Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
bl*t galvojau, kad savivaldos rinkimai bus kitais metais ir Zuokas išeis poilsio ir grįš senoji tvarka.. dėja, iki 2015 rūkysim kamščiuose :)
Tiesiog stebiuosi!Zuokas zmoniu negirdi..Susidaro ispudis,kad Jis ne Vilniaus meras ,o Vilniaus "mafija".Daro ka nori,viskam turi savo isvedziojimus..savo paaiskinimus ir visikai kurcias,kitokiai nuomonei.Is kitos puses patys esam kalti,kad leidziame taip su savimi elgtis..Sakyciau,kad straipsnis turetu vadintis"Vilnius pasmerktas springti"
Reiks kartu vežiotis tris muses.... galėsiu 4+ juosta varyt...
Man tik labai įdomu, ką ponas Meras kalbės, kai prie srauto prisidės visi nesąžiningi, visi, kurie apvažiuos per autobusų juostą sukančius į kairę, visi, kurie sudėtingose gatvėse važiuos savo juosta tol, kol neprivažiuos susiaurėjimo, o paskui lauks, kol pasuks į automobilių juostą? Kur link lenkiu? Ogi ten, kad atsiradus šiems faktoriams greitieji ir lėtieji autobusai dus spūstyse taip pat sėkmingai kaip duso anksčiau ir pradės atsilikti nuo grafikų.

Va, kai bus nepatenkinti automobilių vairuotojai, kurie TIKRAI nepersės į viešąjį transportą, nes jis Vilniuje nėra ir nebus kokybiškas (kol nebus METRO) ir prie nepatenkintų prisidės viešojo transporto keleiviai, tada ir pažiūrėsim, ką siūlys ponas Meras ir kaip kalbės prieš nenumaldomai artėjančius kitus miesto Savivaldybės rinkimus. ;)
Zuoko logika: pridaryti kuo daugiau sąlygų spūstims, kad žmonės persėstų į viešąjį transportą...
@Pššš reik gi kažkaip savivaldybę iš bankroto traukt
Vapse pievas cia sugalvojo...
vat taip ir ugdomas buduliu pilietiskumas...
Visa Vilniaus miesto transporto reforma, iškeliant viešąjį transportą aukščiau visų kitų, atlikta vadovaujantis tik vieniems valdininkams žinomais "loginiais" pamąstymais. Tokios reformos efektyvumas lygus dideliam apvaliam nuliui, vien ko vertas juostos panaikinimas Ozo gatvėje. Manau, tikrai nebuvo pagalvota, kad sraute nuo Akropolio 1 juosta judės ir autobusai, kurie bus priverti stovėti kartu su visais kitais eismo dalyviais, nes nuo licėjaus visi tvarkingi vairuotojai rikiuosis į antrą juostą, tai sudarydami dideles spūstis. Taigi stebėti kaip pravažiuoja 5-6 greitasis autobusas neteks, nes jie stovės. Vilniaus miesto valdininkų labai norėčiau paprašyti prieš darant bent kokius veiksmus, visų pirma pagalvoti apie galimas tų veiksmų pasekmes, šiai dienai šokio kritinio mąstymo čia labai trūksta.
Ar suvokiate, ką reiškia 4+ („pasiimate 3 kaimynus, ir greitąja juosta važiuojate į darbą“)? Tai reiškia, kad visi kaimynai turi dirbti vienoje vietoje.
Kitas žingsnis bus nusavinti visus gyvenamuosius namus, ir paversti juos įmonių bendrabučiais, kad visi kaimynai galėtų kartu važiuoti į darbą.
Tada gatvėse iš viso panaikinti juostas lengviesiems automobiliams - nes visus darbuotojus galima į darbą vežti vienu autobusu.
Gyventojai parduos automobilius, nes negalės išvažiuoti į gatvę.
Valio, kamščių, automobilių aikštelių ir aplinkos teršimo problema išspręsta.
Dabar spręsime demografinę - mat vyras su žmona dirba skirtinguose darbuose, ir kartais norėtų susitikti...
@Saugokitės, vilniečiai! Primena Š.Korėją? :D
REKLAMA
REKLAMA

Skaitomiausios naujienos




Į viršų