Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Na autorius stokoja demesiu, ir tai ka jis norejo, tai pasieke - gavo demesio labai daug, bet...
Tu Tomas Stojanas - perdetas dvasinis narcicizmo nuopelno sutverimas. Taip pat paminekim, kad niekada ir benzinas 100 km neryja maziau kaip 10-11 ltr mieste, kad ir "kubotura" 1,1. Beto, kad ir dyzelinis kuras butu brangesnis, vistik su dyzeliniu varikliu vaziuoti pigiau. Vaziuoju su 2,7 cdi mieste 7-8 ltr.
Na autorius stokoja demesiu, ir tai ka jis norejo, tai pasieke - gavo demesio labai daug, bet...
Tu Tomas Stojanas - perdetas dvasinis narcicizmo nuopelno sutverimas. Taip pat paminekim, kad niekada ir benzinas 100 km neryja maziau kaip 10-11 ltr mieste, kad ir "kubotura" 1,1. Beto, kad ir dyzelinis kuras butu brangesnis, vistik su dyzeliniu varikliu vaziuoti pigiau. Vaziuoju su 2,7 cdi mieste 7-8 ltr.
Viskas labai paprasta. Benzino paklausa pasaulyje drąstiškai krenta. Taigi ir reikia imtis visokių apribojimų, užsakomūjų straipsnių, nes tuoj benzinas, kaip ir iš pat pradžių, bus skiriamas tik koloradams naikinti...
Kažkada kažkoks gudrutis pasakė: Dyzelis- laukams arti, dujos blynams kepti, o benzinas yra automobilių kuras.
Jeigu nezinai ka rasyti, tiesiog nerasyk.
Ir durniui aisku,kad apmokesdins papildomu mokessiu dyz.masinas nes 60proc.privataciu auto ir 100 proc. komercinio dyzeliai .O tai jau pajamos valstybiai
Visiskai tuscias straipsnis apie nieka. Greiciausiai autorius nera turejes tvarkingo dyzelio, todel ir mato vien pliusus benzininese masinose. Toki pat straipsni galetu parasyti lygindamas 2010metu masina ir 1988metu, butu lygiai tas pats apie nieka. :D
Na nežinau, kokio oktaninio skaičiaus benzino autorius apsiuostė, bet aš eilę metų važinėju su dyzeliniais automobiliais ir kažkodėl man nei purkštukai buvo užsikišę, nei siurblys... Deja, nepažįstu nei vieno to laimingojo, kam buvo užsikišę... O karbiuratorius teko valyt ir prapūtinėt, net ipurškimo sistemą teko plaut... Ir žvakes užmesdavo, ir žvaklaidžius pramšdavo ir uždegimo rites... Ir benzinas buvo pasibaigęs. O jeigu rimtai, tai parodyk, autoriau, bent vieną komercinio transporto pavyzdį, kuris naudotų benziną (rusija nesiskaito). Deja, verslas pasirinko dyzelį, nes ekonomika geresnė... Tad nereikia seiliotis, pirk Teslą !
Nesuprantu lietuvių meilės dyzelinėms bezdalkėms. Su dujine įranga važinėju visą gyvenimą. Paprasta aritmetika - kas geriau, 8 litrai dujų, ar 6 l soliarkės 100 km? Jokios smarvės, jokių dūmų, dėmių ir kitokių nesamonių.
Benzai irgi tersia kai daugiau paspaudi tik dumu nesimato nes garuoja daugiau.. plius benzo tersalu daugiau iseina jei benzo daugiau ima... mano atveju gailiuosi kad nepirkau dyzelio nes Boros 2.3 v5 lietuvoje ne kiekvienas gali islaikyti... ypac kai mieste nuvaziuoja bent 100 km. atrodo tik prisipili benzo uz 30 eur. nei per daug nuvaziuoji nei ekonomiskumo turi.. dar jei nuoi sviesoforo greiciau pajudesi tai dziaugsies kad su 30 eur. nuvaziuosi 200 km. :) gaila kad nepirkau dyzelio is tikruju.. nes kas dabar dyzelinis variklis? vienas labiausiai isivysciusiu varikliu pasaulyje.. dauguma turi virs 100 kw. ir daugiau nei 500 nm. sukimo momento... kad ir palyginus audi a8 4.2 tdi nuo 2010 metu jis turi 800 nm. sukimo momenta idomu ar panasios kubaturos benzas turi tiek sukimo momento.. ;) dyzelis ekonomiskesnis uz dauguma benzininiu daugiau nei 2 k. :) ir galingesnis.. nemanau kad dyzeliu atsikratymas pades europai.. nes kiek dyzeliniu varikliu yra tikrai pasisekusiu.. o benzininiu varikliu tarnavimas dar maziausiai 2 kartus trumpesnis.. :) taip kad reik pagalvot ar tikrai reik atsikratyt dyzeliniais varikliais ;)
@Bora Nu jau tik nereikia :)
Dyzelis tikrai nėra daugiau nei 2 kartus ekonomiškesnis (lyginant tokią pat kubatūrą).
Juo labiau tikrai ne galingesnis. Taip, dyzelinis variklis turi geresnį sukimo momentą (nm), bet benzininis variklis turi daugiau galios (ag, kw ar ps).
Dyzelinis variklis su 100 kw ir 500+ nm - neegzituoja. Kad būtų 500 nm tai ir kilovatų jau turi būt atitinkamai, netoli 200.
A8 4.2 TDI - taip, 800 nm, bet kiek kilovatų? Ogi tik 250... Benzininis variklis, dedamas į S8 yra kiek mažesnės kubatūros, 4.0, tačiau galios turi daugiau - 380 kilovatų, arba 1.5 kart daugiau. Tiesa, sukimo momentas mažesnis, 650 nm, bet tai toli gražu nėra toks skirtumas kaip su kilovatais, tai tėra kiek mažiau nei 20%.
Įsibėgėjimas nuo 0 iki 100: 4.2 dyzelis - 5.6s, 4.0 benzinas - 4.1s. Skirtumas akivaizdus.
Kuro dyzelis sunaudoja apie 2l mažiau (lyginant šį konkretų atvejį, 4.2 TDI vs 4.0 TFSI). Tačiau užkėlus galią iki tiek, kad abi mašinos važiuotų vienodai, dar neaišku, ar tikrai dyzelis mažiau naudotų.
@Bora Nereikia lyginti sportinio s8 su a8 4.2 tdi.. :) galima pasiziureti i vw touareg nuo 2010 metu :) abu 4.2 varikliai, benzas turi 265 kw. ir 430 nm. bei 100 km/h pasiekia per 6.2 sek. o 4.2 tdi turi 250 kw. ir 800 nm. ir 100 km/h pasiekia per 5.8 sek. manau skirtumas vistiek jau yra.. :) be to a8 nuo 2010 metu turi 258 kw. :) nes varikliai nuo vw siek tiek skiriasi :) jeigu realiai vazineju su a8 2002 metu 3.3 tdi ir dziaugiuosi, nei mieste daug valgo, dabar vidurkis 7.2 :) vazinejant su a8 ar su vw. bora skirtumas tikrai yra.. tai mieliau rinkciausi vistiek dyzeliuka.. :) o kas su dujomis vazineja tai taip pat labai tersia aplinka, tuo galima isitikinti kai duslintuvai prakiura ir smarve i masinos vidu eina.. :) sakykit ka norit bet yra 2 variantai jei atsisakom dyzeliu tai isvis tada kuro atsisakom ir einam prie elektromobiliu ar kitokiu masinu o jei ne tai viska paliekam kaip yra nes ar dyzelis ar benzas vistiek tersia aplinka.. :) dar vienas faktas kadangi su bora vazineju benzo daug ji ima tai akivaizdu kad ji ir daugiau co2 ismeta nes sis rodiklis priklauso nuo suvartoto kuro. tai geriau reik pasiskaiciuot viska :)
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų