Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Kai išskirtiniai mažumos vaikai su poreikiu mokosi kartu su vargšais dauguma vaikų be poreikių, tai šalia jų turi sėdėt mokytojas pagalbininkas, sugebantis tramdyt ir jei reikia padėt mokytis. Kitu atveju aš už pritaikytas atskiras mokyklas kaio užsieny. Kokia orasmė, jai dauguma be poreikių mokosi spręst žodinius uždavinius, o mažuma su poreikiais skaičiuoja dešimties ribose ir mėto vazonus? Gal geriau tą mažuną mokyt darbo, kad galėtų nuo 18 darbintis ir nereiktų gyvent iš mokesčių mokėtojų pašalpų.
@Ona
Tai eik ir dirbk ko cia putojiesi.
@Sena...
Pritariu, nes tie vaikeliai išmoks per metus keletą raidžių, o visus kitus reikia paruošti ir išleisti į gyvenimą
Pritariu, nes tie vaikeliai išmoks per metus keletą raidžių, o visus kitus reikia paruošti ir išleisti į gyvenimą
Pradedant idėjų įgyvendinimą pirmiausia reikia būti pasiruošusiems...Dabar specialistų neturim, mokytojų trūkumas, klasės perpildytos, vaikai nevaldomi . Absoliutus dugnas švietimo sist.
Apie neįgaliųjų integracija yra kalbama daugiau nei 30 metu.Jau ne vieną kartą neįgaliųjų yra baigusi mokyklą.Dar ir dabar girdisi ,kad nepasiruošta.Viskas pasiruošta,žinių yra tik kaip visada nėra noro.Teveliai,o jeigu tas neįgalus būtų jūsų vaikas. Jūs ti k pastebėsite savo sveikus vaikus, iš tiesų jie irgi neįgalus.
@Ji
Dirbau mokytoja, vienoje klasėje buvo 2 mokiniai su specialia adaptuota programa ir visada su jais sėdėdavo ir juos prižiūrėdavo mokytojos padėjėja. Šioje situacijoje supratau kad mokytoja neturi padėjėjos ir labai sunku dirbti.
@Ji
Neįgalūs 2 tipų: fiziškai, protiškai. Su fizine negalia mokosi nuo tarybinių laikų. O su protine tik pastaruisius 10 metų kiša pas paprastus vaikus. Kam rūpi jų mokymo kokybė? Kolegė atsistojo šalia mokinio su poreikiu, kol tam vienam 10 min aiškina, kiti 29 turi laukt, nes jiems nieks neaiškina, nes jie be oireikių. Jiems korepetitoriai paaiškins. Ką kalbėt apie pamokos kokybę? Kodėl mažumos teisės svarbesnės už daugumos? Aš už integraciją proto ribose: varžybos, šokiai, dainos, estrada, žygiai, bažnyčia, renginiai. ..
Iš ko visa tai kilo taigi iš šitų nemąstančių valdžios pareigūnų,juk mato pinigus, bet atrodo kad šitie pareigūnai yra neadekvatūs, perskaitai jų nuomones ,atsiliepimus ir pagalvoji iš kur jie atėję,gal tai tik pataikavimas kažkam, empatija,neišsilavinimas,o gal intelekto nebuvimas. O gal tai pinigai,krepšeliai,kyšiai,.... tai baisu į ką mes virstam.o apie bukus super tėvelius net kalbėti neina.
@Onė
Ciaupk zaptus pusdurne kiek gali komentuot ner kas veikt matau tai atsistok or piz.dink dirbt padejeja sedi sena tarka ir tulzi lieja tavo komemtarai pasieke neadekvatumo virsune.
@Fckimg human trash
Gydykis ligoni
Tai gal tų vaikų mamytės galėtų pabūti pamokų metu klasėje ir pamatyti kaip atrodo darbas klasėje,gal galėtų padėti padėjėjoms ir pamokyti ,kaip reikia bendrauti su tokiais vaikais.tėvų patirtis didesnė,nes jie visą laiką mato ir žino kaip vaikas elgiasi. Mielos mamytės,pradėkime nuo savęs,gal tai padės visiems.sėkmės jums....
@Zita
Kaip į dešimtuką pataikyta
Švietimo ministrei komentarus nusiūsti reikėtų ...gal iki jų nedaeina, kas realiai mokyklose vyksta. Vaikai ką nori mokytojui pasakyti, spirti,daužytis po klasę. Ir tokiam mokytojui pagalbos nesuteiks, nėra kam.
@Marytė
Blogai elgiasi ir su mokytojais nesiskaito jau senai r tai daro ne specporeikių vaikai
@Marytė
Ka tu cia loji? Eik ir dirbk ko cia loji visi jai kalti o ka pati esi padarius? Nieko lerva tik lot temoka.
Paskaicius komentus tampa aisku kodel lt vadinama dalba@bu tauta supist@ :D
@Vardas vardas
Paziurek kokie komentuoja ones marytes petrytes, sedi zabos namuose ziuri per langa ir stukalina visus is eiles.
ne į temą, tačiau aktualu... . Apie sveikatą. Straipsnis:
„Naujosios Zelandijos kardiologai pripažįsta paprastą tiesą: mRNA COVID vakcinų sukurtas baltymas „Spike“ yra KARDIOTOKSINAS (nuodas)“.
Šaltinis: laisvas • info
'
„Naujosios Zelandijos kardiologai pripažįsta paprastą tiesą: mRNA COVID vakcinų sukurtas baltymas „Spike“ yra KARDIOTOKSINAS (nuodas)“.
Šaltinis: laisvas • info
'
@.
Pysk nx su savo propoganda crlafonini.
@.
Ka tu cia dar skiedi celafonini dx
Yra ir pas mūsų vaiką klasėje su spec poreikiais. Klasėje kakojo, spardo mokytoją, vaikus. Spjaudo ant visų, mokytojos, mokyklos direktorės. Trypia, rėkia bet kuriuo metu. Yra mokytojos padėjėja, kuri, kai gali išveda tą vaiką iš klasės
Bet kai jis atsisako išeiti, išvesti galimybės nėra... visi klasės vaikai traumuojami..
Bet kai jis atsisako išeiti, išvesti galimybės nėra... visi klasės vaikai traumuojami..
Nori į šiltą kėdę švietime, vaikų teisėse,taikai į mokyklos direktorius,pavaduotojus tik su ne mažiau 3 metų darbo stažu atidirbus su dideliais spec.poreikių vaikais.Tada supras realią situaciją.
Tevams ,auginantiems didelių spec.poreikių vaikus,irgi derėtų įsisavinti vieną dalyką,kad spec.mokykloje klaseje jų yra ~10,o ne priekaistauti darbuotojams kad "ką čia su mano vaiku nesusitvarkote.Gal tokieks tėvams įsūdyti liaudiskai tariant tuos likusius 9 į namus,kad pajustų esmę?
Kuo agresyvesnis vaikas,tuo aršesni tevai darbuotojų atžvilgiu ir kaip taisyklė tokie nežino kas yra žodinė padėka darbuotojui už jų sunkų,pasiaukojantį darbą.
Tevams ,auginantiems didelių spec.poreikių vaikus,irgi derėtų įsisavinti vieną dalyką,kad spec.mokykloje klaseje jų yra ~10,o ne priekaistauti darbuotojams kad "ką čia su mano vaiku nesusitvarkote.Gal tokieks tėvams įsūdyti liaudiskai tariant tuos likusius 9 į namus,kad pajustų esmę?
Kuo agresyvesnis vaikas,tuo aršesni tevai darbuotojų atžvilgiu ir kaip taisyklė tokie nežino kas yra žodinė padėka darbuotojui už jų sunkų,pasiaukojantį darbą.
Tėvai skundžiasi dėl įtraukiojo ugdymo mokyklose: „Paleidžia gėlių vazoną į mokytojos galvą“