Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
REGITRA nusprende pasipelnyti. Bjauru, kad kitų žmonių sąakaitą jie rengiasi išspręsti savo finansines problemas. Įstatymas akivaizdžiai lobistinis. Kam iš politikų ar jų giminių jis naudingas? Juk toks įstatymas neišspręs problemų keliuose. Kažkodėl net viešsi niekur apie jį neužsiimama, matosi, kad bijomasi žmonių reakcijos. Kiauliškus įstatymus priima tyliai lyg niekur nieko, o paskui, jųs, žmogeliai, sukitės kaip išmanote.
pritariu ir palaikau
tai gal tikrai reik paziuret su kokiu stazu avariju daugiausia. mano senelis padare avarija, turedamas 35m staza- i kursus ji!
sutinku su "statistika" pirmais metais avariju buna maziausiai. paskui iki 10 metu stazo buna pakilimas. siulau testinius kursus po 10metu ir po to kas 6 men. bus ir darbo vietu ir vairuotoju apmazes..
Ko bijote jei jaučiatės ereliais? :))) o gal jūs ereliai viščiuko kailyje? Įstatymas geras.Šaunuoliai autoriai gal daugiau tvarkos bus .Saugumo ir tvarkos niekada perdaug nebūna.
Pirmus du metus po egzaminų, pradedantieji vairuotojai beveik nepadaro avarijų( tuo labiau didesnių).Avarijos prasideda tada, kai vairuotojai pradeda įsivaizduoti, kad jie "tikri" vairuotojai.Žinoma, į tą skaičių neįeina pradedantieji ,ar esantieji vairuotojai- debilai.
Debilai absoliutūs.
kokia nesamone.. dar darbo vietu biurokratams.. vairavimo kultura keltu, o ne nesamonngus istatymus ruostu...
Jei per dvejus metus vairavo kultūringai,tai kam tų kursų? Dar vienas būdas pinigams surinkti.
Ne gal, o garantuotai. Kam tuomet išvis įstatymą taisyti? :-)
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų