Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
manau, visuose darbuose pasitaiko nesklandumų. Va, jei viršininkai į prašymus nereaguoja, reikia imtis priemonių, netylėti.
Maximu ir kitu PC darbuotojams patarimas iš patirties dėl aprašytos situacijos. nevisi darbuotojai patys ryžtasi kreiptis į administraciją, nes ji atsakys "nepatinka išeik iš darbo". Tad ką dariau. Parašiau iš kito žmogaus pašto skundą Darbo inspekcijai (nes darbdavys gauna rašto iš ko gautą tai jei užtikrinti anonimiškumą geriau kad neatsispindėtų pašto adrese vardas ir pavardė). Neįtikėtina po savaitės VDI atsiuntė atsakymą, kad patikrino tą parduotuvę, užfiksavo pažeidimą, nurodytas laikotarpis per kiek laiko ištaisyti pažeidimą. Dar labiau nustebino, kad dar praėjus keliom dienom parduotuvėje buvo įrengtas kondicionierius. Tai tikra istorija, išvada nebijokite anonimiškai skusti darbdavių. P.S. tą patį darėme kai parduotuvės administracija išnaglėjo ir pradėjo žmonės dirbti ne pagal grafiką, apsilankė VDI ir bent 3mėn visi dirbo gražiai kaip ir priklauso. Deja poto administracija priversdavo darbuotoją prievartą pasirašyti sutikimą kad sutinką dirbti papildomai ne nustatyto grafiko metu, jei ne "padeda" išeiti iš darbo.
b e d a r b i s . b l o g s p o t . c o m uždarbis už įjungtą kompiuterį. Gauta išmoka. Patikima 100%!
tėvas Aušvice dirbo, kad tokia leksika?
jooooo, isties tvankumelis tose maximose..
Zydas valdo maxim O ZYDO VIETA SU VAIKAIS ZEMEJE ARBA ANT SAKOS.
nusikalteliu irstva ta mximali sima
Skaitytojo naujiena: „Maximoje“ darbo sąlygos primena pirtį