar negreitai. Vis dėlto, Augustas prasitarė, kad bus gaminama antroji modelio versija. (žiūrėti nuotrauką viršuje).
Tačiau, jeigu norite matyti kaip projektas progresuoja toliau,
stebėkite temą specialiame forume. 
Galerija :

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų