• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Seniai lauktas aistros hormonų ir šaltakraujiškos inžinerijos suliejimas pagaliau įvyko: viena Japonijos apatinio trikotažo bendrovė sukūrė liemenėlę, kurią galima atsegti tik tuomet, jeigu jos dėvėtoja išties įsimylėjusi.

REKLAMA
REKLAMA

Liemenėlė „True Love Tester“ naudoja jutiklius ir specialią programėlę išmaniesiems įrenginiams, kuri analizuoja dėvėtojos širdies ritmą, atėjus intymiai akimirkai.

REKLAMA

Jeigu programėlė nustato, kad moters jausmai tikri, liemenėlės priekyje įtaisyta sagtis atsirakina, leisdamas įsimylėjėliams žengti toliau.

Apatinio trikotažo gamintoja „Ravijour“ nurodė, kad tokia liemenėlė buvo sugalvota kaip pokštas ir nėra skirta rinkai, tačiau ja siekiama atkreipti dėmesį į prekės ženklą, kuriam sukanka 10 metų.

REKLAMA
REKLAMA

„Norėjome padaryti kažką, kas ne vien patiktų žmonėms, dėvintiems mūsų gaminius, bet ir sustiprintų romantišką nuotaiką tarp vyrų bei moterų“, – sakė firmos atstovė Yuka Tamura (Juka Tamura).

Reklaminiame filmuke rodoma, jog tviskančios aukso spalvos liemenėlės kaušelyje įtaisyti jutikliai, siunčiantys signalus išmaniajam telefonui.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Telefone veikianti programėlė analizuoja širdies ritmo pasikeitimus ir jų trukmę, o šie veiksniai, pasak gamintojų, leidžia atskirti meilės sukeliamą jaudulį nuo įprastos veiklos, tokios kaip bėgiojimas.

Reklamoje matoma, kaip dailiai įdegusi manekenė stovi neryškiai apšviestoje studijoje, dėvėdama tik apatinius drabužius, esą apsaugančius nuo įkyraus gerbėjo, kuris neįstengia atsegti užrakto.

„Tai revoliucinga liemenėlė, kuri išties žino, ką jaučia moteris“, – sakoma vaizdo įraše.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB "BNS" sutikimo draudžiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
-->
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų