REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
0
TV3

Per dvejus metus nuo pasirodymo pradžios į pasaulio kelius jau išriedėjo daugiau nei 50 000 „Nissan Leaf“ automobilių. Dabar prasideda naujas šio modelio istorijos etapas. Nors iš pirmo žvilgsnio naujasis „Leaf“ gali pasirodyti labai panašus į pirmąjį Europos metų automobilio titulą iškovojusį elektromobilį, gamintoja tikina, kad pažvelgus giliau matyti daug reikšmingų patobulinimų.

REKLAMA
REKLAMA

„Nissan“ tikina, kad padidėjo veikimo nuotolis, atsirado daugiau perdirbamų komponentų, salonas tapo erdvesni, paregėjo įkrovimo galimybės, siūloma daugiau įrangos.

REKLAMA

Skelbiama, kad inžineriniai pakeitimai pakeitimai atlikti įvairiose srityse, pradedant nuo naujo galios agregato bloko, dėl kurio automobilis turėtų būti praktiškesnis, ir baigiant paprastomis modifikacijomis, tokiomis kaip papildomai įrengta LED apžiūros lemputė krovimo angoje, kad būtų lengviau įkrauti akumuliatorių naktį.

Viena reikšminga permaina, susijusi su 2013 m. laidos „Nissan Leaf“ modeliu, yra ta, kad jis bus gaminamas trijuose skirtinguose regionuose: Šiaurės Amerikoje, Europoje ir Japonijoje.

REKLAMA
REKLAMA

Didžiausias techninis pakeitimas, yra naujas integruotas galios agregatas, pirmąkart sujungiantis kroviklio bloką, inverterį ir elektrinį variklį. Į vieną visumą sujungto naujojo galios agregato pagrindas ir šį kartą yra 80 kW AC elektrinis variklis, kuriam energiją tiekia 48 modulių „Nissan“ ličio jonų akumuliatorius, montuojamas automobilio dugne.

Perkėlus „Leaf“ kroviklį iš galinės dalies ir sumontavus po variklio gaubtu, bagažo skyriaus talpa padidėjo 40 litrų, bendras bagažinės tūris siekia 370 litrų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šildymo ir vėsinimo sistemos patobulinimai sukoncentruoti į naują šilumos siurblį, kuris montuojamas vietoj ankstesniojo keramikinio šildytuvo. Šis sprendimas ženkliai sumažina elektros energijos sąnaudas ir užtikrina didesnį įveikiamą atstumą.

Atnaujinto „Leaf“ veikimo nuotolį pavyko padidinti ir pakeitus vienintelį automobilio išorės dizaino elementą: subtiliai patobulintos priekinės radiatoriaus grotelės padėjo sumažinti pasipriešinimo koeficientą nuo 0,29 iki 0,28.

Pagal naujas Europos transporto priemonių degalų suvartojimo normas (NEDC) patvirtintas naujojo „Leaf“ įveikiamas atstumas siekia 199 km (ankstesniojo modelio buvo 175 km).

REKLAMA

Siekiant sumažinti automobilio svyravimą ir užtikrinti didesnį manevringumą atnaujinti amortizatoriai. Siekiant, kad vairavimo jausmas labiau atitiktų europiečių skonį, atitinkamai patobulinta vairo sistema. Pagerintos ir stabdžių savybės, idant būtų užtikrintas efektyvesnis laipsniškas stabdymas ir didesnis regeneruojamos energijos kiekis.

Taip pat „Nissan“ skelbia, kad dvigubai (nuo 8 iki 4 valandų) sutrumpėjo įkrovimo laikas.

Iš techninių naujovių minėtina specialiai sukurta „Leaf“ modeliui naujoji „Bose“ garso sistema.

REKLAMA

Atnaujinimai įdiegti kartu išplečiant modelių asortimentą: „Leaf“ modeliui pritaikyti trys „Nissan" apdailos lygiai, taip suteikiant šio elektromobilio išvaizdai daugiau spalvų. „Visia" modelis yra pigiausia bazinė versija. „Tekna" (gausiausios komplektacijos) modeliuose komplektuojama daugiau įrangos nei pirmajame „Leaf“.

Į naują asortimentą įtraukta daugiau stiliaus, dizaino ir apdailos įrangos variantų. Pavyzdžiui, „Visia“ modeliai komplektuojami su 16 colių plieniniais ratlankiais ir gaubtais, juodais durų veidrodėlių gaubtais ir halogeniniais priekiniais žibintais. „Acenta" modeliams siūlomi 16 colių lengvojo lydinio ratlankiai, zomšinė sėdynių apdaila, kėbulo spalvos durų veidrodėlių gaubtai ir galiniai tamsinti stiklai.

„Tekna" versija išsiskiria odinėmis sėdynėmis, kurios, 17 colių lengvojo lydinio ratlankiais, LED priekiniais žibintais, „Bose" garso ir aplinkinio vaizdo sistemomis. Visoms versijoms siūloma nauja septynių skirtingų spalvų gama.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų