REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Suomijos prekybos tinklas, nuo rugpjūčio 20 d. duris atversiantis ir Lietuvoje, tyrinėja mūsų tautiečių pirkimo įpročius, matyt, bent veiklos pradžioje tikėdamasis kuo geriau tenkinti pirkėjų poreikius ir taip pritraukti kuo daugiau konkurentų klientų.

REKLAMA
REKLAMA

„Prismos“ užsakymu atlikti tyrimai atskleidė, jog daugiau nei pusė visų šalies gyventojų apsipirkti vyksta bent su vienu šeimos nariu. Vis dėlto, pasak bendrovės pranešimo, šį jau nemažai daliai šeimų tradicija tapusį užsiėmimą apsunkina ar net nemaloniu paverčia ilgos eilės, klaidinančios prekių etiketės, pirkiniams skirtų vežimėlių ar automobilių stovėjimo vietų trūkumas.

REKLAMA

Apklausos rezultatai rodo, kad 34 proc. Lietuvos gyventojų apsiperka kartu su sutuoktiniu/-e ar partneriu/-e. Kas dešimtas (10 proc.) kasdienių prekių įsigyti vyksta su visa šeima, o 7 proc. į prekybos centrus keliauja su vaikais. 4 proc. respondentų kompaniją apsiperkant palaiko draugai. Apsipirkti vieni linkę 34 proc. respondentų.

„Po 36 proc. kartu su visa šeima apsiperkančių apklausos dalyvių teigė, kad šis užsiėmimas – tai graži šeimos tradicija ir proga praleisti kartu laiką, pabendrauti. Vis tik, mūsų užsakymu atliktas focus grupės tyrimas2 rodo, kad apsipirkdami su visa šeima pirkėjai susiduria su tam tikrais nepatogumais, kurių ryškiausi – ilgos eilės prie kasų, minios žmonių, nukritusios ar neteisingą informaciją pateikiančios prekių etiketės, taip pat apsipirkimui skirtų vežimėlių bei automobilio stovėjimo vietų trūkumas“, – pranešime teigia bendrovės „Prisma LT“ generalinė direktorė Anu Huuska.

REKLAMA
REKLAMA

Pasak jos, respondentai, auginantys mažamečius vaikus, taip pat nurodė, kad apsipirkti su šeima jiems trukdo siauri ar prekėmis užstatyti praėjimai tarp lentynų bei vaikams skirtų apsipirkimo vežimėlių trūkumas.

„Orientuojamės į šeimą ir jos poreikius, todėl stengiamės užtikrinti, kad apsiperkant didcentryje „Prisma“ jie išvengtų nepatogumų. Pavyzdžiui, naujame prekybos centre tarpai tarp lentynų bus ne mažesni nei 2,5 metro ir svarbiausia – juose nebus  statomos paletės ar papildomos lentynos su prekėmis“, – bendrovės pranešime cituojama Anu Huuska.

Jos teigimu, prie kiekvieno „Prisma“ didcentrio turi būti įrengta aikštelė, kurioje 100 kv. metrų prekybos ploto skirta 12 automobilių stovėjimo vietų. „Ozo“ prekybos ir pramogų centre įsikūrusio didcentrio klientams skirta 2300 vietų. Į prekybos centrą su atžalomis atvyksiantys tėveliai ras didelį kiekį vežimėlių su „automobiliais“ ir mažų prekių vežimėlių vaikams, taip pat vežimėlių, skirtų patogiai vežiotis kūdikiams. Visas „Prisma“ parduotuvėje dirbsiantis personalas mokės naudotis kasomis – taip bus išvengta didelių eilių, o 7500 kv. metrų prekybos plote laisvai jaustis pirkėjas galės ir apsipirkimo piko valandomis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų