Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Taigi troleibusai autobusai šildomi autonominiais dyzelino pečiais. Sąnaudos 1-2 litrai per valandą. Nejungi šildymo puse dienos - per keturias dienas susitaupai kelionei prie jūros.
pamirsote ryte nusiprausti, nebeda, paprasykite vairuotojo vandens
Taigi troleibuso šildymas yra papildomi pinigai. Taupo, nes miesto transportas yra nuostolingas.
kaip suprantu, kai žiemą šaltis spirgina, vairuotojui reikia pateikti raštišką prašymą?
O kad nešildomi 24 autobusai Vilniuje, tai čia faktas. Maršrutas ilgas, kol parvažiuoji, sustingsti į kaulą. Bet juk šildymas - tai papildomas degalų deginimas, juk taip? Tai kodėl gi nepataupius keleivių sveikatos sąskaita? Tad neskieskite čia apie kažkokias "taisykles"
Kaune manau yra problema, kad viešajame transporte būna temperatūra, kad gali važiuoti vienais marškiniais. Įlipi šiltai apsirengęs, pavažiuoji pusvalandį ir išlipi į šalčius visas šlapias. Liga beveik garantuota. Manau viešajame transporte temperatūra turi būti kažkur apie 13 - 15 laipsnių šilumos.
Pagarbiai
o ką daryt kai per karšta?
@teta Tam sugalvota ventiliacija,o tetos gali išsižioti...
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų