Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Daugybe kartu Seimas paziede konstitucija, ne vieni rinkimai iki siol nebuvo konstituciski, kas sita teise trype?
Klausiu kitko, kodel buvo daleisti tokie auksciausio lygio idiotizmai sutartyje su Wiljamsu, ar tai beprociu darbas?
As nemegstu pakso, bet kad esamieji vadukai berti kartuviu tai irgi aisku. Klausiu ir Landzbergio,, kas iskele paksa ir kitus? Tai kur tamstos atsakomybe?
Jeigu uz iskeltus neatsakai, tai ar atsakai is vis uz savo zodzius, kad kvieti tautos vagis nekovoti pries dar jauna bet galinga vagi ir bijai, kad is to vagies kazkas bus atimta?
Tai kur cia politika, gal jau suvaikejai?
Klausiu kitko, kodel buvo daleisti tokie auksciausio lygio idiotizmai sutartyje su Wiljamsu, ar tai beprociu darbas?
As nemegstu pakso, bet kad esamieji vadukai berti kartuviu tai irgi aisku. Klausiu ir Landzbergio,, kas iskele paksa ir kitus? Tai kur tamstos atsakomybe?
Jeigu uz iskeltus neatsakai, tai ar atsakai is vis uz savo zodzius, kad kvieti tautos vagis nekovoti pries dar jauna bet galinga vagi ir bijai, kad is to vagies kazkas bus atimta?
Tai kur cia politika, gal jau suvaikejai?
Lansbergis protingai ragina, Brazauskas taip pat neblogai pasakė, kad Vilnius - sostinė, juokauti su tuo negalima. Paksas - menkysta, jei turėtų proto, tupėtų po šluota. Tačiau juo naudojasi kaip kaliause mūsų nedraugai, kita vertus, jis tapo vėliava nusivylusiems žmonėms. O kas tą nusivylimą pagimdė? Ar ne "genealieji" tautos vadai? Pirmieji puolę prie lovio. Dabar turėtų barstytis galvas pelenais.
Ne prieš Ameriką, o rašau kokią politiką JAV palaikė griuvus Berlyno sienai ir pastarąjį dešimtmetį.
Kokius interesus atstovauja Jūsų nurodomas Carl Schramm nežinau.
Kokius interesus atstovauja Jūsų nurodomas Carl Schramm nežinau.
kodel vytauts del abonento tyli ? gal - draugai ?
Ponai,nebutu siandien tu problemu,jei vardan tos Lietuvos butume gebeje susitart nuo pat kovo 11 d. pradzios,o dabar regime visu 17 metu vidaus politikos pasekmes,sveikintina bent uz kalbejima tartis,bet labai abejotini ju gebejimai but valstybininkais,su sventem visu,tepadeda mum D....
Net girti laikas nuo laiko išsiblaivo, V. Lansbergio mintys stribų, kolchozų pirmininkų, paksopedų nebeišblaivys o tik sudirgins, suaktyvins. Ką ir matome, padugnės tiesiog mėgaujasi savo bukumu ir kvailumu, kas šlykščiai tuo jiems maloniau. Liūdna... ir tai Kovo11
ponas, Antanai. Jūs kaip koks Galbraith* prieš Reagan
atėjimą prezidentauti (1981-1989) klaidinate mus lietuvius su savo Fukujama. Jei norite padėti Lietuvai, perskaitykite ir pabandykite suvokti bent Carl Schramm** pranešimą ne kokiam lietuviškam intelektualų sambūriui, o visų ES finansų ministerių pasitarimui labai neseniai. Gal tada suvoksite, kokiame vežime sėdite ir kokią šlykščią giesmę giedate prieš Ameriką.-------*) John Kenneth Galbraith, The New Industrial State, (1967) --------------------------------------------------------------------------------
**)Carl J. Schramm, “MAKING THE TURN: ENTREPRENEURIAL CAPITALISM
AND ITS EUROPEAN PROMISE
Presented at the April 8, 2006 Meeting of the
European Union Finance Ministers
Vienna, Austria"
atėjimą prezidentauti (1981-1989) klaidinate mus lietuvius su savo Fukujama. Jei norite padėti Lietuvai, perskaitykite ir pabandykite suvokti bent Carl Schramm** pranešimą ne kokiam lietuviškam intelektualų sambūriui, o visų ES finansų ministerių pasitarimui labai neseniai. Gal tada suvoksite, kokiame vežime sėdite ir kokią šlykščią giesmę giedate prieš Ameriką.-------*) John Kenneth Galbraith, The New Industrial State, (1967) --------------------------------------------------------------------------------
**)Carl J. Schramm, “MAKING THE TURN: ENTREPRENEURIAL CAPITALISM
AND ITS EUROPEAN PROMISE
Presented at the April 8, 2006 Meeting of the
European Union Finance Ministers
Vienna, Austria"
"iškreiptas tiesos parodymas prieš užsienio ponus, nei LR rinkėjų valia", teigiate.__Tai, kad "užsienio ponai" seniai į juos dėmesio nebekreipia, už jų iškreiptą "reprezentaciją":). Na, nebent tie ponai iš Ukrainos ar Gruzijos, nes su ES ponais "reprezentuotojai" benrauja tik laiškais (pvz. G.Kirkilas perdavė laišką A.Merkel):).__Rinkėjų valios jie paisys tik tada, kai rinkėjai netupės namuose ir ateis į rinkimus. To pavyzdys - Estija, kur rinkimuose dalyvavo 61 proc. rinkėjų:)>__Vingių Jonas
Lietuvos valstybė 1980 – 2009
Didžiausią nuostolį Lietuvos valstybei padarė ir daro nekreipimas dėmesio į dar viduramžių pastebėjimą, kad koloborantai vieniems būna koloborantais ir kitiems.
Ši išmintis jau kelis šimtmečius sako, kad tarnavę Maskvai, tarnaus ir Briuseliui, Amerikai, žinoma, Lietuvos sąskaita.
Francis Fukujama (STATE BILDING, First published in the US in 2004 by Cornell University Press) nurodo, kad 1980 m. pagal valstybingumą pirmavo Tarybų Sąjunga, Prancūzija, Japonija, Jungtinės Valstijos.
Per dvidešimt metų – iki 2000 m. labiausia sumenko Rusijos ir Japonijos valstybingumas.
Jis nusakomas kiekiu funkcijų, kurias vykdo valstybė ir kaip tvirtai jas vykdo.
Praeito amžiaus antroje pusėje JAV per Tarptautinį valiutos fondą (TVF) ir Pasaulio banką (PB) kitų valstybių atžvilgiu vykdė valstybingumo mažinimo politiką. Tai turėjo didžiulę įtaką Rytų Europos šalims tame tarpe ir Lietuvai. Visos jos vadovavosi nuoroda, kad perėjime iš socializmo svarbiausia privatizavimas.
Pastaraisiais metais privatizavimo šaukliai amerikiečiai pripažįsta, kad valstybingumo naikinimas davė tokias pasekmes kaip skurdas, AIDS, norkomanija, terorizmas, kad silpnos valstybės kelia pavojų visai pasaulio bendrijai. Pavojų ligų ir išsigimimų platinimu, skurdo iššaukiamais nusikaltimais.
Jau 1997 m. Pasaulio bankas susirūpino valstybingumu ir išskyrė tris jo lygius.
Mažiausią, kuriame valstybė vykdo makroekonominį valdymą, užtikrina nuosavybės teises, gynybą, vidaus tvarką, sveikatos ir neturtingųjų apsaugą, lygiateisiškumą.
Vidutinis valstybiškumas vykdo nurodytas ir sekančias funkcijas: reguliuoja monopolijas, vykdo gamtos apsaugą, draudimo ir finansinį reguliavimą, socialinę apsaugą, mokymą (švietimą).
Aktyviausios valstybės be minėtų vykdo industrinę politiką ir gėrybių perskirstymą.
Tačiau griuvus Berlyno sienai ir valstybėms vaduojantis iš Sovietinio bloko, JAV, TVF, PB skleidė nuostatą, kad svarbiausia, kuo greičiau valstybinį turtą privatizuoti, valstybę liberalizuoti, sumažinant jos vykdomų funkcijų kiekį.
Vykdant tokią politiką, daugelį Vidurio ir Rytų Europos valstybių užvaldė užsienio kapitalas. Taip šios valstybės vėl buvo užimtos šiuolaikiškai – be šaunamųjų ginklų.
Valstybingumo mažinimas sudarė sąlygas ne tik vietiniams, bet ir užsieniečiams prichvatizuoti valstybinį turtą, išplisti stambiam kyšininkavimui, pareigūnų ir politikų parsidavėliškumui.
Užsieniečiai nuo teisėjų papirkamumo apsisaugojo teisėmis bylinėtis ne Lietuvos teismuose.
Daugumai Sovietinio bloko valstybių tame tarpe Lietuvai buvo įpirštas parlamentinis valdymas, nors piršlys – JAV neatsisakė prezidentinio valdymo.
Daug prirašyta knygų, vertinančių šiuos du valdymus. Bendra išvada, kad ypač pereinamuoju laikotarpiu, prezidentinis valdymas duoda geresnius rezultatus nei parlamentinis.
Minėtoje knygoje 1980-tųjų metų Tarybų Sąjunga priskirta prie valstybiškausių šalių.
Toks Lietuvos valstybiškumas mažintas, priimant 1992 metais parlamentinę Konstituciją, konservatorių (Tėvynės Sajungos) pradėtą, LDDP (dabar LSDP) ir kitų valdančių partijų tęstą prichvatizavimą.
Lietuvos valstybiškumas griautas 1995 m. įstatymais apribojant prokuratūros galimybes ginti valstybės ir piliečių teisėtus interesus.
Privatizavus advokatūrą, atsisakyta ir mažiausio valstybingumo lygio paskirties – užtikrinti lygiateisiškumą, nes daugumai Lietuvos piliečių advokatas nepasiekiama prabanga.
Neturintis galimybių gintis teisiškai, dažnai ginasi fiziškai. Valstybės silpnumą liūdija ir keleriopai padidėjęs kalinių skaičius.
Pasauliniu mastu pripažinti valstybės silpnumo požymiai: prasta sveikatos apsaugą, švietimas, dideli korupcijos mastai.
Silpnas valstybes valdo ne išrinkti prezidenatai, Seimo nariai, o jų rinkimus finansuojantys rėmėjai.
Lietuvos įstatymai leidžia ją valdyti ir užsienio kapitalui.
Silpnose valstybėse plinta alkoholizmas, nuodijimasis tabaku ir kitais narkotikais, nes
šios veiklos labai pelningos, o tuo pačiu gali daug skirti pinigų politikų papirkimui.
Skandinavijos šalyse pelningiausias veiklas stengiamasi išlaikyti valdomas valstybės.
Suomijos valstybė - ne privatininkai valdo Lietuvos telekomą, Švedija valdo ne tik Lietuvoje Statoil degalines.
Pasibaigus šaltajam karui, Amerika propogavo liberalizavimą ir valstybės įtakos mažinimą. Tam Lietuvoje įsteigtas Laisvosios rinkos institutas, kuris vykdė propogandą, bet ne mokslinius tyrimus.
Praėjus dešimtmečiui po šaltojo karo pabaigos, JAV pasipylė knygos, kurių empyriniai duomenys rodo, kad svarbiausios dedamosios įtakojančios vystymąsi yra ne ekonomika, o valstybinės institucijos ir jų vykdoma politika. Daugelis Amerikos ekonomistų pripažino prieš pušimtį metų parašytas knygas apie antikorupcines strategijas, organizacijų projektavimą, valdymą, prognozavimą.
LTSR Plano komitete buvo šviesių galvų, kurios siekė perimti pasaulinį patyrimą.
Naujiesiems lietuviams ekonomistams panaikinus Plano komitetą, jo vykdytos funkcijos buvo mažinamos Ekonomikos, dabar Ūkio ministerijose.
Kas netiki valstybinių institucijų reikšmingumu, atsiverskit Pasaulio banko tinklalapį .worldbank.org/wbi/governance/govdata2002 ir vėlesnius. Juose įvertinta per dviejų šimtų šalių valstybinių institucijų kokybė.
Lietuvos institucijų 2005 m. korupcijos žabojimas įvertintas 64 proc., Estijos - 79,8, Lietuvos Vyriausybės efektyvumas 76,1, Estijos – 82,8.
Lietuvoje buvo įkurta viena pirmųjų Rytų ir Vidurio Europoje Ryšių ir informatikos ministerija, bet Adamkus su konservatoriais ją prieš dešimtmetį panaikino ir tuo nubloškė Lietuvą į ES uodegą pagal informacinių technologijų naudojimą.
Kada ateis į Lietuvą prieš dešimtmetį pasaulyje suprastas valstybės reikšmingumas? Iki jo bet koks liberalizavimas šauktas vertybe. Bet jo pasekmės daugelyje Europos, Azijos valstybių pagimdė supratimą, kad liberalizavimas silpnoje valstybėje duoda blogesnes pasekmes negu jo nebuvimas.
Lietuvos valstybiškumo atstatymas prasidės ne anksčiau, kaip 2009 m., jei šiais metais to siekiantys, pasiruoš Seimo paėmimui 2008 m.
Tuomet Lietuvos vardo paminėjimo tūkstantmečio sukakčiai Lietuvoje bus įvestas prezidentinis valdymas, prokuratūros galios bus išplėstos iki Prancūzijos prokuratūros galių ginti valstybės interesą, panaikinta kolektyvinė neatsakomybė savivaldybėse ir vyriausybėje, įvesta Prezidento, Premjero ir merų asmeninė atsakomybė.
Rasis pagrindas įgyvendinti Vasario 16 ir Kovo 11 tikslus.
Valstybės stiprbė tai gebėjimai projektuoti ir įgyvendinti politikas ir įstatymus, visuomeniškai veiksmingai administruoti mažiauisiomis biurokratinėmis sanaudomis, užkirsti kelią papirkinėjimams, kyšininkavimui, užtikrinti institucijų veiklos efektyvumą, skaidrumą ir atskaitomybę.
Eknominė sėkmė nėra vienintelė priežastis apsprendžianti valstybės vykdomas funkcijas.
Daugelis europiečių nepritaria Amerikos efektyvumui socialinio teisingumo sąskaita.
Lietuvoje politikos, biudžeto projektavimas nepasiekęs praeito amžiaus vidurio pasaulinio lygio.
Daug planų pavadintų programomis neįgyvendinta - tai silpnos valstybės požymis.
Ką valdžiusios partijos darė veiksmingai, tai mažino bedarbystę, sudarydamos tokias aplinkybes, kad šimtai tūkstančių emigruotų, nors programos mažinti bedarbystę nebuvo.
Masinė emigracija, plintantis girtuokliavimas, nuodijimasis tabaku ir kitais narkotikais rodo, kad valstybėje socialiniai procesai palikti per reklama valdyti besipelnijantiems iš nesveiko gyvenimo būdo.
Liberalizmo propagandą ir jo teikiama galimybė prichvatizuoti sąlygojo visų valdančių partijų liberalią politiką kaip savo pavadinime turinčių šį žodį (Zuoko liberalai centristai, Auštrevičiaus liberalai sąjūdinikai, Paulausko liberalai socialistai) taip ir pagal pavadinimą ne liberalai konservatoriai, socialdemokratai, valstiečiai liaudininkai. Galimybė prichvatizuoti suvienodino skirtingų pavadinimų partijų vykdytą politiką.
Ir vėl Paksas eina ne bendroje rikiuotėje, nes 2006 m. ankstesnį Liberalų demokratų partijos pavadinimą pakeitė į Tvarka ir teisingumas. Jis ne bendroje rikiuotėje Lietuvoje, bet bendroje pasaulinėje kryptyje stiprinti valstybiškumą, už kurį pasisako ir pasaulio galingieji: JAV valdomi Pasaulio bankas, Tarptautinis valiutos fondas. Tai atspindėta ir minėtoje knygoje STATE BILDING (Valstybės statyba), nors joje ir giriama JAV politika Afganistane, siūloma panaši Irakui.
Didžiausią nuostolį Lietuvos valstybei padarė ir daro nekreipimas dėmesio į dar viduramžių pastebėjimą, kad koloborantai vieniems būna koloborantais ir kitiems.
Ši išmintis jau kelis šimtmečius sako, kad tarnavę Maskvai, tarnaus ir Briuseliui, Amerikai, žinoma, Lietuvos sąskaita.
Francis Fukujama (STATE BILDING, First published in the US in 2004 by Cornell University Press) nurodo, kad 1980 m. pagal valstybingumą pirmavo Tarybų Sąjunga, Prancūzija, Japonija, Jungtinės Valstijos.
Per dvidešimt metų – iki 2000 m. labiausia sumenko Rusijos ir Japonijos valstybingumas.
Jis nusakomas kiekiu funkcijų, kurias vykdo valstybė ir kaip tvirtai jas vykdo.
Praeito amžiaus antroje pusėje JAV per Tarptautinį valiutos fondą (TVF) ir Pasaulio banką (PB) kitų valstybių atžvilgiu vykdė valstybingumo mažinimo politiką. Tai turėjo didžiulę įtaką Rytų Europos šalims tame tarpe ir Lietuvai. Visos jos vadovavosi nuoroda, kad perėjime iš socializmo svarbiausia privatizavimas.
Pastaraisiais metais privatizavimo šaukliai amerikiečiai pripažįsta, kad valstybingumo naikinimas davė tokias pasekmes kaip skurdas, AIDS, norkomanija, terorizmas, kad silpnos valstybės kelia pavojų visai pasaulio bendrijai. Pavojų ligų ir išsigimimų platinimu, skurdo iššaukiamais nusikaltimais.
Jau 1997 m. Pasaulio bankas susirūpino valstybingumu ir išskyrė tris jo lygius.
Mažiausią, kuriame valstybė vykdo makroekonominį valdymą, užtikrina nuosavybės teises, gynybą, vidaus tvarką, sveikatos ir neturtingųjų apsaugą, lygiateisiškumą.
Vidutinis valstybiškumas vykdo nurodytas ir sekančias funkcijas: reguliuoja monopolijas, vykdo gamtos apsaugą, draudimo ir finansinį reguliavimą, socialinę apsaugą, mokymą (švietimą).
Aktyviausios valstybės be minėtų vykdo industrinę politiką ir gėrybių perskirstymą.
Tačiau griuvus Berlyno sienai ir valstybėms vaduojantis iš Sovietinio bloko, JAV, TVF, PB skleidė nuostatą, kad svarbiausia, kuo greičiau valstybinį turtą privatizuoti, valstybę liberalizuoti, sumažinant jos vykdomų funkcijų kiekį.
Vykdant tokią politiką, daugelį Vidurio ir Rytų Europos valstybių užvaldė užsienio kapitalas. Taip šios valstybės vėl buvo užimtos šiuolaikiškai – be šaunamųjų ginklų.
Valstybingumo mažinimas sudarė sąlygas ne tik vietiniams, bet ir užsieniečiams prichvatizuoti valstybinį turtą, išplisti stambiam kyšininkavimui, pareigūnų ir politikų parsidavėliškumui.
Užsieniečiai nuo teisėjų papirkamumo apsisaugojo teisėmis bylinėtis ne Lietuvos teismuose.
Daugumai Sovietinio bloko valstybių tame tarpe Lietuvai buvo įpirštas parlamentinis valdymas, nors piršlys – JAV neatsisakė prezidentinio valdymo.
Daug prirašyta knygų, vertinančių šiuos du valdymus. Bendra išvada, kad ypač pereinamuoju laikotarpiu, prezidentinis valdymas duoda geresnius rezultatus nei parlamentinis.
Minėtoje knygoje 1980-tųjų metų Tarybų Sąjunga priskirta prie valstybiškausių šalių.
Toks Lietuvos valstybiškumas mažintas, priimant 1992 metais parlamentinę Konstituciją, konservatorių (Tėvynės Sajungos) pradėtą, LDDP (dabar LSDP) ir kitų valdančių partijų tęstą prichvatizavimą.
Lietuvos valstybiškumas griautas 1995 m. įstatymais apribojant prokuratūros galimybes ginti valstybės ir piliečių teisėtus interesus.
Privatizavus advokatūrą, atsisakyta ir mažiausio valstybingumo lygio paskirties – užtikrinti lygiateisiškumą, nes daugumai Lietuvos piliečių advokatas nepasiekiama prabanga.
Neturintis galimybių gintis teisiškai, dažnai ginasi fiziškai. Valstybės silpnumą liūdija ir keleriopai padidėjęs kalinių skaičius.
Pasauliniu mastu pripažinti valstybės silpnumo požymiai: prasta sveikatos apsaugą, švietimas, dideli korupcijos mastai.
Silpnas valstybes valdo ne išrinkti prezidenatai, Seimo nariai, o jų rinkimus finansuojantys rėmėjai.
Lietuvos įstatymai leidžia ją valdyti ir užsienio kapitalui.
Silpnose valstybėse plinta alkoholizmas, nuodijimasis tabaku ir kitais narkotikais, nes
šios veiklos labai pelningos, o tuo pačiu gali daug skirti pinigų politikų papirkimui.
Skandinavijos šalyse pelningiausias veiklas stengiamasi išlaikyti valdomas valstybės.
Suomijos valstybė - ne privatininkai valdo Lietuvos telekomą, Švedija valdo ne tik Lietuvoje Statoil degalines.
Pasibaigus šaltajam karui, Amerika propogavo liberalizavimą ir valstybės įtakos mažinimą. Tam Lietuvoje įsteigtas Laisvosios rinkos institutas, kuris vykdė propogandą, bet ne mokslinius tyrimus.
Praėjus dešimtmečiui po šaltojo karo pabaigos, JAV pasipylė knygos, kurių empyriniai duomenys rodo, kad svarbiausios dedamosios įtakojančios vystymąsi yra ne ekonomika, o valstybinės institucijos ir jų vykdoma politika. Daugelis Amerikos ekonomistų pripažino prieš pušimtį metų parašytas knygas apie antikorupcines strategijas, organizacijų projektavimą, valdymą, prognozavimą.
LTSR Plano komitete buvo šviesių galvų, kurios siekė perimti pasaulinį patyrimą.
Naujiesiems lietuviams ekonomistams panaikinus Plano komitetą, jo vykdytos funkcijos buvo mažinamos Ekonomikos, dabar Ūkio ministerijose.
Kas netiki valstybinių institucijų reikšmingumu, atsiverskit Pasaulio banko tinklalapį .worldbank.org/wbi/governance/govdata2002 ir vėlesnius. Juose įvertinta per dviejų šimtų šalių valstybinių institucijų kokybė.
Lietuvos institucijų 2005 m. korupcijos žabojimas įvertintas 64 proc., Estijos - 79,8, Lietuvos Vyriausybės efektyvumas 76,1, Estijos – 82,8.
Lietuvoje buvo įkurta viena pirmųjų Rytų ir Vidurio Europoje Ryšių ir informatikos ministerija, bet Adamkus su konservatoriais ją prieš dešimtmetį panaikino ir tuo nubloškė Lietuvą į ES uodegą pagal informacinių technologijų naudojimą.
Kada ateis į Lietuvą prieš dešimtmetį pasaulyje suprastas valstybės reikšmingumas? Iki jo bet koks liberalizavimas šauktas vertybe. Bet jo pasekmės daugelyje Europos, Azijos valstybių pagimdė supratimą, kad liberalizavimas silpnoje valstybėje duoda blogesnes pasekmes negu jo nebuvimas.
Lietuvos valstybiškumo atstatymas prasidės ne anksčiau, kaip 2009 m., jei šiais metais to siekiantys, pasiruoš Seimo paėmimui 2008 m.
Tuomet Lietuvos vardo paminėjimo tūkstantmečio sukakčiai Lietuvoje bus įvestas prezidentinis valdymas, prokuratūros galios bus išplėstos iki Prancūzijos prokuratūros galių ginti valstybės interesą, panaikinta kolektyvinė neatsakomybė savivaldybėse ir vyriausybėje, įvesta Prezidento, Premjero ir merų asmeninė atsakomybė.
Rasis pagrindas įgyvendinti Vasario 16 ir Kovo 11 tikslus.
Valstybės stiprbė tai gebėjimai projektuoti ir įgyvendinti politikas ir įstatymus, visuomeniškai veiksmingai administruoti mažiauisiomis biurokratinėmis sanaudomis, užkirsti kelią papirkinėjimams, kyšininkavimui, užtikrinti institucijų veiklos efektyvumą, skaidrumą ir atskaitomybę.
Eknominė sėkmė nėra vienintelė priežastis apsprendžianti valstybės vykdomas funkcijas.
Daugelis europiečių nepritaria Amerikos efektyvumui socialinio teisingumo sąskaita.
Lietuvoje politikos, biudžeto projektavimas nepasiekęs praeito amžiaus vidurio pasaulinio lygio.
Daug planų pavadintų programomis neįgyvendinta - tai silpnos valstybės požymis.
Ką valdžiusios partijos darė veiksmingai, tai mažino bedarbystę, sudarydamos tokias aplinkybes, kad šimtai tūkstančių emigruotų, nors programos mažinti bedarbystę nebuvo.
Masinė emigracija, plintantis girtuokliavimas, nuodijimasis tabaku ir kitais narkotikais rodo, kad valstybėje socialiniai procesai palikti per reklama valdyti besipelnijantiems iš nesveiko gyvenimo būdo.
Liberalizmo propagandą ir jo teikiama galimybė prichvatizuoti sąlygojo visų valdančių partijų liberalią politiką kaip savo pavadinime turinčių šį žodį (Zuoko liberalai centristai, Auštrevičiaus liberalai sąjūdinikai, Paulausko liberalai socialistai) taip ir pagal pavadinimą ne liberalai konservatoriai, socialdemokratai, valstiečiai liaudininkai. Galimybė prichvatizuoti suvienodino skirtingų pavadinimų partijų vykdytą politiką.
Ir vėl Paksas eina ne bendroje rikiuotėje, nes 2006 m. ankstesnį Liberalų demokratų partijos pavadinimą pakeitė į Tvarka ir teisingumas. Jis ne bendroje rikiuotėje Lietuvoje, bet bendroje pasaulinėje kryptyje stiprinti valstybiškumą, už kurį pasisako ir pasaulio galingieji: JAV valdomi Pasaulio bankas, Tarptautinis valiutos fondas. Tai atspindėta ir minėtoje knygoje STATE BILDING (Valstybės statyba), nors joje ir giriama JAV politika Afganistane, siūloma panaši Irakui.
Dėkui už atvirumą. Taip gali kalbėti tik tokie komunistiniai-nomenklatūriniai tipai, kaip pvz mūsų Šiaulių gubernatorius A. Šedžius, ne tik gėlių nešiotojas Brazauskui. Neįsivaizduoju, kad taip raštytų žmogus, tikras Lietuvos pilietis, nenorėdamas nuversti dabartinę Lietuvos santvarką. Demokratinę nepriklausomą Lietuvos Valstybę. Klystame, kad Lietuvos priešai sudėjo ginklus. Naivus ir mūsų prezidentas, tempdamas gumą dėl VSD. ------------------------------"Kokia geda!!! 2007-03-11 16:50:39
Socdemai jau taip zemai krito, kad Tetes nusikalstoma grupuote pradejo jau atvirai, o ne per savo parankinius esdeku stovykloje (Sakalas ir pan.) diktuoti savo salygas...
GEDA!!!"
Socdemai jau taip zemai krito, kad Tetes nusikalstoma grupuote pradejo jau atvirai, o ne per savo parankinius esdeku stovykloje (Sakalas ir pan.) diktuoti savo salygas...
GEDA!!!"
V.Landsbergis ragina socialdemokratams nenueiti su R.Paksu