REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Pirmadienį, rugpjūčio 23 dieną, Lietuvos buriavime bus įrašytas naujas istorijos puslapis – jachta „Ambersail“ kirs starto liniją „Sevenstar round Britain and Ireland race 2010“ varžybose“, – tokiais žodžiais „Ambersail“ įgula pasitiko žmones, susirinkusius į jų išlydėtuves.

REKLAMA
REKLAMA

16-os žmonių komanda, vedama kapitono Simono Steponavičiaus, pirmą kartą dalyvaus tokio aukšto rango varžybose ir mes iššūkius tokios jūrinėms valstybėms, kaip Anglija, Prancūzija, Vokietija, Švedija ir Ispanija.

REKLAMA

Įkvėpti praėjusių metų „1000-mečio Odisėjos“, lietuviai subūrė labiau mėgėjišką komandą, tačiau kiekvienas įgulos narys neįsivaizduoja savo gyvenimo be jūros.

„Linkime entuziazmo, degimo viduje. Tikime, jog lietuviškas, pamatuotas degimas tikrai duos geresnius rezultatus, negu pasaulio profesionalų racionalūs sprendimai. Dar kartą jums sėkmės ir gero vėjo“, – linkėjo susirinkusieji.

Jachtos „Ambersail“ nariai, išgirdę palinkėjimą apie gerą vėją, tris kartus garsiai sušuko „Vėjo, vėjo, vėjo!“.

REKLAMA
REKLAMA

Kapitonas S. Steponavičius tinklalapiui „Balsas.lt“ sutiko plačiau papasakoti apie kelionės tikslą ir laukiančius iššūkius.

– Papasakokite plačiau apie savo įgulą? Kiek joje žmonių, ją sudaro tik vyrai?

– Įguloje yra 16 narių, nebus nė vienos moters.

– Iš kurio miesto pradėsite lenktynes?

– Startuosime iš Kauso, kuris yra Vaito saloje, Anglijos pietuose.

– Kiek laiko praleisite jūroje?

– 7-8-ias, o gal net ir 9-ias paras.

– Su kiek komandų teks išmėginti jėgas?

– Iš viso startuoja apie 30 laivų, tarp kurių yra labai garsių vardų, žinomų visame pasaulyje. Yra ir nuotykių ieškotojų, tačiau bet kokiu atveju, šios varžybos šiemet yra vienos rimčiausių visame pasaulyje.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

– Dalyvauti šiose rungtynėse jus įkvėpė praėjusių metų „1000-mečio Odisėja“?

– Žinoma, kad tai labai prisidėjo. „Ambersail“ jachta projektuota ir statyta lenktynėms aplink pasaulį. Mano nuomone, tai vienas geriausių „Volvo 60“ tipo laivų. Mūsų svajonė buvo išsirinkti būtent šį laivą, plaukti su juo. Tai išsipildė. Tai puiki platforma, su kuria galima pradėti jūrinį buriavimą. Lenktynine prasme, jis yra šiek tiek senstelėjęs, pasenusi technologija.

Laivas buvo statytas 2001 metais, o per tą laiką viskas pažengė šiek tiek į priekį. Priešininkų laivai bus lengvesni ir panašiai. Lietuvos įgulos niekada nedalyvo aukščiausio lygio jūrinėse regatose, todėl mes turime puikią progą tai pradėti. Mes neturime tam tinkamų laivų, „Ambersail“ tėra vienintelė išimtis, todėl jį laikyti uoste prirakintą – būtų žiauri nuodėmė.

REKLAMA

– Pradinis „Ambersail“ tikslas tiesiog finišuoti, ar kautis dėl aukštų vietų?

– Šiemet dar nesikeliame tikslų laimėti ar kovoti dėl aukštų vietų. Galbūt, paskutinėse sezono varžybose jau galėsime pradėti galvoti apie geresnius pasiekimus. Dabar turime daugybę neatsakytų klausimų, daugybę nežinomų niuansų, turime daug ką išmokti, dar neturime „šerdinės“ įgulos. Turime gerų būriuotojų, su kuriais plaukiojame nuo vaikytės, tačiau dar nesame „sukritę“ į vieną vientisą įgulą, o to reikia, norint siekti pačių aukščiausių rezultatų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų