Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
flyLAL bankrotas - sisteminė Lietuvos aviacijos problema. Ir esmė visiškai ne skolose, ar Vilniaus oro uosto pasididžiavime. AB „flyLAL Lithuanian Airlines“ dirbdama nuostolingai ir konkuruodama su kitų šalių vežėjais dar 2005 metais išdėstė, kaip jos manymu turėtų veikti oro uostas ir kokie mokesčiai turėtų būti taikomi baziniam vežėjui. Bazinis vežėjas pagrindinai vysto vysto oro uostą siūlydamas naujus skrydžius. Per 2005-2008 metus aviakompanija „flyLAL“ sumokėjo daugiau nei 80 mln. lt Vilniaus oro uostui ir nebuvo visai skatinama skrydžių skaičių didinti. Jeigu Susisiekimo ministerija būtų rūpinusi keleiviais ir Lietuvos ekonomika, turėjo būti sukurta sistema panaši kažkiek į Rygos ar kitų oro uostų, kai bazinis vežėjas turi iki 100 proc. nuolaidas. Jeigu flyLAL būtų turėjusi bent Rygos oro uosto nuolaidų dydį, ji būtų sutaupiusi apie 64 mln. lt ir tai leistų kompanijai būtų žymiai finansiškai pajėgesniais ir gebančiai pasiūlyti dar daugiau pigių skrydžių. Tačiau nuolaidų negavome, o Vilniaus oro uostas išleido mūsų sumokėtus pinigus savo asmeninėm premijom, bereikalingam inventoriui įsigyti, asmeniniam šiltnamiui, viešbučiui ir poilsio bazei išlaikyti. Susisiekimo ministerija iš šį pinigų įsisavinimo procesą nesikišo.
ar ir Tamsta parsidavei naujajai balso zakazuchos politikai???!!! Fui ir brrr...
nereikia gaivinti tokio UABo kaip Fly LAL. Atsiras kitos aviolinijos. As uzdirbu mokescius, tai nesutinku kad mokeciau ir uz jaunu ponaiciu verslo eksperimentus.. Girdejau jaunu verslininku intymu pokalbi- kad tai lengvas verslas, kai paimi dideli, isskaidai, viena dalis bankrutuoja- nu ir kas- is NT visada pelnas. Galu gale gali pelno dalimi kita "dukterine" is bankroto istraukti-- nereikia pelno mokescio mln moketi, nes "gelbsti". Taip daug zinomu bendroviu padare per paskutinius 2 metus. Todel ir sakau- negelbeti...
Tai kad nesumokejo. Todel ir rasau, sake, grazins, ka skolingas. Gal.
Tuscia vieta ilgai neissilaiko. Numire FlyLal, prades skraidyti kitos kompanijos, tik truputi reikia palaukti. Ir ju niekas neprasys dotuoti.
Kodel pagarba tik Masiuliui ir Kubiliui? Kur pagarba "gimtajai konservatoriu partijai"? Voge, vagia visur. Nuo pat pirmos nepriklausomybes dienos buvo vagiama is niekieno (valdisku) Lietuvos Avialiniju, Lietuvos Gelezinkelio, Atomines elektrines ir t. t. Ministru lygiu ir zemyn. Apie LAL rase Zemelis, jo oponentas is Europarlamento, taip pat sildesis "niekieno" LAL-u. Ta simta milijonu skolu LAL-ui buvo pridare visi valdininkai, kas tik galejo prilysti prie aviacijos ir aerouosto.
"Kažin kokios reikėjo finansinės injekcijos, kad „flyLAL“ galėtų dirbti toliau? "
visas klausimas - kiek ilgai? Manau 100 mln. per kokius metus "sukūrenti" laisvai galima. Tik ar yra prasmė? Ir ar čia vyriausybės misija - dirbti nenusisekusių verslų gelbėtojais?
Manau be reikalo sureikšmintas klausimas, kiek pinigų gali "išgelbėti Rusijos demokratijos tėvą". Valdžiai galima prikišti nebent 2 dalykus: kad pardavė LAL spekuliantams (neprofesionalams, neturintiems nei patirties, nei tarptautinio užnugario) ir nesiėmė žygių dar rudenį, kai pradėjo rodytis pirmi požymiai, pritraukti alternatyvių vežėjų. Susisiekimo ministerijos klerkai galėtų ir turėtų atsakyti, kodėl. Nors neabejoju, būtų buvę apkaltinti "nacionalinio vežėjo sužlugdymu".
visas klausimas - kiek ilgai? Manau 100 mln. per kokius metus "sukūrenti" laisvai galima. Tik ar yra prasmė? Ir ar čia vyriausybės misija - dirbti nenusisekusių verslų gelbėtojais?
Manau be reikalo sureikšmintas klausimas, kiek pinigų gali "išgelbėti Rusijos demokratijos tėvą". Valdžiai galima prikišti nebent 2 dalykus: kad pardavė LAL spekuliantams (neprofesionalams, neturintiems nei patirties, nei tarptautinio užnugario) ir nesiėmė žygių dar rudenį, kai pradėjo rodytis pirmi požymiai, pritraukti alternatyvių vežėjų. Susisiekimo ministerijos klerkai galėtų ir turėtų atsakyti, kodėl. Nors neabejoju, būtų buvę apkaltinti "nacionalinio vežėjo sužlugdymu".
Prokurorai tegu dirba. Tegu dirba ir susisiekimo ministras. O flyLAL tegu eina i uztarnauta poilsi. 100 mln. reikia uzsidirbti. Kas to nesugeba - laisvi.
Kaip tik to ir tikėjosi „flyLAL“ aferistai - tūkstantmečio proga pasisemt valdiškų pinigėlių, nes valstybei nebeliks kitos išeities. Pagarba Masiuliui ir Kubiliui.
kiek ziemelis tamstai sumokejo ?
Susisiekimo ministras be susisiekimo