• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Alfa Romeo“ visuomet buvo laikoma išskirtinių, dinamiškų, smagiai valdomų automobilių gamintoja. Šios savybės yra šio gamintojo kraujyje, todėl nenuostabu, jog naujausi „Alfa Romeo“ modeliai didesnį dėmesį skiria valdymo savybėms, idealiam svorio paskirstymui tarp ašių ir nepriekaištingai pakabos konfigūracijai, o ne penkiasdešimt šešiems davikliams ar pažangiausiai pasaulio navigacijai. 
Šiuo metu „Alfa Romeo“ turi tik vieną grynakraujį sportišką kupė – ne vienerius metus gaminamą „4C“ kupė. Sumažinta superautomobilio interpretacija niekada nebuvo siunčiamas į populiariausių sportiškų kupė gretas. „4C“ visuomet buvo ir bus – įvaizdžio formuotojas.
Pagal oficialų „Alfa Romeo“ markės planą, egzotiškai atrodantis „4C“ nesulauks pilnavertės pamainos. Vietoj jos atsiras „GTV“ kupė („Giulia“ kupė“) ir „Ferrari 488 GTB“ analogas – „Alfa Romeo“ superautomobilis. Šiems planams nepritarianti nepriklausoma dizaino studija – „Umberto Palermo Design“, kartu su „Alfa Romeo 4C“ važiuoklės kūrėjais iš „Adler Group“ nusprendė sukurti savo sportiško kupė interpretaciją – „Mole Costruzione Artigianale 001“.
Kol kas, galime tik paganyti akis į naujojo projekto nuotraukas, nes oficiali automobilio prezentacija įvyks šią savaitę, kuomet duris atvers tarptautinė automobilių paroda, Italijoje, Turino mieste.
Šiuo metu neoficialūs šaltiniai skelbia, jog ši „4C“ interpretacija yra 30 centimetrų ilgesnė, turi platesnę ratų provėžą, gerokai prabangesnį interjerą bei maždaug 280 arklio galių išvystantį benzininį variklį. Ar ši informacija pasitvirtins? Oficiali prezentacija atsakys į daugybę klausimų.

GALERIJA


„Alfa Romeo“ visuomet buvo laikoma išskirtinių, dinamiškų, smagiai valdomų automobilių gamintoja. Šios savybės yra šio gamintojo kraujyje, todėl nenuostabu, jog naujausi „Alfa Romeo“ modeliai didesnį dėmesį skiria valdymo savybėms, idealiam svorio paskirstymui tarp ašių ir nepriekaištingai pakabos konfigūracijai, o ne penkiasdešimt šešiems davikliams ar pažangiausiai pasaulio navigacijai. 
Šiuo metu „Alfa Romeo“ turi tik vieną grynakraujį sportišką kupė – ne vienerius metus gaminamą „4C“ kupė. Sumažinta superautomobilio interpretacija niekada nebuvo siunčiamas į populiariausių sportiškų kupė gretas. „4C“ visuomet buvo ir bus – įvaizdžio formuotojas.
Pagal oficialų „Alfa Romeo“ markės planą, egzotiškai atrodantis „4C“ nesulauks pilnavertės pamainos. Vietoj jos atsiras „GTV“ kupė („Giulia“ kupė“) ir „Ferrari 488 GTB“ analogas – „Alfa Romeo“ superautomobilis. Šiems planams nepritarianti nepriklausoma dizaino studija – „Umberto Palermo Design“, kartu su „Alfa Romeo 4C“ važiuoklės kūrėjais iš „Adler Group“ nusprendė sukurti savo sportiško kupė interpretaciją – „Mole Costruzione Artigianale 001“.
Kol kas, galime tik paganyti akis į naujojo projekto nuotraukas, nes oficiali automobilio prezentacija įvyks šią savaitę, kuomet duris atvers tarptautinė automobilių paroda, Italijoje, Turino mieste.
Šiuo metu neoficialūs šaltiniai skelbia, jog ši „4C“ interpretacija yra 30 centimetrų ilgesnė, turi platesnę ratų provėžą, gerokai prabangesnį interjerą bei maždaug 280 arklio galių išvystantį benzininį variklį. Ar ši informacija pasitvirtins? Oficiali prezentacija atsakys į daugybę klausimų.

GALERIJA


REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų