• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vis daugiau žmonių visame pasaulyje renkasi naujos kartos internetines paslaugas, tokias kaip socialinė žiniasklaida, vaizdo klipai asmeniniuose kompiuteriuose ar mobiliuosiuose telefonuose. Antrą kartą IBM atliktas pasaulinis vartotojų laisvalaikio įpročių tyrimas atskleidė šias ir kitas panašias internetines paslaugas populiarėjant milžiniškais tempais, teigiama bendrovės pranešime.

REKLAMA
REKLAMA

Tyrimo duomenimis, populiariausi šiuo metu yra socialiniai žiniasklaidos tinklalapiai – prie jų prisijungę 60 proc., o aktyviau naudoja 38 proc. apklaustųjų. 48 proc. vartotojų internetu klausosi muzikos, 41 proc. naudojasi savo mobiliųjų telefonų interneto naršyklėmis, 39 proc. žiūri videoklipus asmeniniuose kompiuteriuose ir mobiliuosiuose telefonuose.

REKLAMA

Palyginus su 2007 metais, beveik visų skaitmeninių paslaugų vartojimas padvigubėjo, socialinės žiniasklaidos paplitimas didėjo iki 60 proc., interneto paslaugų mobiliesiems įrenginiams – iki 40 proc. 76 proc. vartotojų (27 proc. daugiau nei 2007 m.) yra žiūrėję videomedžiagą internete, 70 proc. apklaustųjų mieliau renkasi nemokamas ir iš reklamos išlaikomas paslaugas, nei įgyjamas už vartotojo mokestį.

Daugiau kaip 50 proc. interneto paslaugų vartotojų teigia žiūrintys šiek tiek mažiau televizijos, 15 proc. – tai darantys žymiai rečiau, 36 proc. įpročiai lieka nepakitę. Beveik 60 proc. vartotojų pateikia asmeninę informaciją internete, jei už tai gauna nemokamas paslaugas.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusiais metais vykdytas analogiškas tyrimas aiškiai nubrėžė televizijos populiarumo mažėjimo kreivę. Ta pati tendencija išlieka ir šiemet – daugiau kaip pusė videoklipus stebinčių internete teigė TV programas žiūrintys šiek tiek mažiau, 15 proc. – daug mažiau, ir tik 36 proc. respondentų įpročiai televizijos atžvilgiu nepasikeitė. Tačiau 45 proc. iš jau žiūrėjusių vaizdo medžiagą internetu tą daro reguliariai – bent kelis kartus per mėnesį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Tyrimas rodo, kad auga įvairių nešiojamųjų įrenginių populiarumas. Vidutiniškai vienam 13-24 metų amžiaus asmeniui tenka 4-5 įrenginiai. Populiariausi tarp apklaustųjų – nešiojamieji muzikiniai grotuvai, prijungiamieji žaidimų kompiuteriai ir aukštos kokybės minitelevizoriai. Toks populiarumas lemia ir poreikį sieti šiuos įrenginius.

Internetinę apklausą trečiąjį 2008 metų ketvirtį vykdė „The IBM Institute of Business Value“. Tyrime dalyvavo 2800 respondentų iš 6 pasaulio šalių (Australijos, Vokietijos, Indijos, Japonijos, D. Britanijos ir JAV).

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų