• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektrifikaciją spartinantis automobilių gamintojas „Hyundai“ pristatė itin aerodinamišką „IONIQ 6“ elektromobilį, su kuriuo gamintojas siekia pasiūlyti pažangiausias technologijas ir daugeliui vairuotojų priimtiną nuvažiuojamą atstumą, dėl kurio nereikėtų nerimauti po kiekvienos ilgesnės kelionės.
Pati efektyviausia „IONIQ 6“ versija galės įveikti iki 610 kilometrų siekiantį atstumą. Šis rodiklis buvo užfiksuotas naudojant „WLTP“ lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą. Automobilis taip pat turi palaikys 400 V / 800 V įkrovimo technologijas, kurios užtikrins sklandesnį ir greitesnį baterijų įkrovimą.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
Aptakias kėbulo formas turintis automobilis naudoja „Hyundai“ inžinierių suprojektuotą „E-GMP“ platformą. Jos dėka inžinieriai galėjo sukurti automobilį, turinti ypatingai didelį, net 2950 mm siekiantį atstumą tarp ašių. Šis sprendimas leido užtikrinti ypatingai erdvų interjerą, tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams.
„Hyundai“ teigia, jog „IONIQ 6“ naudoja sėdynes, kurios buvo sukurtos specialiai elektromobiliams. Jos yra apie 30 proc. plonesnės už standartines, todėl keleiviai turi daugiau vietos.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
„IONIQ 6“ bus siūlomas su dviejų talpų baterijomis. Pigesnė ir efektyvesnė modelio versija su 53 kWh talpos baterija pasižymės vos 14 kWh/100 km siekiančiomis energijos sąnaudomis, kurios, teoriškai, turėtų „IONIQ 6“ suteikti efektyviausio elektromobilio titulą.
Tuo tarpu su galinių arba visų varančiųjų ratų pavara siūloma 77,4 kWh talpos baterija siūlys ne tik patenkinamą įveikiamą atstumą, bet ir džiuginančią dinamiką. Ši versija siūlys 324 arklio galias ir 605 Nm sukimo momentą, dėl kurio „IONIQ 6“ iki 100 km/val. įsibėgės per 5,1 sekundės, arba žymiai greičiau negu „Hyundai i30 N“.
Kaip ir ankstesniame „IONIQ 5“ modelyje, „IONIQ 6“ yra inovatyvi įkrovimo iš automobilio (V2L) funkcija, su kuria iš automobilio galima įkrauti bet kokį elektrinį įtaisą. Dabar nekils jokių problemų dėl nusėdusių įtaisų stovyklaujant ar ką nors veikiant lauke. Įkrovimas iš automobilio atliekamas su adapteriu jungiamu į išorinį krovimo lizdą. Be išorinio krovimo lizdo yra dar vienas lizdas po užpakalinėmis sėdynėmis nešiojamiems kompiuteriams, telefonams ar kitiems įtaisams įkrauti.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
Technologijų kupinas elektromobilis leis naudotis keliomis pagalbinėmis vairavimo sistemomis. Viena iš jų – pagalbos vairuojant greitkelyje sistema (HDA 2) padeda išlaikyti nustatytą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir greitį važiuojant greitkeliu, o taip pat nenukrypti iš eismo juostos netgi staigiame posūkyje. Jei automobilis gretimoje juostoje važiuoja labai arti, sistema koreguoja elektromobilio kelią pavojui išvengti. Važiuojant didesniu greičiu ir laikant vairą bei įjungus posūkio signalą, automobilis automatiškai persirikiuoja į atitinkamą eismo juostą pagal posūkio kryptį.
Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (SCC), vadovaudamasi įsimintu vairuotojo vairavimo stiliumi, padeda išlaikyti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir važiuoti vairuotojo pasirinktu greičiu. Kai SCC sistema išjungta, funkcija įsimena vairuotojo vairavimo stilių. Kai SCC sistema įjungta, funkcija tuo metu neįsimena vairuotojo vairavimo stiliaus, bet atkartoja anksčiau įsimintą vairavimo stilių.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
Pagalbinė sistema susidūrimui iš priekio išvengti (FCA) saugo važiuojantį automobilį nuo susidūrimo su priekyje esančiais objektais. Jei priekyje važiuojantis automobilis staiga stabdo arba sistema aptinka, kad yra grėsmė susidurti su sustojusiu automobiliu arba pėsčiuoju, ji įspėja garsiniu signalu. Jei po įspėjimo susidūrimo grėsmė išlieka, sistema įjungia avarinį stabdymą.
SEL ir Limited komplektacijos modeliuose FCA sistema turi papildomų funkcijų susidūrimui iš priekio išvengti: sankryžoje, išvažiavus į priešingą eismo juostą, persirikiavus į gretimą eismo juostą. Jei sankryžoje kyla grėsmė susidurti su atvažiuojančiu automobiliu iš dešinės arba iš kairės, sistema automatiškai įjungia avarinį stabdymą. Jei išvažiavus į kitą eismo juostą kyla grėsmė susidurti su priešinga kryptimi važiuojančiu arba priekyje ta pačia kryptimi važiuojančiu automobiliu, automatiškai įsijungia pagalbinė kliūties išvengimo sistema. Jei važiuojant kyla grėsmė susidurti su pėsčiuoju, automatiškai įsijungia pagalbinė kliūties išvengimo sistema.

Elektrifikaciją spartinantis automobilių gamintojas „Hyundai“ pristatė itin aerodinamišką „IONIQ 6“ elektromobilį, su kuriuo gamintojas siekia pasiūlyti pažangiausias technologijas ir daugeliui vairuotojų priimtiną nuvažiuojamą atstumą, dėl kurio nereikėtų nerimauti po kiekvienos ilgesnės kelionės.
Pati efektyviausia „IONIQ 6“ versija galės įveikti iki 610 kilometrų siekiantį atstumą. Šis rodiklis buvo užfiksuotas naudojant „WLTP“ lengvųjų transporto priemonių bandymų procedūrą. Automobilis taip pat turi palaikys 400 V / 800 V įkrovimo technologijas, kurios užtikrins sklandesnį ir greitesnį baterijų įkrovimą.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
Aptakias kėbulo formas turintis automobilis naudoja „Hyundai“ inžinierių suprojektuotą „E-GMP“ platformą. Jos dėka inžinieriai galėjo sukurti automobilį, turinti ypatingai didelį, net 2950 mm siekiantį atstumą tarp ašių. Šis sprendimas leido užtikrinti ypatingai erdvų interjerą, tiek priekyje, tiek gale sėdintiems keleiviams.
„Hyundai“ teigia, jog „IONIQ 6“ naudoja sėdynes, kurios buvo sukurtos specialiai elektromobiliams. Jos yra apie 30 proc. plonesnės už standartines, todėl keleiviai turi daugiau vietos.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
„IONIQ 6“ bus siūlomas su dviejų talpų baterijomis. Pigesnė ir efektyvesnė modelio versija su 53 kWh talpos baterija pasižymės vos 14 kWh/100 km siekiančiomis energijos sąnaudomis, kurios, teoriškai, turėtų „IONIQ 6“ suteikti efektyviausio elektromobilio titulą.
Tuo tarpu su galinių arba visų varančiųjų ratų pavara siūloma 77,4 kWh talpos baterija siūlys ne tik patenkinamą įveikiamą atstumą, bet ir džiuginančią dinamiką. Ši versija siūlys 324 arklio galias ir 605 Nm sukimo momentą, dėl kurio „IONIQ 6“ iki 100 km/val. įsibėgės per 5,1 sekundės, arba žymiai greičiau negu „Hyundai i30 N“.
