Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Jus visi tokie atsilikeliai, ar tik dedates tokiais, vienam satlas tai lektuvas stiklo pluostu ir stiklu nuo saules akiniu apklijuotas, kitas matosi net straipsnio nesiteikia pasiskaityti ir swaigsta kad wiena karta jis pakiles - nukris ir i metalo lauza pavirs, nors buwo aiskiai parasyta kad jis daugkartinio naudojimo laivas.
Europieti - stiklo audiniu apsiklijuoti ir stiklus uztamsinti gali sawo asconai, bet nuo to ji netaps ferrariu. Kaip ir lektuwas netaps satlu, visu pirma jis zymiai didesnis ir sunkesnis uz bet kuri lektuwa, o korpusas jo padengtas tefloninemis plokstelemis, kurios atsparios bet kokiam karsciui, o ir korpusu skyleto prie vaziuokles ar kitose wietose patikek nedaro :D Ir tai tikrai nera zingsnis atgal link kapsuliu, tai evoliucija, ir manau jis tikrai nesiplos i zeme ar nusileis i vandeny su virwem priristu parasiutu, dabar yra kur kas siuolaikiskesniu technologiju, paziurekit i naujausius nepilotuojamus zvalgybinius lektuvus ar naikintuwus
Dekui europieti uz atsakyma.

Cia kaip vienkartine nosinaite, viena kart pakilo - nukrito ir i metalo lauza. Kur jie deda tuos mlrd. doleriu jei nesugeba padaryt normalu kosmini laiva. Kaip tuomet jie sugebejo nuskrist i menuli pries 40 metu - kai kompai, tuo metu, prilygo siuolaikinems skaiciofkems. Kraupus vaizdas, bet pinigai geri.
Aciu uz info.
Kitiems - nereikia ieskok ant tos skarbonkes sparnu ir ratu. Jei teisingai supratau, cia tera transporto priemone tarp orbitines stoties ir Menulio. I Zeme atgal pargabenti ta skarbonke tegali Shutle tipo erdvelaiviai.
Būtent taip ir reikia, kad kristų kaip kūjis.
Grįžti vėl prie naujų kapsulių konstravimo privertė skaudžios Space Shuttle Columbia katastrofos pamokos.
Būtent dėl to ir yra Šatlas pažeidžiamas, kadangi turi sparnus ir išleidžiamus ratus apačioje.
Konstruojant Šatlą pirmiausiai rūpėjo jį padaryti panašų į lėktuvą, t.y. su sparnais ir ratais, o tik po jis buvo apklijuotas plytelėmis, pagamintomis iš stiklo pluošto. Priedo dar apačioje plytelės buvo padengtos tamsaus stiklo sluoksniu.
Vis dėlto, ilgametė patirtis parodė, kad priešpaskutiniame skrydžio etape kosminiai laivai yra labai pažeidžiami dėl l.didelių terminių ir mechaninių apkrovų, kuomet milžinišku greičiu įsirėžiama į žemės atmosferą.
Taigi, sparnai negali atlaikyti tokių didelių apkrovų kaip kapsulės. O ratų išleidimo angos Šatlą dar labiau padaro pažeidžiamą, kadangi netgi per mažiausius nesandarumus gali prasiskverbti liepsna.
Galutiniame rezultate, išanalizavus Columbia katastrofos priežąstis, buvo nutarta prioritetinį dėmesį kreipti į tą priešpaskutinį etapą, t.y. kad kosminis laivas saugiai įveiktų aukštutinius atmosferos sluoksnius leisdamasis, dėlto gavosi savotiškas sugrįžimas į praeitį - kapsulės vietoje kosminio laivo.
Ar cia panasu i kosmini laiva? Cia i kazkoki vamzdi daugiau nesa. Satlai nors ratus turi ir gali nusileist i aerodroma, o cia kris kaip kujis i apacia ir tiek.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų