Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
"Specialistas atmeta sabotažo ir teroristinio akto versijas..."
Jei ne sabotažo ir ne teroro aktas , tai dar liko - diversijos aktas (pav. per Bražuolės upę 1994m. susprogdintas geležinkelio tiltas).
Jei ne sabotažo ir ne teroro aktas , tai dar liko - diversijos aktas (pav. per Bražuolės upę 1994m. susprogdintas geležinkelio tiltas).
Jei kalbam apie neteisingai gautus duomenis, tai įdomu kas tie žmonės tokiu ankstyvu metu stovėję Liepkalnio keltuvo bokštelyje ir stebėję šitą lėktuvą? Jie matomi liepkalnio kamerose dešinėje, ar jie neturi įtakos tam?
@Noja
aš irgi sukau galva, ar ten ne žmogaus kojos matosi
@Noja
Putinas su palyda.tai stebejo kaip vyksta ju ,,teroro aktas,,...juk senai nustatyta-nusikalteli traukia nusikaltimo vieta...jus labai izvalgi-praneskite sita svarbia informacija VSD.gausit medali.
@ten
Nerealus atsakymas :-)
@Noja
nueik pas psichiatra :D jei nesimiega as galiu ir 2 nakties kazkur iseiti ir kazka stebeti-net tuscia dangu :Dir filmuoti jei kazkas pasirodys man idomu..:D o jei byrantis lektuvas su infarkta gavusiu pilotu "iskris i kadra" tai visai nereiskia,kad as teroristas ir mentalines bangas skleidziau :D
@Noja
ten gyvuno muliazas kazkoks..neskleiskite cia ereziju...
skirdo per žemai, neaišku kodėl, ir tada sustreikavo sveikata :) taip sakant viena bėda nevaikšto.
@laaabai logiška
Tai kad kordinačiu neišgirdo teisingai malant dispecerei vietoj 205, 25 iraša dar karta perklausikit, viskas aišku bus.
Virtimas ant vieno sparno ir gali būti susįjęs su greičio trūkumu, kai dėl per lėto skridimo greičio nebeužteko keliamosios galios į sparną. Todėl šio eksperto samprotavimai apie piloto klaidą orientuojantis kur yra KT takas, logiški.
@Sklandytojas
Fligtaware nerodo greičio trūkumo, greitis dar truputį didesnis nei įprasta, kai pradeda staiga mažėti aukštis.
Vienas iš Youtube populiarių avia-komentatorių Juan Browne ( blancolirio ) tyrinėja, kad aukščio profilis buvo daugmaž normalus nepaisant galimų nesusipratimų su dispečere, bet greitis buvo per didelis, pilotai "atsilikinėjo" nuo lėktuvo (nors su tokiu nestabilumu pilotai paprastai susitvarko). Matomai, jie persijungė į klaidingą dažnį pačiam nusileidimui, ir ryšio ieškojimas paskutinę įtemptą minutę brangiai kainavo. Išniro iš debesies vėlai, galimai kaip tik tada klaidingai sureagavo.
Čia ir ekspertų nereikia ir tų komisijų iš šimto žmonių, kainuojančių šimtus tūkstančių. Dispečerė pasakė nerišliai, laužuta anglų kalba, kad nusileistų iki tam tikro aukščio, pilotas išgirdo blogai, pakartojo daug mažesnį skaičių. Neatsakinga dispečerė jo nepataisė. Pilotas nustatę teisinga trajektoriją, teisingą kampą laipsniais leidimuisi, bet pernelyg anksti nusikeido iki ~2100 pėdų, kai turėjo dar kelis kilometrus skristi ~2700 pėdų aukštyje. Tas ir lėmė, kad žemę pasiekė jis kilometru anksčiau. Dėl to įvyko avarija.
Dispečerė pasakė dažnį, 118.205 vėl su pauzėmis sunkiai tardama skaičius, pilotas blogai išgirdo ir pasakė, kad jungs 118.05. Dispečerė ir vėl nepataisė...
