REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Sekmadienį Saudo Arabijoje po laisvos dienos buvo pratęstas Dakaro ralis, kuriame įvyko jau septintasis greičio ruožas

Sekmadienį Saudo Arabijoje po laisvos dienos buvo pratęstas Dakaro ralis, kuriame įvyko jau septintasis greičio ruožas

REKLAMA

Šį kartą lenktynininkai turėjo įveikti virš 700km – iš Rijado į Al Dawadimi – o iš jų greičio ruožo buvo 402 km.

Vaidotas Žala 402 km distanciją įveikė per 3 val. 32 min. 32 sek. ir nuo lyderio atsiliko 23 min. ir finišavo 17-as.

Bendroje įskaitoje per vieną vietą aukščiau už V.Žalą esantis argentinietis Sebastianas Halpernas lietuvį šį kartą aplenkė vos 1 min. 35 sek., tačiau tai reiškė, kad padidino atotrūkį nuo V.Žalos. Devintoje bendros įskaitos vietoje esantis čekas Martinas Prokopas taip pat nežymiai aplenkė lietuvį – per 3 min. 16 sek.

Bendroje įskaitoje V.Žala išliko 11-as (+02:28:51), o nuo dešimtoje vietoje esančio S.Halperno atsilieka 30 min. 27 sek. Artimiausią varžovą prancūzą Mathieu Serradori lietuvis lenkia 5 min. 46 sek.

REKLAMA
REKLAMA

Dar po pirmųjų 121 km, neutralizacijos zonoje, V.Žala teigė, kad šį kartą viskas kitaip, nei buvo pirmoje Dakaro pusėje – smėlis sausas, karšta, o dulkių – daugybę.

REKLAMA

„Karšta... Šiandien tikrai karšta. Jeigu pirmoje Dakaro pusėje buvo šalta, tai dabar jau karšta ir kondicionierius įjungtas pilna rankena. Kopos nebėra šlapios, sausa. Važiuojame dideliu slėgiu, sunku kastis, bet prašliaužėme. Dar daug liko“, – po 121 km sakė V.Žala.

„Slėgio antrai daliai nekeisime, nes yra akmenų. Jau ir taip keitėme vieną ratą. Saugojau, bet užkabinau ir...“, – sakė lietuvis.

Finišavęs, lenktynininkas plačiau papasakojo apie septintąjį greičio ruožą bei užjautė tuos, kurie startavo už sunkvežimių.

„Pradžioje keitėme vieną padangą, o vėliau įsėdome į dulkes paskui tą geltoną prancūzą. Vienoje vietoje „čiut čiut“ kažkur „užblūdinome“ ir jis išsiveržė į priekį, o tada maždaug 80 km paskui.. Neina net priartėti, žiauriai daug dulkių. Aš nesuprantu, kaip mus pasigavo S.Loebas, nes mano drąsa tiek neneša. Važiuoji paskui debesį... Kopose dar atitolo, o vėliau pasigavome per tą susuktą dalį“, – pasakojo V.Žala

REKLAMA
REKLAMA

„Buvo daug akmenų.. Toks vaizdas, kad kai atidavėme perrinkti greičių dėžę ir gavome atsarginę, ji į galą pradėjo ožiuotis ir nebenorėjo junktis. Lygiai tas pats ir su priekiniais amortizatoriais, nes „X-raid“ turi reikalų su „Audi“ ir negali jų perrinkti. Šiandien jau nešiu ir sakysiu, kad nėra kitų variantų, nes viskas pasidavinėja. Šiaip tai buvo sunkesnė diena, nes startavau be energijos. Galbūt kažką suvalgiau.. Kaip lapas buvau. Iš pradžių per lėtai, o kai pradėjo vytis, pats pradėjau lėkti. Išsimušėme iš ritmo ir gerai, kad bent jau daug „nenublūdinau“, – pridūrė jis.

Paklausus apie nuovargį, V. Žala atsakė: „Šiek tiek, nebuvo labai, nes greitai susisuko kilometrai, bet tos dulkės... Taip erzina. Užuojauta visiems, kurie startuos už sunkvežimių, nes be šansų kažką pagauti. Galbūt per kelias kopas, bet kitur... Mes pirmoje dalyje tempuko nepalaikėme, minutę „užblūdinome“ ir tada laikykis...“.

V.Žala startavo iš 11 vietos (9.44 val.), tuo tarpu S.Loebas – iš 23 pozicijos (10.05 val.).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų