REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Trečiajame Dakaro ralio greičio ruože Antanas Juknevičius su „Kreda“ susidūrė su ne viena problema, tačiau finišą pasiekti sugebėjo.

Trečiajame Dakaro ralio greičio ruože Antanas Juknevičius su „Kreda“ susidūrė su ne viena problema, tačiau finišą pasiekti sugebėjo.

REKLAMA

Lenktynininkas antrame greičio ruože lenkė vieną varžovą po kito ir galutinėje įskaitoje pakilo per 50 pozicijų. Dėl to trečiojo greičio ruožo starto rikiuotėje pavyko išvengti didelės dalies lėtesnių komandų, kurias teko lenkti vakar. Tačiau laukė kiti iššūkiai – dingęs krovimas privertė stoti trasoje. Teko įsijausti į elektrikų darbą ir taisyti trūkusį generatoriaus laidą. „Kreda“ ekipažui pavyko išspręsti kilusią problemą ir pajudėti, o galiausiai pasiekti ir trečiojo greičio ruožo finišą.

Problemą rado ir ją pašalino patys

Sausio 4-ąją Dakare vyko trečiasis greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvius pasitiko 255 kilometrai atliekant kilpą aplink Al Qaysumah miestą. Organizatoriai šiame greičio ruože žadėjo 54 proc. smėlio, 23 proc. grunto ir 23 proc. kopų. Anot jų, laukė tikra smėlio begalybė, akmenys ir navigacinės mįslės kopose, klaidinančios net itin patyrusius šturmanus. Tačiau „Kreda“ komandai daugiau problemų sukėlė kitas iššūkis – dingęs automobilio generatoriaus krovimas. Dėl šios priežasties komanda buvo priversta stoti trasoje ir pasiraitojusi rankoves kibti į darbus.

REKLAMA
REKLAMA

 

„Važiuojant dinginėjo elektra, tiksliau vis prasčiau ir prasčiau krovė generatorius. O galiausiai, visiškai nustojo tą daryti. Stojom, kai buvo likę vos 8 voltai. Nusiėmėm apsaugą ir generatorių, o tada radom problemą. Buvo nutrūkęs generatoriaus laidelis, bet jį sutvarkėm patys. Įveikėm šitą problemą, įveiksim ir kitas. Svarbiausia, kad Dakaras tęsiasi“, – sakė „Kreda“ komandos lyderis A. Juknevičius.

REKLAMA

Trasoje praleido beveik 6 valandas

Antrajame greičio ruože lenkusi vieną varžovą po kito, „Kreda“ komanda turnyrinėje lentelėje pakilo per 50 pozicijų – į 37 poziciją. Tačiau ekipažas trečiajame greičio ruože startavo iš 70-as, nes Dakaro organizatoriai nusprendė sumaišyti skirtingų klasių starto laikus. Startavus iš 70-osios vietos priekyje laukė ne tik automobiliai, bet ir lengvieji prototipai, SSV motobagiai ir didžiulius dulkių debesis formuojantys sunkvežimiai.

 

Trasoje praleidęs beveik 6 valandas, „Kreda“ komandos ekipažas pasiekė finišą. Po jo teko įveikti 167 kilometrų pervažiavimą bendrojo naudojimo keliais iki bivako. Iš jo Dakaro dalyviai rytoj pajudės į ketvirtąjį greičio ruožą.

REKLAMA
REKLAMA

Kas laukia ketvirtame greičio ruože?

Sausio 5-ąją Dakare vyks ketvirtasis – ilgiausias – greičio ruožas. Jame Dakaro dalyvių lauks 465 kilometrai sportiniu režimu, važiuojant iš Al Qaysumah į Rijadą. Greičio ruožo maršrutas bus sudarytas iš 200 kilometrų ilgio greitų sekcijų, įvairių dydžių kopų grandinių, vienas kitą keičiančių akmenimis nusėtų slėnių ir išdžiūvusių upių vagų. Laukia tikras piloto, šturmano ir lenktyninės Dakaro technikos išbandymas.

 

2022-ųjų Dakaro ralis sausio 1–14 dienomis trečią kartą vyksta Saudo Arabijoje. „Kreda“ komandos lyderis – Antanas Juknevičius yra labiausiai patyręs lietuvis Dakaro lenktynininkas, startavęs 13-ame savo Dakare. Smėlynus ir dykumas laikantis savo stichija, Dakaro panku vadinamas lenktynininkas yra tris kartus pagerinęs Baltijos šalims priklausantį geriausią rezultatą automobilių kategorijoje. 2018-iais Antanas Juknevičius organizatorių oficialiai pripažintas Dakaro ralio legenda.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų