Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Įvesti naują taisyklę, visiems bagažinėje turėti po pusmaišį druskos, esant reikalui pačiam pasibarstyti :-)
@Plakėnas na žinok dėl druskos kaip ir bajeris,bet važinėdamas Ford tranzitu vežiodavausi sunkų bordiurą kėbule.Kai mašina būdavo be krovinio,nugrūsdavau jį į patį galą kuo toliau,kad nors kiek galinius ratus prispaustų,nes galas ant sniego skraidydavo kaip plunksnelė,kai mašina būdavo tuščia.
Tai kaip tik reikia mažinti greiti ir vasara visos nelaimes ir gamtos tersimas per dideli greiti
@Jonka Tu bent pasidomek kada teršia auto prie kokio greičio
@Jonka savo kvailas mintis pasilaikyk sau. Nereikia demonstuoti liaudžiai savo bukumo
Rašinio autorei. Jūs rašote apie ratus ar apie batus? Apie pokyčius gamtoje ar apie KET ?
Sugalvojo nauja plana pinigus plovimui,,o jei ziema bus saltesne kas tada,,bukaprociai kaip ir mokslininkai, kas keleta metu Vis islenda kazkas naujo ir tada antraste mokslininkai lb klydo,,tai kad mokslininkais ner KO tiketi nes Jie tik spelioja ,,dar bl Pas ekstrasensus pradekit klausti
Smegehu perkaitimas, o ne atsilimas...
Problema Lietuvoje su eismo patogumu ir neadekvačiais ženklų statymais, kelių ženklinimu..Pvz:bortelių aukščiu kelkrasčiuose, greičio ribojimo kalnelių aukščių ir profilių neadekvatumu ir pertekliniu kiekiu, o dar žiedų manija, kur reikia ir nereikia. Kamerų, trikojų statymu ne ten kur reikia, bet tik kur pelninga... Daug betvarkės, nes daug lobistų ausų kyšančių už neadekvačių reikalavimų..
@Taigi Važinėk pagal KET. Kituos tuo užkrėsk ir tie kalneliai, ribojimai ir ženklai nebeteks prasmės bei dings.
kai kvailiai priima sprendimus
kai kvailiai priima sprendimus
@Taigi
toks ir rezultatas
protingiems tiek nemoka, kad jie ten atsirastų
todėl reik tenkintis kvailiais ir jų darbu
EISMO REGULIUOTOJAMS REIKIA IŠKELTI BAUDŽIAMĄSIAS BYLAS IR GRŪSTRI Į KALĖJIMĄ UŽ MILIJARDINĖS ŽALOS PADARYMĄ IR UŽ ŠIMTUS GYVYBIŲ KURIAS NUSINEŠA EISMO ĮVYKIAI DĖL PRASTO EISMO ORGANIZAVIMO. TURI JIE ATSAKYTI UŽ SAVO NEKOMPETENCIJĄ. Pažiūrėkite kokios eismo taisyklės klampios sudėtingis su milijonu išimčių ir milijonų atstumų beu datų kuiruos reikia mintinai mokėti Lietuvoje ir kokios paprastos visoje likusioje Europoje. Ir ką rodo avarijų skaičius? Šviesoforų Lietuvoje vingrybės - tai galima tai negalima raudonai degant važiuoti į dešinę - kam jos tokios nesąmoningos reikalingos? Kodėl mes aklai kopijuojame Rusijos eismo taisykles, (nes ten tokia taisyklė yra) jei Maskva priima kokį pakeitimą, po pusmečio žiūrėk 1:1 pakeitimas jau įsigalioja ir Lietuvoje. Kodėl mes ne Europą pavyzdžiu laikome o Rusiją? Ir už tai mokame savo krauju bei mirtimis, nes Lietuvoje didžiausias skaičius avarijų ir mirčių keliuose tenkantis 1000 automobilių iš visos Europos.
@Davatka apart rusų kelių daugiau nieko neišmanai.
@na tikra davatka tik keliai pavyzdys ir kopijavimas ,net ir istatymai panašus bausti ir dar bausti. Pasidomėk išmanėli.
@Davatka Jei KET per sudėtingos vaikščiokit pėsčiomis. Neatskiriant kuo skiriasi žalias su rodyklėmis nuo žalio be rodyklių laikas į darželį.
Geoinzinerija dirba
Visų pirma dauguma kelių pas mus tragiški...
Mano avtamobilis senas, ratai prastai subalansuoti, as palei pencia, tai vaziuoju mazdaug 80 km/val ar tai butu miestas ar avtastrada...

Skaitomiausios naujienos




Į viršų