REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Artėjant vienerių metų Steve'o Jobso mirties metinėms, „Apple“ kompanijai užduodami sudėtingi klausimai dėl jos ateities. Šių klausimų ypač padaugės, jei įmonė pateiks dar kelis nuviliančius ketvirčio rezultatus ar silpnėjančius „iPhone“ pardavimų duomenis, rašo „Time“.

REKLAMA
REKLAMA

„Apple“ neseniai paskelbė nedžiugius pajamų rezultatus. Ataskaitoje akis badė silpnas „iPhone“ telefonų pardavimo augimas, kurį „Apple“ aiškino „gandais ir spekuliacijomis“ apie naują „iPhone“. Esą vartotojai aprimo, nes laukia pasirodant naujo modelio.

REKLAMA

„Apple“ paskelbti 35 mlrd. JAV dolerių vertės pardavimai yra mažesni už Volstrito lūkesčius. O „iPhone“ telefonų pardavimai pastarąjį ketvirtį sumažėjo nuo 35,1 mln. iki 26 mln. vienetų. Nors jie buvo 28 proc. didesni už to paties laikotarpio pernai pardavimus. Toks šio ketvirčio rezultatas buvo nuviliantis, nes dažniausiai įmonė gerokai viršija Volstrito lūkesčius.

„Apple“ turi produktą čempioną – „iPad“ planšetinį kompiuterį, tačiau šis prietaisas susiduria su augančia konkurencija, ypač iš naujųjų „Google“ ir „Microsoft“ produktų. Be to, „iPhone“ pardavimai sudaro beveik pusę visų „Apple“ pajamų, nors ir naujojo ir brangesnio „iPad“ pardavimai greitai auga.

REKLAMA
REKLAMA

Tam, kad pratęstų savo stebinantį augimą „Apple“ turi pristatyti naują industriją keičiantį produktą. „Apple“ konkurentai neliks chaose amžinai, be to, pasirodė ženklų, kad įmonės varžovai pagaliau susiima. Po rezultatų paskelbimo „Apple“ akcijų kaina krito 5 procentus. Nuo to laiko jos atsitiesė. Iš dalies dėl to, kad „Apple“ vis dar laikoma saugia įmone dabartinėje nestabilioje rinkoje.

Tačiau kas jeigu Steve'as Jobsas jau pristatė pakankamą kiekį inovatyvių produktų. Juk vis dėlto jis per savo trumpą karjerą radikaliai sutrikdė bent jau septynias industrijas: asmeninių kompiuterių, operacinės sistemos, muzikos, mobiliųjų telefonų, leidybos, planšetinių kompiuterių ir Holivudo animacijos.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prieš porą savaičių „Associated Press“ paskelbė straipsnį su antrašte: „iPhone“ žavesys blėsta, o „Samsung“ žiba.“ Ar tikrai blėsta „iPhone“ žavesys? Įmonės vadovai piešia visai kitokį paveikslą. Juk jeigu vartotojai laukia naujo „iPhone“, vadinasi jie tikrai tikrai jo nori. Tad ką turėjo reikšti AP antraštė?

Vienu metu seksualiu laikytas „iPhone“ pradeda atrodyti mažas ir storas. Tuo tarpu „Samsung“ naujausias telefonas „Galaxy S III“ yra aptakus ir plonytis. Jis veikia su greičiausiais tinklais ir dar gali būti „išmaniąja pinigine“ – šių dviejų dalykų negali „Apple“ telefonas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų