Įpusėjus birželiui, Nidoje darbo dieną - tylu kaip niekad. Šiame kurorte vasaros sezoną kol kas atidarė tik vokiečiai ir latviai.
Lietuvių „desanto“ Neringa laukia per Jonines. Šiai šventei jau rezervuoti dauguma Juodkrantės ir Nidos viešbučių.
Garsioji užeiga „Pas Joną“, kurioje sezono metu kone kasdien rikiuojasi eilės poilsiautojų, norinčių paskanauti šviežiai rūkytos žuvies, savaitės pradžioje svečius pasitiko pustuščiais prekystaliais. Pardavėjai pasakojo, jog šiomis dienomis pelną neša tik savaitgaliai ir specialūs užsakymai turistų grupėms.
Kai kurios viešojo maitinimo įstaigos Nidoje dar nedirba kasdien - tik savaitgaliais.
Darbymetis, tikino nidiškiai, prasidės liepos mėnesį, kai pajūrį užplūs tautiečiai. O jų Nidoje šiemet laukia naujos pramogos - vaikščiojimas su lazdomis, jau sužavėjęs Europą teigiamu poveikiu sveikatai, vėjaračiai, jėgos aitvarai, kulinarinis kultūrinis projektas „Kuršiai“. Jo metu turistų grupės vaišinamos kuršiškais pietumis - šiemet pirmą kartą Nidos svečiams siūloma degustuoti egzotiškus kuršių patiekalus.
Šią vasarą Nidoje kaip niekad gausiai siūloma SPA paslaugų. Įvairiausiais masažais, sūkurinėmis voniomis bei grožio procedūromis verslininkai tikisi sulaikyti turistus Neringoje blogu oru, kuomet žmonės tokių pramogų keliauja ieškoti į Palangą arba Klaipėdą.
Didžiausia metų naujiena - sukurtas prekės ženklas „Neringa: legenda, kuri įkvepia“ - šį sezoną dar nesipuikuos ant visų suvenyrų ir informacinių leidinių.
Neringos savivaldybės administracijos Verslo ir strateginės plėtros skyriaus vyr. specialistės Valentinos Burkšienės teigimu, verslo, turizmo, poilsio ir kultūros paslaugų įvaizdžio formavimo strategijos projektas bus užbaigtas tik kitą savaitę. Ženklas - projekto dalis, todėl plačiai eksploatuoti jį ketinama kitąmet, skyrus lėšų iš biudžeto ir sudominus privatų sektorių.
Vaida JUTKONĖ