Aplamai nuo pat pokalbio pradžios jautėsi, kad pilotas kalba rišliai, taisyklingai angliškai, laisvai. O dispečerė rodos vos pavienius žodžius mokanti, sunkiai ką ištardavo.
Dispečerė pasakė dažnį, 118.205 vėl su pauzėmis sunkiai tardama skaičius, pilotas blogai išgirdo ir pasakė, kad jungs 118.05. Dispečerė ir vėl nepataisė...
Aplamai nuo pat pokalbio pradžios jautėsi, kad pilotas kalba rišliai, taisyklingai angliškai, laisvai. O dispečerė rodos vos pavienius žodžius mokanti, sunkiai ką ištardavo.
@Vardenis
as nesuprantu kodel ES kurioje nera nei britu ,nei jankiu anglu kalba vis dar vartojama ,kaip pagrindine-norite benrosios ES kalbos?yra lotynu kalba kurioje nera keiksmazodziu ir zymiai tauresne nei anglu..kurkime Europa!
@DariusDada
Pavardink tu lotyniškai techinius terminus šiuolaikinius.
Rodos esi iš tų kur rusiškai loti labiausiai patiktų...
Rodos esi iš tų kur rusiškai loti labiausiai patiktų...
@Kk4
ciatu plika ziurke kur siulo lietuvius klausancius rusu dainas saudyti& :D
@Kk4
tam galima papildyti technininiais terminais jankiu ziurke..anglai ne ES nariai,jankiai irgi-kodel ju kalba vartojama EURO parlamente?yra pasaulines vokieciu ispanu,prancuzu-kodel vartojama ES nepriklausancios salies kalba?gal ir LT seime ivedam privalomai jankiu kalba?
@DariusDada
Tau jau ir gydymas nepadės, matosi, kad putinas smegenis praplovęs fufaikiniam klounui. Su tokiais pajacais kaip tu net diskutuoti beprasmiška.
@DariusDada
Vatos gabale sėsk ir čiaupkis jeigu nesuvoki, kad anglų kalba daug lengvesnė ir ją žmonėms lengviau išmokti, dėl to dauguma nesirenka vokiečių kalbos ar juolab prancūzų. Tai žmonių pasirinkimai nulėmė, kad visame pasaulyje žmonėms priimtiniau mokytis anglų. Bet tau burliokui to nesuprast, tu tik kremliaus transliacijas tesupranti.
@Adas
Tai kad vokiškai lengviau išmokt,o anglų kalba paplito dėl jų kolonijų visame pasaulyje.Barbarų kalba-tarimas labai skiriasi nuo rašybos.
@Vardenis
Aha, sunkiai tardama žodžius, gal kaip urbonaitė per mitingą?
@Vardenis
Gal išgerk tab letes vis tik. Viskas ten aišku tam pokalby. Ar 2100, ar 2700 jis skrido, neturi jokius reikšmės pačiam leidimuisi, nei ILS funkcionavimui.
@Vardenis
Dispecere labai nerišliai ir netvirtai duoda komandas. Kodėl ne viešinama dispeceres liudijimai?, juk ji labai svarbi šitoje situacijoje.
dar malsite, nieko naujo nepasakydami
Per anksti orlaivi nuleido, o nekurkime samokslo teoriju. O kas kaltas, tai isaiskes kai bus atskleista informacija.
Kam speliojimai kai jau surasti lektuvo (juodosios dezes) savirasiai? Palaukime.
O jeigu kažkas įsikiša, ir po to pilotai mato neteisingą aukštį, tai kas čia jei ne teroro aktas ? Kačinskio lėktuvas irgi leidosi 1 km anksčiau, į mišką..
@Kodėl jokios sistemos neįspėjo ?
Kačinskio pilotą perspėjo prieš valandą nutūpęs Lenkijos pilotas JAK-40, kad užklojo Rūkas, du rusų lėktuvai nesugebėjo nutūpti ir gryžo. Yra didelė rizika!
Orlaivių specialistas iškėlė dar vieną lėktuvo avarijos versiją: ji iki šiol yra mažai aptarta