REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors dabartinių planšetinių kompiuterių pardavimų dinamika kalba apie tam tikrą paklausos mažėjimą, kompanijos ASUS tai nė kiek neatbaido nuo optimistinių prognozių skelbimo. Juo labiau, kad „Asus“ vis dar išlieka strateginiu „Google“ partneriu: taivaniečių gamyklose bus surenkami ir antros kartos „Nexus 7“.

REKLAMA
REKLAMA

Šaltinių teigimu, vien tik „Nexus 7“ gamybos apimtys III ketvirtyje sieks 2,5 mln. vienetų, o iš viso šiais metais planuojama realizuoti 12 mln. planšetinių kompiuterių.

REKLAMA

Kol kas planšetinių kompiuterių verslas „Asus“ uždirba maždaug 15-20% visų pajamų, tačiau jau kitame ketvirtyje šis rodiklis padidės virš 20%, o ateityje pasieks ir visus 30%. „Asus“ direktorių valdybos pirmininko Jonney Shih nuomone, kompanija turi pakankamai didelį potencialą išleisti naujus produktus anksčiau nei konkurentai. Rinka dabar pasiekė konkuravimo kainomis fazę, tuo tarpu planšetinių kompiuterių gyvavimo ciklas nuolat trumpėja.

REKLAMA
REKLAMA

Kad išgyventų šioje rinkoje, „Asus“ ketina ne tik konkuruoti kainomis, tačiau ir pasiūlyti vartotojui „pridėtinę vertę“. Tikėtina, kad kalbama apie „debesų“ tarnybas arba nemokamą aplikacijų rinkinį, o taip pat išvystytą nuosavų programų ekosistemą.

Tiesa, jau ir šiuo metu kompanija „Asus“ nesiskundžia produkcijos įvairove planšetinių kompiuterių segmente. Pirkėjai Lietuvoje gali rinktis iš tokių „Asus“ pasiūlymų:

„Asus“ planšetiniai kompiuteriai su „Android“ operacine sistema „Asus“ planšetiniai kompiuteriai su „Windows 8“ operacine sistema „Asus“ planšetiniai kompiuteriai su „Windows RT“ operacine sistema „Asus Transformer Book“ hibridiniai kompiuteriai (apjungia planšetę ir nešiojamąjį kompiuterį) „Asus TAICHI“ nešiojamieji kompiuteriai su dvigubu ekranu „Asus VivoTab RT TF600TG“ planšetinis kompiuteris su išorine klaviatūra (apjungia planšetę ir nešiojamąjį kompiuterį)

Antrame pusmetyje „Asus“ ketina šiek tiek padidinti savo pajamų lygį. Kalbant apie pusmečius, pajamų proporcijos turėtų sudaryti 44:56. Per metu ketinama parduoti 12 mln. planšečių, 20-25 mln. nešiojamų kompiuterių ir 22 mln. motininių plokščių. Kitais žodžiais tariant, paskutinioji kategorija jau seniai nėra „Asus“ produkcijos pagrindas. Tiesa, dar yra vaizdo plokštės ir eilė aksesuarų, tačiau apie juos kompanija nieko nepranešė.  

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų