Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Kuriame mokymo programas pagal kitų šalių patirtį, tačiau rezultatų kaip nėra, taip nėra. Ir manau, kad jų nebus. Tai tiesiog kažkam pavyks apsiginti mokslinį darbą, kažkas parodys savo mokslinės veiklos rezultatus. Problema ne mokymo metodikoje, mokymo programose, o mokinių motyvacijoje. Kol mokyklos skendės narkotikų liūne, kol mokiniai neturės noro ir motyvacijos mokytis tikrai nieko iš to gero neturėsime. Kaip ir daugelis pedagogų teigia, kad išmokyti negalime, mokinys privalo pats išmokti, o mokytojas tik gali jam padėti. TAčiau ką daryti, jei mokinys nenori mokytis, čia atsakymo taip ir nėra. juk per prievartą nepriversime. Formuoti motyvacija mokytis daugelis tikisi per patraukles mokymosi programas, bet rezultatas nesikeičia, nes mokinį nedomina jokios mokymosi programos, nes jį domina narkotikai, kitos svaiginimosi priemonės. Štai kur problema. Tarybiniais metais visi mokėsi pagal taip vadinama industrinį mokymosi metoda ir viskas buvo gerai, nes daugelis mokinių buvo motyvuoti stengtis, kaldavo net naktimis, nes žinojo, kad juo daugiau pasieks gyvenime, tuo lengviau gyvens, tuo daugiau uždirbs. Šiandiena visi žino, kad viskas perkama ir parduodama, ir niekam tavo žinios ir gebėjimai neįdomūs. O ir narkotikų prekiaiviai be jokio išsilavinimo uždirba daug daugiau nei mokslininkai. Tad jau mokyklos suole ugdomi narkotikų prekiaivių gebėjimai. Mokykla tikrai neišugdys ir nesuformuos mokymosi motyvacijos, tai turi daryti šalies visa politika. Nustokime pardavinėti diplomus, mokslinius vardus, nustokime prekiauti semo, euro parlamento, valstybinių įstaigų darbuotojų darbo vietomis. Kai bus skaidrūs konkursai, kai bus renkami asmenys, o ne partijos, kai bus reikalaujama, kad asmuo ne tik užimtų reikiamas pareigas, bet jis būtų kompetetingas atlikti jam pavestą darbą, tai gal tuomet matydami mokiniai pradės mastyti, kad yra verta mokytis. Pagaliau galvokime, kad kokia nebebūtų mokinių karta, visuomet ji turi būti pajėgi ir motyvuota gerai mokytis ir pasiekti aukštų mokymosi rezultatų. Niekuomet nenurašykime ant mokinių kartos, nes žmogus gimsta nesvarbu kokie tai būtų laikai vienodai išsivystes. tad tik mes jį įrėminame į atitinkama kartą, suformuojame jo atitinkamus gebėjimus, susiformuojame į jį atitinkamą požiūrį.
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų