REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Vilniaus miesto savivaldybėje bus centralizuojamas finansų valdymas, atskiras savivaldybės departamentų buhalterijas sujungiant į vieną, kuri bus pavaldi Finansų departamentui. Atlikus reorganizaciją kai kurie darbuotojai taps nereikalingi.

REKLAMA
REKLAMA

Sostinės savivaldybės Saulėlydžio komisijos narys konservatorius Vidas Urbonavičius penktadienį pristatęs tarpinius atliekamos savivaldybės struktūros peržiūros rezultatus sakė, kad būsima reorganizacija per metus leis sutaupyti 1,33 mln. litų.

REKLAMA

"Pirmais metais (bus sutaupyta - BNS) mažiau - apie 0,5 mln., atsižvelgiant į pačios reorganizacijos kaštus. Dabar į Finansų departamentą susikelia visos finansų apskaitos ir planavimo funkcijos, ir visi darbuotojai, kurie dirba su kitų departamentų lėšomis taip pat ten persikelia. Jie kaip dirbo, taip ir dirbs, bet pavaldumas bus vienas, ir tai leidžia optimizuoti operacijų atlikimą", - žurnalistams pasakojo V.Urbonavičius.

Pasak jo, reorganizaciją nuspręsta vykdyti, nes "yra galybė blogų pavyzdžių, kai atskiros buhalterijos nesusišneka". Šiuo metu kai kurie - šeši - savivaldybės administracijos departamentai turi atskiras buhalterijas.

REKLAMA
REKLAMA

"Naujausias pavyzdys yra, kuomet Švietimo departamente buvo atjungtas telefono ryšys vien tik dėl, kad Finansų departamento buhalterija nežinojo to, ką žinojo Švietimo departamento buhalterija", - pasakojo V.Urbonavičius.

Šiuo metu keliose savivaldybės buhalterijose yra 90 etatų, tačiau, komisijos atstovų teigimu, suskaičiuota, kad atlikus reorganizaciją užtektų 45 darbuotojų. Atskirų buhalterijų funkcijų perdavimas, pasak jų, pradės vykti kitą savaitę, o baigti reorganizaciją tikimasi per mėnesį.

Komisijos atstovai aptakiai kalbėjo apie tai, kas laukia tų, kurie po reorganizavimo nepereis į naują buhalteriją, tačiau pripažino, kad kai kurių iš jų paslaugų nebereikės. V.Urbonavičius tikino, kad kai kurie darbuotojai buhalterijose vykdė funkcijas, nesusijusias su buhalterine veikla, ir sakė manantis, kad jie jas ir toliau galės vykdyti.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

"Kai kurios funkcijos natūraliai yra reikalingos, pavyzdžiui, dokumentų tvarkymo", - aiškino V.Urbonavičius.

Saulėlydžio komisija, anot jo, atlieka ir "darbuotojų funkcijų išgryninimą".

"Mūsų komisija davė užduotį departamentų direktoriams ir savarankiškų skyrių vedėjams, kad jie pateiktų kiekvieno savo darbuotojo nuveiktus, suplanuotus konkrečius darbus. Taip mes siekiame išsiaiškinti visas funkcijas ir išskirti besidubliuojančias, nes akivaizdžiai matome, kad savivaldybėje yra nemažai specialistų, kurie neturi pilno krūvio arba jų funkcijos dubliuojasi su kitų specialistų. (...) Neina kalba apie kažkokį valymą, kalbama apie funkcijų išgryninimą", - pasakojo V.Urbonavičius.

REKLAMA

Konservatoriaus teigimu, komisija glaudžiai bendradarbiauja su profsąjunga ir kartu klausia visų darbuotojų, ar jie savanoriškai sutiktų išeiti neapmokamų atostogų.

"Šita apklausa persirito į antrą pusę, ir absoliuti dauguma darbuotojų pasisakė, kad jie sutiktų išeitų neapmokamų atostogų atsižvelgiant į susiklosčiusią padėtį", - tikino V.Urbonavičius.

Savivaldybės Saulėlydžio komisiją sudaro po du savivaldybės tarybos ir administracijos atstovus bei po vieną mero patarėją ir profsąjungos atstovą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų