Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Komunikacija prasta tokiais atvejais, TUI negali susikalbeti su oro linijomis, kurias uzsake! Avia linijos atstovas vaikams siulo valgyti burgerius arba pica!
TUI Lietuva ir Onur air!
Teisingai sakoma gerai ten kur mūsų nėra užsienyje geriausiai matoma kaip yra išties blogai be komentarų!
sutikčiau laukti ir dvi paras. Ir būti ramus, kad lėktuvas yra techniškai tvarkingas. Galbūt reikia pasiūlyti, gal kas nori skristi tuo lėktuvu. Nemanau, kad atsiras norinčių. Bet piktintis mes mokame.... Ir sąlygas žinome....
@Aš
Oho, kokie mes kantrūs. Šiaip, sumokėjus už paslaugą, yra normalu pykti, kai ji laiku nesuteikiama. Skrydžių bendrovė turėtų greičiau pakeisti lėktuvą, arba tinkamai pasirūpinti klientais, t.y. tinkamai pamaitinti, pervežti į viešbutį, kai laukimo laikas toks ilgas. Su vaikais oro uoste trintis tiek laiko tikrai nėra taip smagu, paskui visi tokie kantrieji žvilgsniais pjauna, kai vaikai iš proto eina. Bet aišku, vergų mąstymą sunku pakeisti, tai ir kentėkit, nuolaidžiaukit, nereikalaukit, kas jums priklauso
Gales issireikalauti gan nemaza kompensacija uz skrydzio sulaikyma
@issireikalave
Jau metai laiko is Smallplanet neina issireikalaut
@issireikalave
O galioja sioms avialinijoms?
Oro uoste įstrigę lietuviai lėktuvo namo laukia ilgiau nei 8 valandas