Vilniaus viešąjį transportą smaugia finansinės problemos, rašo „Vilniaus diena“.
Dotacijų iš miesto savivaldybės negaunantys vežėjai skęsta skolose ir negali pažadėti, kad jiems neteks branginti bilietų.
Pasak dienraščio, kad bendrovės "Vilniaus autobusai" ir "Vilniaus troleibusai" išgyventų, šiemet joms reikia mažiausiai 140 mln. litų. Šiuo metu miesto biudžete numatyta įmonėms skirti 104 mln. litų. Likusią sumą meras J. Imbrasas ragina vežėjams sukrapštyti patiems. "Tarkime, Berlyne vežėjai valdžios dotuojami net 50 proc., kitose Europos šalyse - panašiai. Vilniaus valdžia irgi turi į vežėjus atsigręžti. tačiau ir įmonių vadovams reikia pasitempti - turime dirbti visomis kryptimis", - ragino J. Imbrasas.
"Ką turėjome, jau išpardavėme, kur galėjome, ten taupėme. Daugiau nėra iš ko, nebent nereikėtų troleibusų remontuoti, nebūtų jų eksploatavimo išlaidų", - aiškino "Vilniaus troleibusų" direktorius Jonas Bagdonavičius. Abiems Vilniaus viešojo transporto bendrovėms šiandien trūksta po 100 vairuotojų.
Apskaičiuota, kad reali viešojo tansporto bilieto savikaina yra 5 litai. Troleibusų ir autobusų įmionių vadovai puse lūpų užsiminė, kad bilieto kainai šoktelėjus nuo 1,4 Lt iki 2 Lt, per metus bendrovėms pavyktų surinkti 30 mln. litų - t.y. beveik tiek, kiek reikėtų rasti iš vidinių resursų. Vis dėlto apie konkrečius veiksmus kelti bilieto kainą kol kas nekalbama, rašo "Vilniaus diena".