Kaip ir ankstesniame „IONIQ 5“ modelyje, „IONIQ 6“ yra inovatyvi įkrovimo iš automobilio (V2L) funkcija, su kuria iš automobilio galima įkrauti bet kokį elektrinį įtaisą. Dabar nekils jokių problemų dėl nusėdusių įtaisų stovyklaujant ar ką nors veikiant lauke. Įkrovimas iš automobilio atliekamas su adapteriu jungiamu į išorinį krovimo lizdą. Be išorinio krovimo lizdo yra dar vienas lizdas po užpakalinėmis sėdynėmis nešiojamiems kompiuteriams, telefonams ar kitiems įtaisams įkrauti.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
Technologijų kupinas elektromobilis leis naudotis keliomis pagalbinėmis vairavimo sistemomis. Viena iš jų – pagalbos vairuojant greitkelyje sistema (HDA 2) padeda išlaikyti nustatytą atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir greitį važiuojant greitkeliu, o taip pat nenukrypti iš eismo juostos netgi staigiame posūkyje. Jei automobilis gretimoje juostoje važiuoja labai arti, sistema koreguoja elektromobilio kelią pavojui išvengti. Važiuojant didesniu greičiu ir laikant vairą bei įjungus posūkio signalą, automobilis automatiškai persirikiuoja į atitinkamą eismo juostą pagal posūkio kryptį.
Išmanioji pastovaus greičio palaikymo sistema (SCC), vadovaudamasi įsimintu vairuotojo vairavimo stiliumi, padeda išlaikyti atstumą iki priekyje važiuojančio automobilio ir važiuoti vairuotojo pasirinktu greičiu. Kai SCC sistema išjungta, funkcija įsimena vairuotojo vairavimo stilių. Kai SCC sistema įjungta, funkcija tuo metu neįsimena vairuotojo vairavimo stiliaus, bet atkartoja anksčiau įsimintą vairavimo stilių.
Aerodinamiškas „Hyundai IONIQ 6“ elektromobilis galės įveikti iki 610 km siekiantį atstumą
Pagalbinė sistema susidūrimui iš priekio išvengti (FCA) saugo važiuojantį automobilį nuo susidūrimo su priekyje esančiais objektais. Jei priekyje važiuojantis automobilis staiga stabdo arba sistema aptinka, kad yra grėsmė susidurti su sustojusiu automobiliu arba pėsčiuoju, ji įspėja garsiniu signalu. Jei po įspėjimo susidūrimo grėsmė išlieka, sistema įjungia avarinį stabdymą.
SEL ir Limited komplektacijos modeliuose FCA sistema turi papildomų funkcijų susidūrimui iš priekio išvengti: sankryžoje, išvažiavus į priešingą eismo juostą, persirikiavus į gretimą eismo juostą. Jei sankryžoje kyla grėsmė susidurti su atvažiuojančiu automobiliu iš dešinės arba iš kairės, sistema automatiškai įjungia avarinį stabdymą. Jei išvažiavus į kitą eismo juostą kyla grėsmė susidurti su priešinga kryptimi važiuojančiu arba priekyje ta pačia kryptimi važiuojančiu automobiliu, automatiškai įsijungia pagalbinė kliūties išvengimo sistema. Jei važiuojant kyla grėsmė susidurti su pėsčiuoju, automatiškai įsijungia pagalbinė kliūties išvengimo sistema.

REKLAMA


Yra daugiau pusiau automatinio vairavimo funkcijų, tokių kaip išmanioji pagalbinė greičio mažinimo sistema (ISLA), kuri sumažina automobilio greitį pagal greičio apribojimus, ir pagalbinė tolimųjų šviesų valdymo sistema (HBA), kuri naktį išjungia ir įjungia tolimąsias šviesas, kai artėja priešinga kryptimi važiuojantis automobilis.
Kai kurios funkcijos veikia vienu metu, kad būtų išvengta susidūrimo įvairiose situacijose. Susidūrimo aklojoje zonoje prevencijos sistema (BCA) padeda išvengti šoninio susidūrimo persirikiuojant. Jei išvažiuojant iš lygiagretaus statymo vietos kyla grėsmė susidurti su iš galo atvažiuojančiu automobiliu, sistema įjungia avarinį stabdymą. Kita funkcija – aklosios zonos stebėjimo monitorius (BVM) – rodo vaizdą aklojoje zonoje saugiam persirikiavimui. Įjungus posūkio signalą, sistema rodo vaizdą tos pusės aklojoje zonoje.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų