Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
O man tai autobusai zujantys iki 23 valandos trukdo miegoti vasara lagu negalima atsidary, reikia uzversti skundais savivaldybe gal ir uzdraus, reikia akcija padarytidar su autoklubu nusiimti duslintuvus ir vakarais pasivazineti gal dar ir auto uzdraus klaipedoke busim tada pavyzdinis zalias miestas europoje kur visi vazineja dviraciais ar pestute nes paspirtukai ir siaubas
Drausti reikia visam mieste.Motociklai realei yra užknisę visus,ypač vasarą.Jei elgtusi kaip žmonės,tai gal niekas ir nekreiptu dėmesio.Naktimis raižo po miestą norėdama pasirodyti,palenktyniauti.Ir jiems visiškai nusispjauti,ar miega kas,ilsisi.Prie šviesoforų kaukina taip,kad lavonas pabustu.Manau,jei kas turėtų ginklą,tai po nakties daug surinktu šalmuotų.
@Edis
Būtent, jau užpiso negyvai.
Būtų smalsu pažiūrėti darbo grupės sudėtį. Spėju ji sudaryta iš sociailiai atsakingų moteryčių ir vyrų kuriems motocikals yra baisu. Tokių vyrų kurie kviečia į namus meistrą, kad surinktų elementariausią IKEA taburetę.
Motociklas mieste - dinamiško miesto simbolis, nesuvaržyto, laisvo miesto simbolis (tokiu miestu bando save reprezentuoti Klaipėda). Aišku, vyras ieškantis meistro numerį, kuris surinktų IKEA taburetę, nesižavi motociklu, jis sėdi autobuse ir svajoja vakare pavartyti žurnalą "Mezginiai" arba "Šaunieji kepiniai", motociklas jam smirda, o autobusas yra tinkamiausia transporto priemonė, nes su juo jam važiuoti nebaisu ir saugu.
Kodėl darytina tokia prielaida apie savivaldybės sukurptos grupės sudėtį? Atsakau. Gi, visai nesenai, miestą drebino žinia, kad Klaipėdos miesto Transporto skyriaus vedėjas buvo (o gal ir iki šiol yra) žmogus neturintis vairuotojo pažymėjimo, žmogus kuris, galimai, sutiktų už visų kitų transporto priemonių genocidą apart autobuso kuris jį veža pirkti batono pagaminto pagal receptūrą iš žurnalo „Šaunieji kepiniai“. Tad savivaldybė turi patirties parenkant „specialistus“.
Keletas minčių apie pasirinktą „kovos“ būdą:
Draudimas – lengviausia priemonė. Tai lyg piliulė nuo skausmo organizmui, laikinai nebeskauda, bet ir skausmo priežastis yra nepašalinta. Uždrauskime festivalius, barus, renginius, koncertus miesto aikštėse, uždrauskime verkiančius vaikus, uždrauskime hipius ant kampo dainuojančius nesankcionuotas dainas. Bus tylu, bus tvarka, bus kapinės, bus- Klaipėda „kur „nėr žmonių“. Bobutė gyvenanti miesto centre neparašys skundo, niekas netrukdys skaityti žurnalo „Mezginiai“, jaunimas išvyks į progresyvesnius miestus....
Uždrausti gi paprasčiau nei užsiimti švietimu, paprasčiau nei patikrinti duslintuvų garsą pravedant kelias akcijas motosezono pradžioje, paprasčiau nei bendradarbiauti su Transkona tikrinant leistinus garso parametrus.
Motociklas mieste - dinamiško miesto simbolis, nesuvaržyto, laisvo miesto simbolis (tokiu miestu bando save reprezentuoti Klaipėda). Aišku, vyras ieškantis meistro numerį, kuris surinktų IKEA taburetę, nesižavi motociklu, jis sėdi autobuse ir svajoja vakare pavartyti žurnalą "Mezginiai" arba "Šaunieji kepiniai", motociklas jam smirda, o autobusas yra tinkamiausia transporto priemonė, nes su juo jam važiuoti nebaisu ir saugu.
Kodėl darytina tokia prielaida apie savivaldybės sukurptos grupės sudėtį? Atsakau. Gi, visai nesenai, miestą drebino žinia, kad Klaipėdos miesto Transporto skyriaus vedėjas buvo (o gal ir iki šiol yra) žmogus neturintis vairuotojo pažymėjimo, žmogus kuris, galimai, sutiktų už visų kitų transporto priemonių genocidą apart autobuso kuris jį veža pirkti batono pagaminto pagal receptūrą iš žurnalo „Šaunieji kepiniai“. Tad savivaldybė turi patirties parenkant „specialistus“.
Keletas minčių apie pasirinktą „kovos“ būdą:
Draudimas – lengviausia priemonė. Tai lyg piliulė nuo skausmo organizmui, laikinai nebeskauda, bet ir skausmo priežastis yra nepašalinta. Uždrauskime festivalius, barus, renginius, koncertus miesto aikštėse, uždrauskime verkiančius vaikus, uždrauskime hipius ant kampo dainuojančius nesankcionuotas dainas. Bus tylu, bus tvarka, bus kapinės, bus- Klaipėda „kur „nėr žmonių“. Bobutė gyvenanti miesto centre neparašys skundo, niekas netrukdys skaityti žurnalo „Mezginiai“, jaunimas išvyks į progresyvesnius miestus....
Uždrausti gi paprasčiau nei užsiimti švietimu, paprasčiau nei patikrinti duslintuvų garsą pravedant kelias akcijas motosezono pradžioje, paprasčiau nei bendradarbiauti su Transkona tikrinant leistinus garso parametrus.
@Vytautas
čia, kaip suprantu, rašo žmogus, lakstantis be galvos su savo mocu ir galvojantis, kad visus sužavės jei kuo greičiau ir garsiau pralėks senamiečiu. Jumis nieks nesižavi, patikėkit, jūsų nekenčia. Kietuoliai, gyvenime nieko naudingo daugiau gal ir nenuveikę, bet va pralekia su mocu ir kažkodėl jau kietesnis už kitus
24 aktualijos ir nuomonės, bei korupciją...
> laisvas _ com/apeliacinio-teismo-zvaigzdynas-dar-karta-suklastojo-celofano-byla
> laisvas _ com/apeliacinis-teismas-pripazino-kad-suklastojo-celofano-byla
> laisvas _ com/apeliacinio-teismo-zvaigzdynas-dar-karta-suklastojo-celofano-byla
> laisvas _ com/apeliacinis-teismas-pripazino-kad-suklastojo-celofano-byla
Visiems centro gyventojams po nemokamus uspakajoncus. Manau, padėtų isteriškai visko nekęsti.
Raminta kuri kreipeisi i redakcija, esi kiaura teslagalve. Kaip isvis tu nusprendei kad del sio draudimo mirs senamiestis? Pusk n . .su savo kledaru per aplinkelius kuo toliau.
@Gyventojas
runkeli?
Drausti viską galima daug proto nereikia. Bet protingus logiškus sprendimus nevisi politikai sugeba priimti . Tas pats ir su tais nelogiškais priimtais draudimais dėl eismo dviejų juostų keliuose, kuriuose galima automobiliams važiuoti tik viena juosta. Tai didesnio absurdo jie sugalvoti negalėjo. Dabar dėl tokių kvailų priimtų sprendimų kenčia žmonės kvėpuodami užteršta orą . Nuo tokių kvailų sprendimų bus dar daugiau sergančių.
. Motociklų triukšmas yra visur mieste girdimas. Žmonės gyvena netik Tiltų g., Manto g. Klaipėdos m. . Tai reikėtų išvis uždrausti važiuoti tiems motociklininkams. Bet manau kad tai būtų absurdas. Naktį drausti galbūt. Arba niekur nedrausti bet bausti už did. triukšmo kėlimą. Automobilių taip pat yra tokių kurie didelį triukšmą kelia . Visus reikia tokius bausti . O tai reiškia reikalingi triukšmą matuojantys ir filmuojantys radarai . Tada stengsis tyliai visi važiuoti
. Motociklų triukšmas yra visur mieste girdimas. Žmonės gyvena netik Tiltų g., Manto g. Klaipėdos m. . Tai reikėtų išvis uždrausti važiuoti tiems motociklininkams. Bet manau kad tai būtų absurdas. Naktį drausti galbūt. Arba niekur nedrausti bet bausti už did. triukšmo kėlimą. Automobilių taip pat yra tokių kurie didelį triukšmą kelia . Visus reikia tokius bausti . O tai reiškia reikalingi triukšmą matuojantys ir filmuojantys radarai . Tada stengsis tyliai visi važiuoti
Turbūt per užtemimą priėmė tokį nelogišką sprendimą..
@Klaipėdietė
Per pilnatį. Tada daugiausiai paūmėjimų
Drausti viską galima daug proto nereikia, bet protingus sprendimus nevisi sugeba priimti.
Žmonės gyvena netik Tiltų g., Manto g. Klaipėdos m. . Motociklų triukšmas yra visur mieste girdimas. Tai reikėtų išvis uždrausti važiuoti tiems motociklininkams. Bet manau kad tai absurdas būtų. Naktį drausti galbūt. Arba niekur nedrausti bet bausti už did. triukšmo kėlimą. Automobilių taip pat yra tokių kurie didelį triukšmą kelia . Visus reikia tokius bausti . O tai reiškia reikalingi triukšmą matuojantys ir filmuojantys radarai . Tada stengsis tyliai visi važiuoti
Žmonės gyvena netik Tiltų g., Manto g. Klaipėdos m. . Motociklų triukšmas yra visur mieste girdimas. Tai reikėtų išvis uždrausti važiuoti tiems motociklininkams. Bet manau kad tai absurdas būtų. Naktį drausti galbūt. Arba niekur nedrausti bet bausti už did. triukšmo kėlimą. Automobilių taip pat yra tokių kurie didelį triukšmą kelia . Visus reikia tokius bausti . O tai reiškia reikalingi triukšmą matuojantys ir filmuojantys radarai . Tada stengsis tyliai visi važiuoti
redakcijoj kazkaks pabludo su antrastem
Vairuotojams – privaloma nauja tvarka šioje Klaipėdos vietoje: gyventojai sukilo