Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Ministras, mano galva, paminejo paciq maziausia problema. Zmones ten deximtnecius vazinejo tomis siauromis gatvelemis - ir nieko. Kamsciai del sunkaus prasilenkimo ten nesiformuoja, atsidurus tokioje situacijoje kulturingai issprendziama. Siuksliu konteineriu aiksteles puikiausiai galima irengti prieigose ir platesnese vietose, o greitosios ar taxi nevaziuoja ne del blogo prasilenkimo, o del kebliu adresu ir namu numeracijos , prastu keliu bukles ir pan. Diadziausia naujakurriu problema, kiek teko susidurti - vahdentiekio ir nuoteku klausimu sprendimai. Normatyvine baze tokia, kad fsgriebimo duobiu rengti neleidziama ( ypac kai sodai miestu teritorijose),vietiniu valymo irenginiu neiseina legaliai isirengti del nerealiai dideles tokiu irenginiu apsaugos zonos (10m), o prisijungti prie miesto tinkle dazniausiai neiseina yaip pat del placiu siu tinkle apsaugos zonu, kurias norint islaikyti del siauru gatveliu tenka forminti sodininku sklypuose servitutines zonas , del ko tsakyma , ka daryti, pasake pats ministras - tilrai sodams reikalinga atskira teisine baze ir kuo greiciau.
Pas mus sode gatvės žiemą buvo net geriau prižiūrėtos, nei mieste kiemai. Tik pagrindinės gatvės turi būti pakankamo pločio, kitos - vieno auto pločio, visai pakanka. Mieste irgi kai sustato nakčiai, daugiau vieno auto nepravažiuoja.
Beje, pagrindinę gatvę paasfaltavom, sutarėm visi, o kurie galėjo - paavansavo.
Yra iseitis ir labai paprasta. Organizuokite eisma ratu, vienos krypties - daugelyje vietu uztektu pastatyti atitinkamus zenklus ( vadinama '' plyta '' ir vienos krypties eismas ) .Tik nepamirskite ppasitarti su ten gyvenanciais zmonemis, nes kalvotose vietose ziemos metu i kai kuriuos kalniukus sunku uzvaziuoti !
@Vidas Ne taip - jau prieš keletą metų siūlėm daryti keliukus ištisai nepravažiuojamus - tokių gatvių miestuose yra ir dabar: į jas įvažiuoji ir išvažiuoji per tą pačią vietą.
Tuomet tokios atskirtos vietos sodininkai galėtų susitarti, kad šlapiu laiku nevažiuoti didelėmis mašinomis - negadinti kelių, savo galimybes panaudojant pasiremontuoti keliukus, nes tik patys ir tevažinėtų, o iš savivaldybės gautų pagalbą tik retai - tada kada patys nebegalėtų ko pasidaryti, pvz., pagreideriuoti ar užpilti skalda, esant galimybėms.
Tokiu būdu sodų keliai nekeltų didelių rūpesčių.
lai patys ir nusitiesia kelius, namus sugeba pasistatyt tai ir kelius lai nusitiesia , cia visiems aisku kad sodai yra tiktai vasarot, o jai nori gyvent pats ir rupinkis ,kodel as mieste tueiu vazinet duobetais keliais ,o mano mokami pinigai per mokescius atiteks kazkokiems ale turtuoliams soduose
Per daug sutirštino spalvas p. Mazuronis. Galima padaryti vienos krypties eismą - per vienur įvažiuoji, kitur - išvažiuoji. Sodai bus labai puikios gyvenvietės, tik reikia į sodininkus žiūrėti kaip į šalies piliečius, t.y. apšviesti kelius, juos tvarkyti, nutiesti vandenį. Kol kas to valstybė daryti nenori ir tenka sodininkams tuštinti savo kišenes, nors visi mokam valstybei mokesčius vienodai.
@sodininkė Ką jis čia pirsčioja - sakiau, juk, kad nereikia soduose gatvių daryti.
Bet mūsų niekas neklausė - gatves padarė. Tai dabar tegul ir padaro tas sodų gatves tikromis gatvėmis.
Gal neužteks pinigų viskam, bet iš ES gaunamomis lėšomis pagrindinius kelius (gatves) praplatinti, nupilti skalda, pagreideriuoti galima. Šalutinius keliukus (gatves) kol kas reikėtų tvarkyti taip - užtaisyti duobes ir greideriuoti.
Ir taip būtų galima dar kokį dešimtmetį pratempti.
O paskui gal prabagotėsim?
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų