Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
puikus planas Saulėlydžio komisijai:
puikus planas Saulėlydžio komisijai:
Pritariu A. Matulevičiui
2009-11-09 09:46:42
Turime suprasti, kad šie partijų žaidimai toliau tik mus skaldo ir veda Lietuvą į pilną krachą. Valdžią Lietuvoje turi perimti šalies žmonės.

Praktinis šios problemos sprendimas: prašyti žmonių remiamos Prezidentės suformuoti specialistų Vyriausybę iš žinomų šalies žmonių. Seimas arba tam pritaria, arba žmonės priverčia jį atstatydinti ir, kol bus išrinktas naujas, šalį valdo Prezidentė.

Piliečiai buriasi į politinį žmonių teisių gynimo judėjimą ir organizuoja referendumą. Jame padaromi esminiai LR Konstitucijos pertvarkymai:

- Seimą sudaro 99 deputatai, renkami vienmadatėse apygardose. Seimo deputatai negali būti tuo pačiu metu ministrai.

- Įteisinamas Seimo deputato atšaukimas už nederamą elgesį.

- Visų politikų ir valstybės tarnautojų algos priklausomos nuo minimalaus algos dydžio.

- LR Prezidentas įgauna teisę paleisti Seimą.

- Vyriausybė pavaldi LR Prezidentui ir Prezidentas su Seimu vykdo griežtą visų valdžios institucijų veiklos kontrolę.

- Teisėsaugai kontroliuoti renkamas ne politikų valstybės tribunolas.

- Konstitucinis teismas apjungiamas su Aukščiausiu teismu.

- Aukščiausias teismas kontroliuoja žemesnių teismų darbą.

- Apjungiamos STT su FNTT į vieningą kovos su korupcija ir finansiniais nusikaltimais tarnybą, šiai tarnybai perduodamas ir revizijų departamentas.

- „Sodra“, Ligonių kasos ir VMĮ sujungiamos į vieningą valstybės Iždo instituciją.

- Masė kontroliuojančių institucijų naikinama ir paliekama viena, Valstybės kontrolė pakeičiant jos funkcijas ir įgaliojimus.

- Merai renkami tiesiogiai, bet jei netikamai dirba ir nesusitvarko su pareigomis, LR Prezidentas turi teisę juos atleisti ir skelbti naujus rinkimus.

- Vietoje blogai veikiančių daugelio įstaigų, įkuriama viena gyventojų skundų nagrinėjimo Generalinė inspekcija.

- Apskritys naikinamos.

- Sutvarkomas rinkimų finansavimas.

- Šalies ūkis tvarkomas mišriu pagrindu, privačios ir valstybės nuosavybės.

- Monopolistiniai ūkio sektoriai išimtinai tik valstybiniai.

- Energetika ir kitos, ypač svarbios sritys: vandens, šilumos tiekimo, komunalinių paslaugų ir kitos taip pat valstybinės arba savivaldybių.

- Uždraudžiami parazituojantys tarpininkai.

- Aiškiai apibrėžiama vadovų, politikų, valstybės tarnautojų asmeninė atsakomybė.

- Įvedama griežta finansinių institucijų ir bankų valstybinė kontrolė.

- Viešai skelbiami ne tik pelnai, bet ir vadovų atlyginimai bei premijos.

- Skubiai įkuriamas valstybinis - komercinis bankas, kuriame laikomi valstybės einamieji finansai.

- Reorganizuojamas Lietuvos bankas į nedidelę, bet efektyvią instituciją, sugebančią rimtai kontroliuoti komercinius bankus ir neleisti jiems savavaliaujant sukelti finansinio kracho, arba staigiai persigalvojus ir nutraukus finansavimą, sukelti šalies ūkio kolapsą.

- Mokesčių sistema subalansuojama, kad tenkintų šalies poreikius, bet užtikrina solidarumą krizės metu, visi monopolistai moka viršpelnio mokestį. O regionai, kuriuose ypač didelė bedarbystė, steigiantys naujus gamybinius padalinius, kuriančius realias darbo vietas keliems metams atleidžiami nuo mokesčių. Naujovės diegiamos į gamybą, neapmokestinamos. Supaprastinama žemės, reikalingos naujoms gamykloms, įsigijimo tvarka, o valstybė prisideda prie infrastruktūros sukūrimo, reikalingos tokių įmonių veiklai. Privalome įsisamoninti, kad negamindami šiuolaikinių gaminių nesukursime ir pridėtinės vertės, vien iš prekybos jau nusigyvenome.

Pagal šį modelį priderinama ir visa kita valstybės veikla - švietimas, sveikatos apsauga, socialinė rūpyba, kultūra ir kita. Nuostata į valstybės pašalpą nedirbant keičiama į principą – pirmiausia, galimybė dirbti ir užsidirbt. Tai tampa svarbiausiu valstybės rūpesčiu. Privati iniciatyva remiama ir skatinama, bet tik su konkrečia atsakomybe ir rimtais socialiniais įsipareigojimais. Kategoriškai atsisakoma aklos rinkos, kuri siekia naudos bet kokia kaina rėmimo ir propogavimo. Konkurencija skatinama tik tiek, kiek ji duoda bendros naudos asmenybės tobulėjimui, bet neleistina suskaldant ir supriešinant visuomenę. Pagal šį principą tikslinga atsisakyti dirbtinio skirstymo į kairę bei dešinę, nes tai tik skaldo,o netelkia visuomenės kūrybai.

Šis laikmetis diktuoja mums, kad reikia kurti ir vertinti ne atskirų individų pasakiškus turtus, o bendrą didesnės dalies šalies gyventojų gerbūvį ir materialinį ir dvasinį. Tik tokia šalis turi ateitį.

Po to renkamas šalies parlamentas naujais pagrindais.

Suprantu, kad tai revoliuciniai siūlymai, bet bijau, kad nieko nedarant gali tekti šiuos pertvarkymus atlikti neramioje aplinkoje.

Jeigu mes leisime nuskriausti pensininkus ir išparceliuoti likusį Lietuvos turtą, mes tikrai neverti savo prosenelių atminties. Mus už tai prakeiks palikuonys. Manau, kad atėjo laikas sustabdyti savus barbarus.

2009-11-09
A. Matulevičius.
Koks skirtumas socdemu ar kopnservu protekcionizmas. Geriau jau butu socdemai: ju "atstovai" jau buvo sociai "pavalge". Buvo tikimybe kad ir kiti gaus bent jau kaula pagrauzti.
Neišformuot LEO,įvykdyt LEO 2 ofiorą,elektros ūkį po AE uždarymo palikt savai hebrytei,nuskurdint runkelius,kad jie taptų baudziauninkais
Kiek pažįstu Alnos darbuotojų, apie savo bosą Milaknį jie atsiliepia tik gerai. Jei toks vadovas moka vadovauti tokiai didelei kompanijai, tai turėtų mokėt vadovaut ir Saulėlydžio komisijai, bei sukurt teisingą valdymo modelį. Bet vienas jis to padaryti negali. Iš Masiulio ir kitų pasiosakymų matosi, kad šie žmonės patys nerodo iniciatyvos. Yra arba nesavarankiški luzeriai ie nori kad vadovas jiems konkrečiai nurodytų ką daryti, o kadangi tas jiems palieka iniciatyvos laisvę, šie tinginiai ieško vadoive atpirkimo ožio. Ne bvadovą, mano nuomone reikia keisti, bet komisijos narius.
patys loja, kad socdemai savus žmones sustatė į visokius postus, o ką jie daro patys.
korupcija galutine
korupcija galutine
kirkiloidų vagys apsukresni buvo :)
Kubiloidų vagys.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų