Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kolaborantu dinastija ir toliau skandina LIETUVĄ...
- juos iškart po Kryžkalnio reikėjo teisti ir sodinti, o banda paskelbti už istatymo ribų, kaip new bolševikus.
Lietuviai, kiek dar toleruosim tokias nesąmones? čia visiškai joks Lietuvos interesas buvo tą trąšų tranzitą nutraukti. o dabar dar, pasirodo, viskas gali virsti ir labai tikėtina, kad virs labai labai brangiomis problemomis. tie, kas priiminėjo tokius sprendimus patys turi visa jėga pajusti jų kainą.
@. ; pretenzijas reikškite visų pirma sau, nes nedarote boikotų, einate į (pasi)rinkimus ir toleruojate LANDSBERGĮ su ŠIMONYTE, ir t. t.; nepasirinkote EDUARDO su jo komanda; ir t. t., ir t. t. .
Norite pokyčių? Pirmyn! Pasirenkame subjektą ir darome BUD LIGHT stiliaus boikotą. - laukių pasiūlymų.
@. Koks tu lietuvis?
Nenudžiūvo tau liežuvis?
@. Teisybė sakai. Nors 1 syki lieptu tiems kas priėmė tokius įstatymus ir pritarė tokiai bledstvai ištaisyt viską arba atsakyt savo kišenę ir savo kailiu( pajust patiems savo priimtu sprendimu pasekmes), tada 10 sykiu pagalvotų...
Aplamai atrodo kad po rūsio Lietuvoj like tik šešėlis ir jų valdoma avinų banda (tai mes)
@Pritariu ; liepti gali tik aukščiausią [suverenią] galią turinti [tauta].
Klaidas daro visi dirbantys, tai atleistina. Bet daryti tokias kvailystes, kaip buvo daroma Baltarusijos atžvilgiu, gali tik visiški besmegeniai. Trąšų tranzito draudimas perkėlė solidžias mūsų geležinkelio ir uosto pajamas iš Lietuvos į Rusiją, Baltarusiją prie jos pririšo dar viena virvute. Taigi, kas čia išlošė ir kas pralošė? Tuo labiau, kad tarptautinės sankcijos trąšoms netaikomos, jos ir toliau eksportuojamos. Dėl apsunkinto transportavimo jos brangsta ir ne tik Lietuvoje. Dėl to brangsta ir maistas. Perspėjimų dėl tokių pasekmių buvo, bet tai atseit vatnikų nuomonė. Kita kvailystė - šaršalas dėl Astravo AE ją statant ir iki dabar. Savo saugią (sukišti milijonai saugumui užtikrinti) AE uždarėme neaišku dėl kieno interesų. Galėjo veikti iki šiol, galima būtų nusičiaudėti ant visų dujų krizių. Kitos nepastatėme - reikėjo mano uošvės ekspertinės nuomonės atsiklausti (amžius >80 m., išsilavinimas 3 skyriai). Buvo aišku, kad Astravo AE pastatys, reikėjo ne pagalius į ratus kaišioti, o stengtis, kad ji būtų kuo saugesnė. Kvailysčių sąrašą galima tęsti.
Tavo uošvė, tai ne Lietuvos besmegeniai
Tavo uošvė, tai ne Lietuvos besmegeniai
@Skepsis Ooo, kad į valdžią patektų turintys tiek proto, kaip tavo uošvė!!! Lietuva klestėtų visame pasaulyje. Deja, protingi į politiką neina, eina tie, kurie kitur netinka arba išvejami, kad kitur mažiau bėdų pridarytų.Baisiausia, kad niekas už milijoninius nuostolius ir absurdiškus sprendimus Lietuvoje neatsako.
voooo, čia bus kaip trečdalis LT biudžeto, ir yra nemažo pagrindo prisiteisti, nes pedopartija sutartį nutraukė VIENAŠALIŠKAI. gal ne 12, bet keletą tai tikrai prisiteis
@Areštuoti broilerį Lietuvos biudžeto išlaidų,kartu su paskolomis 5 milijardai ir dar tiek pat panašiai su ES dotacijomis verslo projektams...o paskaičiavus pajamas į biudžetą,18 milijardų,tai gaunasi daugiau nei pusė to ką uždirbti Lietuva sugeba...dar atmetus 5 milijardus ,ką siūlo prezidentas gynybos išlaidoms,tai 2/3 biudžeto atiduoti reikės baltarusiams
kils pvm.
Klaidas daro visi dirbantys, tai atleistina. Bet daryti tokias kvailystes, kaip buvo daroma Baltarusijos atžvilgiu, gali tik visiški besmegeniai. Trąšų tranzito draudimas perkėlė solidžias mūsų geležinkelio ir uosto pajamas iš Lietuvos į Rusiją, Baltarusiją prie jos pririšo dar viena virvute. Taigi, kas čia išlošė ir kas pralošė? Tuo labiau, kad tarptautinės sankcijos trąšoms netaikomos, jos ir toliau eksportuojamos. Dėl apsunkinto transportavimo brangsta ir ne tik Lietuvoje. Dėl to brangsta ir maistas. Perspėjimų dėl tokių pasekmių buvo, bet tai atseit vatnikų nuomonė. Kita kvailystė - šaršalas dėl Astravo AE ją statant ir iki dabar. Savo saugią (sukišti milijonai saugumui užtikrinti) AE uždarėme neaišku dėl kieno interesų. Galėjo veikti iki šiol, galima būtų nusičiaudėti ant visų dujų krizių. Kitos nepastatėme - reikėjo mano uošvės ekspertinės nuomonės atsiklausti (amžius >80 m., išsilavinimas 3 skyriai). Buvo aišku, kad Astravo AE pastatys, reikėjo ne pagalius į ratus kaišioti, o stengtis, kad ji būtų kuo saugesnė. Kvailysčių sąrašą galima tęsti.


Susijusios diskusijos Banga forume




Skaitomiausios naujienos




Į viršų