• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Antradienį sportininkai Jungtinių Arabų Emyratų smėlynuose turėjo įveikti 365 kilometrus, kurių 257 kaip įmanoma greičiau – tiek sudarė greičio ruožą. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkas Antanas Kanopkinas į bivaką grįžo tik leidžiantis saulei – keturratis ir vėl turėjo degalų sistemos problemų, tad teko praleisti ne vieną valandą alinančiame smėlynų karštyje.


Antradienį sportininkai Jungtinių Arabų Emyratų smėlynuose turėjo įveikti 365 kilometrus, kurių 257 kaip įmanoma greičiau – tiek sudarė greičio ruožą. „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos sportininkas Antanas Kanopkinas į bivaką grįžo tik leidžiantis saulei – keturratis ir vėl turėjo degalų sistemos problemų, tad teko praleisti ne vieną valandą alinančiame smėlynų karštyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Nepasiekus degalų papildymo zonos, kuri buvo viduryje trasos, pradėjo gesti keturračio variklis. Minčių apie tai, koks tai gali būti gedimas, buvo visokių. Organizatoriai vėl privežė papildomų degalų ir šiaip ne taip pavyko pasiekti finišą. Džiaugiuosi, kad likau varžybose, o geras rezultatas dabar bus finišo pasiekimas, nes dėl rezultato kovoti šansų nebedaug“, – apie dienos įvykius pasakojo A. Kanopkinas.

REKLAMA

Sportininkas, grįžęs į bivaką, kalbėjosi su tarptautinės motociklų federacijos (FIM) atstovais bei renginio organizatoriais, kurie pripažino, jog tokio tipo lenktynėse šiai technikai reikėtų leisti turėti didesnius degalų bakus.


„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkai
„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkai

„Su tokiomis problemomis taip pat susidurtų ir bet kurio kito gamintojo keturračiai, bet organizatoriai žadėjo ateityje priimti sprendimus dėl šios situacijos. Labai norėčiau, kad atsirastų ir daugiau gamintojų, kurie lenktyniautų mūsų įskaitoje, bet ši situacija turi būti išspręsta, kad važiavimas galėtų būti apie greitį, o ne degalų taupymą“, – sakė A. Kanopkinas.

REKLAMA
REKLAMA

Sklandžiau trasą įveikti pavyko kitam „CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos nariui Adomui Gančieriui. Pirmoji dalis, pasak jo, buvo lyg važiavimas jūra – visą laiką teko skrosti nedideles kopas: „Pirmoji dalis nebuvo sudėtinga, bet didžiausios kopos prasidėjo antroje dienos pusėje. Teko įveikti trečio lygio kopas – jos, pagal skirstymą, pačios didžiausios. Be didesnių nesklandumų įveikiau visas, bet teko iš savęs ir technikos spausti maksimumą.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkai
„CFMOTO Thunder Racing Team“ komandos lenktynininkai

Nors pati trasa buvo nelengvai įveikiama, navigacija, pasak sportininko, pakankamai elementari ir nė karto nepaklydo, nors matė didžiausiomis kopomis klaidžiojančių varžovų.


Šios nakties išskirtinumas yra tai, kad dalyvių technika per naktį stovės uždarame parke ir mechanikai negalės jos remontuoti ar tikrinti. Po finišo sportininkai turėjo valandą laiko, kai su mechanikų patarimais, bet ne tiesiogine pagalba, galėjo atlikti minimalius remontus naudojantis tik tais įrankiais ir tomis dalimis, ką vežėsi kartu.

REKLAMA

Beje, rytoj taip pat laukia 150 kilometrų iki degalų užpildymo zonos, tad abu sportininkai sako, kad iki šio punkto teks važiuoti taupant degalus, o ne galvojant apie rezultatą. Viso ryt dalyviams teks įveikti 303 kilometrus, iš kurių 266 sudarys greičio ruožas. Organizatoriai žada, kad visą jį sudarys smėlis ir kopos.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų