• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Pirmąjį vandeniliu varomą „Toyota“ pristatė 2014 m. Dabar įmonė yra pasirengusi pakelti savo pažangią, visiškai aplinkos neteršiančią kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV) technologiją į naujas aukštumas: 2019 m. Tokijo automobilių parodai skirtoje specialioje ekspozicijoje buvo pristatytas antrosios kartos „Mirai“ automobilis.
Dabartinis „Mirai“ automobilis atliko savo misiją ir padėjo geriau suprasti, kaip galima sukurti ekologiškai saugią ir tvarią ateities vandenilio visuomenę. Tai techniškai ištobulintas ir kartu nepaprastai praktiškas automobilis, kuris su pilnu degalų baku gali nuvažiuoti apie 500 km. Jo degalų bakas pripildomas per kelias minutes. Be to, jis visai neteršia aplinkos, nes išskiria tik gryną vandenį.  Nuo modelio pristatymo buvo parduota apie 10 000 šių automobilių. Visą tą laiką „Toyota“ aktyviai rėmė vandenilio degalinių infrastruktūros plėtrą pagrindinėse pasaulio rinkose.

Pirmąjį vandeniliu varomą „Toyota“ pristatė 2014 m. Dabar įmonė yra pasirengusi pakelti savo pažangią, visiškai aplinkos neteršiančią kuro elementais varomų elektromobilių (FCEV) technologiją į naujas aukštumas: 2019 m. Tokijo automobilių parodai skirtoje specialioje ekspozicijoje buvo pristatytas antrosios kartos „Mirai“ automobilis.
Dabartinis „Mirai“ automobilis atliko savo misiją ir padėjo geriau suprasti, kaip galima sukurti ekologiškai saugią ir tvarią ateities vandenilio visuomenę. Tai techniškai ištobulintas ir kartu nepaprastai praktiškas automobilis, kuris su pilnu degalų baku gali nuvažiuoti apie 500 km. Jo degalų bakas pripildomas per kelias minutes. Be to, jis visai neteršia aplinkos, nes išskiria tik gryną vandenį.  Nuo modelio pristatymo buvo parduota apie 10 000 šių automobilių. Visą tą laiką „Toyota“ aktyviai rėmė vandenilio degalinių infrastruktūros plėtrą pagrindinėse pasaulio rinkose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Vandeniliu varomas Toyota Mirai


Tai buvo tik pradžia. Tokijo automobilių parodoje „Toyota“ pademonstravo pažangą tobulinant naujojo „Mirai“ techninius sprendimus, dinamines charakteristikas ir kuriant patrauklų jo dizainą.
Antrosios kartos „Mirai“ planuojama pradėti pardavinėti 2020 m. Jis iš pradžių pasirodys Japonijoje, Šiaurės Amerikoje ir Europoje. Naujasis „Mirai“ yra daug daugiau nei ekomobilis, parodantis, kad FCEV technologija nėra kliūtis norint sukurti smagų vairuoti ir dailiai atrodantį automobilį.

REKLAMA

Vandeniliu varomas Toyota Mirai


Kaip ir anksčiau, pagrindinis dėmesys skiriamas efektyvumui. Dėl patobulintos kuro elementų sistemos ir didesnių vandenilio talpų „Toyota“ tikisi 30 proc. padidinti „Mirai“ nuvažiuojamą atstumą.
Vyriausiasis „Mirai“ inžinierius Yoshikazu Tanaka teigė: „Mes išsikėlėme tikslą sukurti tokį automobilį, kuriuo visuomet būtų smagu keliauti, kuris išsiskirtų emocionaliu ir patraukliu dizainu, būtų dinamiškas, greitai reaguotų ir verstų vairuotoją visuomet šypsotis.“

REKLAMA
REKLAMA

Vandeniliu varomas Toyota Mirai


Vienas naujojo „Mirai“ automobilio, sukonstruoto ant naujausios „Toyota“ modulinės platformos su galiniais varomaisiais ratais, kuri nuo pat pradžių buvo pritaikyta įvairių tipų galios agregatams (įskaitant ir vandenilinį), privalumas – atvertos didesnės galimybės kurti emocionalesnį ir patrauklesnį dizainą. Naujojo „Mirai“ kėbulas tapo dar tvirtesnis, o tai atitinkamai lemia didesnį jo manevringumą, greitesnę reakciją, žemesnį svorio centrą ir geresnį valdymą.
Dėl patobulintos kuro elementų sistemos ne tik pailgėjo naujojo „Mirai“ nuvažiuojamas atstumas. Jis taip pat sklandžiai ir tolygiai startuoja iš vietos ir leidžia mėgautis elegantišku vairavimu, tiksliai reaguodamas į kiekvieną vairuotojo akceleratoriaus spustelėjimą. Automobilį lengva valdyti važiuojant vingiuotais keliais, o greitkeliuose jis dovanoja išskirtinį galios pojūtį, nepriklausomai nuo išvystyto greičio.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų