• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
Partnerio turinys
Turinys paruoštas bei kontroliuojamas projekto partnerio

Nors kovo 8-oji vis dar švenčiama ir tulpės perkamos glėbiais, tačiau prekybininkai pastebi, kad pagal gėlių, atvirukų, saldainių bei tortų pardavimus – ji pralaimi prieš Valentino dieną, kurią švenčia ir darželinukai.

Nors kovo 8-oji vis dar švenčiama ir tulpės perkamos glėbiais, tačiau prekybininkai pastebi, kad pagal gėlių, atvirukų, saldainių bei tortų pardavimus – ji pralaimi prieš Valentino dieną, kurią švenčia ir darželinukai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Prekybininkų pastebėjimu, kovo 8-ąją labiau švenčia vyresnio amžiaus žmonės, perkantys pirmuosius pavasario žiedus. Tradiciškai Moters dieną daugiausiai nuperkama tulpių, o pagrindinė vasario 14-osios gėlė – rožė. Palyginus pastarųjų metų gėlių pardavimus matyti, jog praėjusiais metais kovo 8-ąją jų buvo nupirkta net du kartus daugiau nei metais prieš tai. Ir nors kasmet kovo 8 dieną tulpių perkama vis daugiau, bendrai net 15 proc. gėlių daugiau nuperkama vasarį, kai švenčiama meilės diena.

REKLAMA

„Kadangi vasario 14-ąją dovanų susilaukia ne tik moterys, bet ir vyrai, todėl ir pardavimai šią dieną yra gerokai didesni. Pastebime, jog Valentino diena yra labiau jaunimo šventė, mat net ir darbo dienomis tiek moksleiviai, tiek darželinukai pasirūpina širdelėmis bei dovanėlėmis savo simpatijoms“, – teigia prekybos tinklo „IKI“ viešųjų ryšių vadovė Berta Čaikauskaitė.

REKLAMA
REKLAMA

Abi šventės turi ir šiek tiek panašumo – pastebima, kad abiejų švenčių metu nuperkama daugiau prabangesnių tortų, vaisių ir uogų, labiau ūgteli šokolado, jūros gėrybių patiekalų, moliuskų, taip pat pelėsinio sūrio ir grietinėlės plakimui pardavimai. Pasak B. Čaikauskaitės, galime manyti, kad mūsų tautiečiams tiek Moters, tiek Valentino diena yra puiki proga paruošti iškilmingesnę vakarienę ir taip jaukiai praleisti laiką namuose.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Visgi, kovo 8-oji nepasiveja Valentino dienos nei atvirukų, nei meilės romanų, nei putojančio vyno ar šokolado pardavimuose. Kasmet vasarį atvirukų ir atvirlaiškių parduodama apie 45 proc., o šampano – net apie pusę karto daugiau nei kovo 8-ąją.

Pasak B. Čaikauskaitės, panašių kovo 8-osios pardavimų tikimąsi ir šiemet: „Prognozuojame, kad ir toliau šių švenčių dienomis augs susidomėjimas brangesnių prekių kategorijos produktais bei tradicinėmis šventinėmis prekėmis, tokiomis kaip tortai ir gėlės.“

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų