Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
nors neitikinsi - labiau priesinga nuomone sumindysi, taip, kad ji niekam nerupetu.
Galiausiai vien is tokiu interneto kompnetatoriu tvirtai nuspresti kokie yra teisus negali, nes autorius negali atsakyti i ta pamazgu pylima, o tos pamazgos, nors ir kokios tvirtos butu, yra galimybe, kad jos GALI buti isplautos.
Tai tik gali padaryti taip, kad tas skaitytojas suabejotu
Galiausiai vien is tokiu interneto kompnetatoriu tvirtai nuspresti kokie yra teisus negali, nes autorius negali atsakyti i ta pamazgu pylima, o tos pamazgos, nors ir kokios tvirtos butu, yra galimybe, kad jos GALI buti isplautos.
Tai tik gali padaryti taip, kad tas skaitytojas suabejotu
cia gal dar ir retorika kokia nors issivystis tarp tu interneto komentatoriu - su tikslu, kad tave pastebetu ir taip, kad tu ji itikintum trumpais, pastebimais pranesimais...
o ne keiksmazodziai uzsmezga tvirtesni rysi su maziau mastanciais, bet impulsyviais zmonemis? O ar jie kalbos nesistiprina? juk komentaru tiek daug, ten tokios mazoss raides, o tu demesi atkreipti nori, aistra parodyti... ir parodai.... :-D
zinoma, kas per daug, tas nesveika...
zinoma, kas per daug, tas nesveika...
protingi žmonės į keiksmus nekreipia dėmesio, suprasdami, kad tai arba maištaujantys paaugliai, arba nestabilios psichikos žmonės. Geriau, jei jie išsikrauna internete, o ne realybėje. Bet man rodos, kad donskį labaisuai žeidžia ne jie, o tie, kurie komentaruose išsako dalykus, kuriuos Donskis linkęs nuslėpti, taip pat tie, kurie išsako jam nemalonias tiesas. Kitaip sakant, donskis norėtų cenzūros. Jei jam išties rūpi diskusija, niekas netrukdo susikurti asmeninę svetainę -blogą, kaip, pvz., Zuoko, jei nori tik su pavardėmis, susikurti panašią registracijos sistemą kaip frype ir diskutuoti su to norinčiais.
Ir dar: kas nebijo minties laisvės ir išties yra be pykčio, tikrai nepyks ir už nekultūringus komentarus, o pamėgins suprasti, kodėl tas žmogus yra piktas ir pan. Plg. ata monsinjorą Vasiliauską. Ar įsivaizduotumėte, kad jis galėjo šitaip pykti ant interneto keikūnų, kaip pyksta Donskis?
Ir dar: kas nebijo minties laisvės ir išties yra be pykčio, tikrai nepyks ir už nekultūringus komentarus, o pamėgins suprasti, kodėl tas žmogus yra piktas ir pan. Plg. ata monsinjorą Vasiliauską. Ar įsivaizduotumėte, kad jis galėjo šitaip pykti ant interneto keikūnų, kaip pyksta Donskis?
Dėkojame už nuomonę. Rašykite ir gerėkitės savo intelektu . Nuo šiol-no comment.
Jau esu rašęs, kad mūsų portalų anoniminiai internetiniai komentarai stipriai primena užrašus ant viešųjų tualetų sienų.
Nors Donskiui daug kur prieštarauju,bet šiuo pasisakymu jis visiškai teisus.Autorius kelia daug klausimų,kuriuos vertėtų aptarinėti,tačiau ne tokioje erdvėje,nes iš tikro, per tokį "analitikų" antplūdį,kur vienintelis argumentas keiksmažodžių srautas,nesinori nieko komentuoti ar mėginti aiškintis.Todėl būtų gerai,jeigu atsirastų galimybės apriboti nesubrendusių išsišokelių dalyvavimą diskusijoje.Gal tai būtų Donskio blogas ar dar kas nors panašaus.
Nors Donskiui daug kur prieštarauju,bet šiuo pasisakymu jis visiškai teisus.Autorius kelia daug klausimų,kuriuos vertėtų aptarinėti,tačiau ne tokioje erdvėje,nes iš tikro, per tokį "analitikų" antplūdį,kur vienintelis argumentas keiksmažodžių srautas,nesinori nieko komentuoti ar mėginti aiškintis.Todėl būtų gerai,jeigu atsirastų galimybės apriboti nesubrendusių išsišokelių dalyvavimą diskusijoje.Gal tai būtų Donskio blogas ar dar kas nors panašaus.
Kažkur skaičiau, kad vienas vienuolis daug metų praleido vienuolyne, aukštai kalnuose. Savo aplinkoje jis gyveno gilioje taikoje, pasidarė labai tylus ir ramus, ir viską pamiršo apie savo ego...
Žmonės pradėjo jį laikyti šventu , garbinti ir lankyti. Po to jie paprašė: "Mes darysime slėnyje mugę ir prašom Jus palaiminti mus savo dalyvavimu. Tas suteiks galimybę žmonėms pamatyti Jūsų šventumą." Vienuolis nulipo į slėnį.Šimtai žmonių užplūdo mugę, jie nepažino vienuolio, kuris paliko juos prieš kiek metų. Kai jis ėjo per minią, kažkas jam užmynė ant kojos.Tuoj vienuolis griebė vyrą už sprando ir suriko: "Ar tu nežinai, kas aš esu?" Visas šventumas buvo prarastas per akimirką.Vienuolis išsigando, sugrįžo į realybę , suprato ir pasakė sau: "Aš pamiršau, kad yra "aš." Jis atsiprašė žmonių ir pasakė: "Leiskite man eiti, aš neisiu į kalnus, aš eisiu į lygumas, kur galėsiu gyventi tarp žmonių."
Ego negali gyventi pats savaime, jam reikia kito. Kai Jūs žiūrite į kito akis su pasipūtimu, Jūsų ego pradeda gyventi.Jei kito nėra, ką Jūs galite daryti su savo reikšmingumu, su savo išdidumu?Įtvirtinti savo "aš", kuris yra netikras, reikalinga kita esybė. Melo tinklui reikalingas pirminis melas, kuris turi gyventi ir augti. Tiesa stovi vienatvėje, ji nesiremia į nieką.Melas negali būti vienas, jam reikalinga kiekvieno melo atskirai ir visų melų, kartu paėmus, parama.Tam , kad sutvirtintumėte "aš " melą, Jums reikia daugelio kitų melo, tokių kaip "jūs", "jis", "jie". Tik tuomet melas gali būti išlaikomas.
Tam reikia nusileisti nuo kalnų į slėnį, ir pagyventi tarp žmonių.
Žmonės pradėjo jį laikyti šventu , garbinti ir lankyti. Po to jie paprašė: "Mes darysime slėnyje mugę ir prašom Jus palaiminti mus savo dalyvavimu. Tas suteiks galimybę žmonėms pamatyti Jūsų šventumą." Vienuolis nulipo į slėnį.Šimtai žmonių užplūdo mugę, jie nepažino vienuolio, kuris paliko juos prieš kiek metų. Kai jis ėjo per minią, kažkas jam užmynė ant kojos.Tuoj vienuolis griebė vyrą už sprando ir suriko: "Ar tu nežinai, kas aš esu?" Visas šventumas buvo prarastas per akimirką.Vienuolis išsigando, sugrįžo į realybę , suprato ir pasakė sau: "Aš pamiršau, kad yra "aš." Jis atsiprašė žmonių ir pasakė: "Leiskite man eiti, aš neisiu į kalnus, aš eisiu į lygumas, kur galėsiu gyventi tarp žmonių."
Ego negali gyventi pats savaime, jam reikia kito. Kai Jūs žiūrite į kito akis su pasipūtimu, Jūsų ego pradeda gyventi.Jei kito nėra, ką Jūs galite daryti su savo reikšmingumu, su savo išdidumu?Įtvirtinti savo "aš", kuris yra netikras, reikalinga kita esybė. Melo tinklui reikalingas pirminis melas, kuris turi gyventi ir augti. Tiesa stovi vienatvėje, ji nesiremia į nieką.Melas negali būti vienas, jam reikalinga kiekvieno melo atskirai ir visų melų, kartu paėmus, parama.Tam , kad sutvirtintumėte "aš " melą, Jums reikia daugelio kitų melo, tokių kaip "jūs", "jis", "jie". Tik tuomet melas gali būti išlaikomas.
Tam reikia nusileisti nuo kalnų į slėnį, ir pagyventi tarp žmonių.
Skaiciau dr. J.Ramanausko komentara. Na jis zmogus tikrai neeilinis, kad net 20 kartu aferiugas i teisma padave. Matyt , kad tokiu aferiugu visuose universitetuose knibzda. Idomu, kad sis komentatorius issako savo nuomone
Susidomejusi perskaiciau gerbiamo Leonido Donskio kritini straipsni ir manau, kad jis labai laiku . Tokia opi problema egzistuoja. Dekoju mielam atutoriui!
Visad randame laiko ir jėgų išpilti "brudą", bet tik ne gerą žodį pasakyti... Bet čia tik Dievulį galima kaltinti, kad jis mus tokius "netobulus" sukūrė- paskaitei, patiko, išjungei; paskaitei, nepatiko, pasipiktinai, visus pasiuntei... Liūdna. Liūdna, kai aukštąjį išsilavinimą turinčiame žmoguje nubunda skystaprotis menkysta, kuris (žinodamas "tikrąją" tiesą) sumano visus pamokyti taip, kaip ir pridera su visais lanksčiais epitetais etc. Niekas nebepamena, ką reiškia argumentų kalba, tik bukai apeliuojama į spalvą, nosies išlinkį, pavardės naujumą etc.
Bet man nuo to nei liūdna, nei apmaudu, tik nuoširdžiai liūdna dėl tų žmonių tamsumo. Gal net kiek truputį liūdna. Nei pagarbos, nei savigarbos, tik pasipiktinimas. Viskuo.
Bet man nuo to nei liūdna, nei apmaudu, tik nuoširdžiai liūdna dėl tų žmonių tamsumo. Gal net kiek truputį liūdna. Nei pagarbos, nei savigarbos, tik pasipiktinimas. Viskuo.
Užnuodyta viešoji erdvė