Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Paprasta viskas kaip trys kapeikos. Kai dirbau muitinės deklarantu dar iki LT įstojimo į Europos Sąjungą, esu matęs šimtus naudotų automobilių importo deklaracijų iš ES ir JAV su aiškiai per mažomis automobilių vertėmis, nuo kurių būdavo skaičiuojami importo muitas (iš JAV) ir importo PVM, pvz 3-4 metų mašina būdavo deklaruojama 2500-3500 lt verte, kai realiai rinkoje kainavo 5-8 kartus daugiau - muitininkai "kažkodėl" be problemų formindavo tokias deklaracijas - kokia žala buvo padaroma valstybei kiekvienu tokiu atveju nesunku paskaičiuoti, vien tik importo PVM buvo nuslepiama apie 2000-3000 litų. Negi nėra ir nebuvo kas galėtų sukontroliuoti tas transporto priemonių deklaruojamas vertes, nuo kurių skaičiuojami importo mokesčiai?
Prieš mėnesį ieškojau mašinos žmonai, tai maždaug 9 iš 10 atvejų pardavėjai nesutikdavo sutartyje rodyti tikrosios mašinos kainos, nes tada jiems atsiranda GPM ir PSD mokesčiai - pardavėjai nebijodavo šito sakyti net telefonu, nežinodami, su kuo kalba. Pagrindinė problema - nėra kontrolės.
Prieš mėnesį ieškojau mašinos žmonai, tai maždaug 9 iš 10 atvejų pardavėjai nesutikdavo sutartyje rodyti tikrosios mašinos kainos, nes tada jiems atsiranda GPM ir PSD mokesčiai - pardavėjai nebijodavo šito sakyti net telefonu, nežinodami, su kuo kalba. Pagrindinė problema - nėra kontrolės.
miegojo kontrolieriai, bet prabudo...
atvaziuokit i taurage praeita men pirkau masina ant imones masina kainavo 25000 lt o saskaita jie raso uz 5500 lt teko susipykti issikolioti nutare jie isvis man tos masinos neparduoti ir per kancias pagasdinimais skustis mokesciams ir visom imanomam institucijom jie pasitare israse realia suma nesuprantama ka veikia valstybes visokiausi pareigunai puse metu skirkit vien tauragei su visokiais fiktyviais uzpirkimais pinigun atsirastu net pensijom kompensuoti o kur dar utena marijampole kaunas ten isvis viskas juoda
Prekyba naudotais automobiliais veši pogrindyje