REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Kas yra sėkmė?“ – tokį klausimą pirmiausia turi užduoti sau norintys pradėti verslą, sakė „CardCloud“ įkūrėjas Renato Valdez Olmosas penktadienį, progreso konferencijoje LOGIN. Jis prisipažino, kad jam pačiam sėkmė yra laisvė daryti tai, ką nori.

REKLAMA
REKLAMA

Dalindamas patarimus startuoliams, R. V. Olmosas tvirtino, kad pirmiausia reikia mėgti tai, ko imatės.

REKLAMA

„Spartuolio kelias labai sunkus, todėl jei nemėgsite to, ką darote, tiesiog pasiduosite“, – aiškino specialistas, LOGIN organizatorių pavadintas „užkietėjusiu naujų verslų kūrėju“.

Pradedantysis verslininkas turėtų pažinoti rinką, į kurią eina, nes nuo rinkos ir nuo produkto tinkamumo jai priklauso sėkmė.

Dar vienas sėkmės garantas – komanda, kurios indėlis siekiant sėkmingos verslo pradžios yra labai svarbus.

REKLAMA
REKLAMA

Kiekvienoje komandoje turėtų būti produkto kūrėjas, dizaineris, kuris paverstų produktą patraukliu ir rinkodaros specialistas, padėsiantis produktui užkariauti rinkas.

„Nusistatykite savo stiprybes ir silpnybes. Ir samdykite žmones, kurie yra geresni nei jūs“ – pasiūlė pradedantiesiems R. V. Olmosas, atskleidęs, kad vadovaudamasis tokiu principu savo kompanijai samdė dizainerį.

Be to, pradedantysis verslininkas turėtų žinoti, kada geriau patylėti. „Pavydžiui, jeigu turite puikų produktą, tačiau nesate pats geriausias kalbėtojas – leiskite tą daryti geresniems už save“, – siūlė specialistas. Jis pabrėžė, kad pradedantieji turėtų suprasti, jog draugai ne visada yra pats geriausias pasirinkimas, o radus talentus juos reikia burti aplink.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Namų darbai – būtina sąlyga sėkmingam verslui. Kiekvienas startuolis turėtų ieškoti ryšių, žmonių, idėjų, gilinti žinias“, – teigė specialistas.

Tai ypač svarbu derantis su investuotojais, kuriems, be kita ko, reikėtų taikyti ir savotišką spaudimą: skambinti, priminti apie save, klausinėti, ką jie mano apie jūsų idėją, tartis su jais.

„Be to, kalbėkitės ir su kitais verslininkais, stebėkite, kokių priemonių jie imasi siekdami įgyvendinti savo idėjas“, – patarė „CardCloud“ vadovas.

„Jūsų idėjos nieko nevertos, jeigu nežinote, kaip jas įgyvendinti ir pateikti. Jos tampa vienomis iš to daugelio, kurios sklando ore ir mūsų galvose“, – tvirtino R. V. Olmosas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų