Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
aktyviau policijai dirbti keliuose, kad būtų matomi ir viskas,
geros vairavimo mokyklos ir pries 4-5 metus labai stipriai ziurejo.. ir prileisdavo prie regitros egzaminu tik tada kai pas juos budavai jau pilnai paruostas.. daug kas zinoma keliasdesimt kartu mindavo mokyklos teorijos testu egzamina kartot, o praktikos islaikymui imdavo papildomu kursus.. tol kol gerai ismokdavo vairuoti... uztat kai jie jau tau uzdedavo parasa kad gali eiti i regitra laikyti egzamino, tai nera praktiskai tokio kuris is pirmo karto butu neissilaikes... bet cia zinoma reta mokykla del savo vardo taip stengiasi...
mokyklos tikrai ne prie ko, jei žmogus ekstremalioj situacijoj pasimeta, kam nepasitaiko..tai patirties klausimai o ne žinių
Masiuli,
seniai laikas gesinti sadauskio atkatines debillempes
ir
pradėti rodyti posūkius !
Keliu ereliai i vistides sutupia tik po to, kai savo masinas sudauzo, cia jokios sankcijos nepades, bet faktas, kad dabar vairuotojai ruosiami atmestinai. Si tvarka gintu naujai besimokanciu vairuoti interesus, nes mokyklos pradetu stengtis ne tik pinigus paimti, bet ir ismokinti zmogu vairuoti, o vairavimo instruktoriaus dalyvavimas egzamine sumazintu "Regitros" darbuotoju piktnaudziavima tarnybine padetimi, kai kartai "pravejami" ir gan padoriai ismoke vaziuoti zmones, tycia juos suklaidinus, arba dar paprasciau pasakius "neislaikei" ir net nepaaiskinus del ko.
ne nuo stažo, o nuo garo susikaupusio šiknoj priklauso paauglių
tikrai galėtų geriau paruošti vairuotojus, o tai yra tokių mokyklų, kuriose po dešimt kartų yra laikomi egzaminai ir niekaip nepavyksta

Skaitomiausios naujienos




Į viršų