Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Tai tu zydams atiduok savo turta: parduok namus ir sumokek jiems visus pinigus, kad jau ju tau taip gaila.
Kodel tie "nuskriaustieji" kartu su komunistais ar naciais zude Lietuvius per/po karo ir visi apie tai tyli?!? Kodel visada tik jie nuskriausti? Jie visada budavo nugaletoju puseje ir rasdavo progos sau nauda pasidaryti? Ir nesvarbu kas tie nugaletojai...
Kodel tie "nuskriaustieji" kartu su komunistais ar naciais zude Lietuvius per/po karo ir visi apie tai tyli?!? Kodel visada tik jie nuskriausti? Jie visada budavo nugaletoju puseje ir rasdavo progos sau nauda pasidaryti? Ir nesvarbu kas tie nugaletojai...
Joniskio savivaldybe pareiske nora savo kulturos paveldo tikslais naudoti sinagogas, kurios buvo grazintos zydu bendruomenei. Pastaroji suprasdama, jog tai bus, ko gero, tinkamiausias siu pastatu panaudojimas, geranoriskai sutiko perduoti jas savivaldybei su salyga, kad jose isliktu zenklai paliudyjantis, jog kadaise cia gyveno zydai ir jog sie du pastatai buvo ju religinio kulto pastatai. Kokias isvadas darome is sios istorijos?
Zydai, jei, kaip daugelis is Jusu raso, butu noreje pasipelnyti butu ramiai pardave tas sinagogas ir ramiai sau gyvene. Joniskieciams turbut neverta aiskinti, kas ir kaip norejo siuos pastatus isigyti ir kiek buvo pasiruoses pakloti. Visais atvejais, pamate vietines bendruomenes susidomejima, kulturos ministerijos ir savivalybes pastangas, zydai perdave tureta turta Joniskio zmonems.
Manau, tai puikus pavyzdys, taciau ji norint galima ir kitaip apversti, bet cia jau kiekvieno sazines reikalas. Jei cia rasantys bandot pateikti, kad zydu bendruomenei siu pastatu nereikejo ir ji juos nuo saves tiesiog nusistume, pabandykite ivertinti ju kaina ir pagalvokit ant kiek logiski yra jusu argumentai.
Zydai, jei, kaip daugelis is Jusu raso, butu noreje pasipelnyti butu ramiai pardave tas sinagogas ir ramiai sau gyvene. Joniskieciams turbut neverta aiskinti, kas ir kaip norejo siuos pastatus isigyti ir kiek buvo pasiruoses pakloti. Visais atvejais, pamate vietines bendruomenes susidomejima, kulturos ministerijos ir savivalybes pastangas, zydai perdave tureta turta Joniskio zmonems.
Manau, tai puikus pavyzdys, taciau ji norint galima ir kitaip apversti, bet cia jau kiekvieno sazines reikalas. Jei cia rasantys bandot pateikti, kad zydu bendruomenei siu pastatu nereikejo ir ji juos nuo saves tiesiog nusistume, pabandykite ivertinti ju kaina ir pagalvokit ant kiek logiski yra jusu argumentai.
13 14 38.Tai jūsų atstovai grąžino jau turėtas savo valdyme tas sinagogas.
"Protinguoliui".O GAL TIKRIAU SUKČIUI ? Nesate izraelitai ,o siekiate jų turto?
kokiu teises aktu vadovaujantis Joniskio savivaldybe galetu perduoti dvi sinagogas Lietuvos zydu bendruomenei.Is anksto dekoju
"Protingam".Tai imkite religinius pastatus - ko neimate ? Biznio nėr ?
Vienžo - reketo laikai jau seniai turėjo baigtis .
Aplamai jie tarpusavyje pjaunsai del turto. Dabar papostinsiu ne mano surinkta medziaga. Autoriaus nepamenu, bet ji labai daug ka pasako a[pie zydus:
Sanhedrin 59a: "Užmušti goju tas pats kas užmušti laukini gyvuna".
Aboda Zara 26b: "Net geriausius iš goju reikia žudyti".
Sanhedrin 59a:"Gojus ikišes nosi i istatyma (talmuda) yra kaltas ir baudžiamas mirtimi".
Libbre David 37: "Pranešimas gojams, apie musu religinius santykius, prilyginama visu žydu nužudymui, nes jei jie sužinotu, ko mes apie juos mokome, jie mus pradetu viešai naikinti".
Libbre David 37: "Jeigu žydas bus priverstas aiškinti kokias nors rabino knygos ištraukas, jis privalo pateikti, tik melagingus paaiškinimus. Tas, kuris nesilaikys šio istatymo bus sunaikintas".
Yebhamoth 11b: "Yra leidžiami lytiniai santykiai su triju metu mergaite".
Schabouth Hag 6d: "Žydas gali melagingai žadeti atsikalbinedamas".
Hikkoth Akum x1: "Negelbekite goju esant pavojui ar gresiant mirciai".
Hikkoth Akum x1: "Gojams nereikšti geraširdiškumo".
Chosen Hamm 388, 15: "Jeigu irodoma, kad kas nors atidave izraelieciu pinigus gojams, tai turi buti surastas budas, toki žmogu nušluoti nuo žemes paviršiaus."
Choshen Hamm 266, 1: "Žydas gali pasiimti viska , jei tai priklauso Akumu (gojui). Tas kas gražina nuosavybe gojui nusideda istatymui, didindamas nusikalteliu jega. Taciau, tas poelgis vertas pagyrimo, kai jis privercia krikšcionis liaupsinti žydus ir žiureti i juos kaip i sažiningus žmones."
Szaaloth-Utszabot, The book of Jore Dia 17: "Žydas gali ir privalo meluodamas prisiekineti, kai gojai jo klausia ar yra ju knygose kas nors prieš juos."
Baba Necia 114, 6: "Žydai yra žmones, o kitos pasaulio nacijos ne žmones, o žverys."
Simeon Haddarsen, fol .56-d: "Kai ateis mesijas kiekvienas žydas tures po 2800 vergu."
Nidrasch Talpioth , psl 225-L: "Jehova sutvere nežydus žmogiškam pavidale, tik tam, kad žydams nereiketu naudotis gyvuliu paslaugomis. Nežydai, tai gyvuliai žmogaus pavidale, kurie privalo tarnauti žydams diena ir nakti."
Aboda Sarah 37a:"Prieš triju metu goju mergaite jau gali buti naudojama prievarta."
Gad Shas 22: "Žydai gali tureti nežyde mergina , bet negali jos vesti."
Tosefta Adoba Zara B 5: "Jeigu gojus užmuša goju arba žyda jis turi buti baudžiamas, taciau žydas nužudes goju atsakomyben netraukiamas."
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "leidžiama užmušti atskleidusius žydu keslus visur, netgi leidžiama juos žudyti dar nepriartejus prie tiesos ."
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Visu kitu naciju nuosavybe priklauso žydu nacijai, kuri gali naudotis viskuo be jokiu skrupulu."
Tosefta Aboda ZaraVIII, 5: "Kaip apibrežti žodi vagyste? Gojui uždrausta vogti, grobti moteris ir vergus pas kita goju arba žyda. Bet žydui goju atžvilgiu, to daryti neuždrausta."
Seph. Jp., 92 ,1: "Dievas dave teise žydams valdyti visu naciju krauja ir nuosavybe."
Schulchan Aruch, Johre Deah, 122: "Žydui uždrausta gerti vyna iš indo, prie, kurio buvo prisilietes gojus, nes gojaus prisilietimas galejo vyna padaryti nešvariu."
Nedarim 23 b: "Tas, kuris nori, kad jo pažadai duoti kam nors per metus taptu negaliojanciais, tegul pradžioje metu atsistoja ir taria: "Viskas ka aš pažadu per metus yra anuliuojama. Dabar jo pažadai negaliojantys."
Del šio tikejimo ir noru sekti tokiu religiniu mokymu ir egzistuoja pasaulyje antisemitizmas. Tai akivaizdi priežastis, del kurios žydu nemego visos nacijos, kuriose jie gyveno, tai priežastis, del kurios jie buvo persekiojami.
Sanhedrin 59a: "Užmušti goju tas pats kas užmušti laukini gyvuna".
Aboda Zara 26b: "Net geriausius iš goju reikia žudyti".
Sanhedrin 59a:"Gojus ikišes nosi i istatyma (talmuda) yra kaltas ir baudžiamas mirtimi".
Libbre David 37: "Pranešimas gojams, apie musu religinius santykius, prilyginama visu žydu nužudymui, nes jei jie sužinotu, ko mes apie juos mokome, jie mus pradetu viešai naikinti".
Libbre David 37: "Jeigu žydas bus priverstas aiškinti kokias nors rabino knygos ištraukas, jis privalo pateikti, tik melagingus paaiškinimus. Tas, kuris nesilaikys šio istatymo bus sunaikintas".
Yebhamoth 11b: "Yra leidžiami lytiniai santykiai su triju metu mergaite".
Schabouth Hag 6d: "Žydas gali melagingai žadeti atsikalbinedamas".
Hikkoth Akum x1: "Negelbekite goju esant pavojui ar gresiant mirciai".
Hikkoth Akum x1: "Gojams nereikšti geraširdiškumo".
Chosen Hamm 388, 15: "Jeigu irodoma, kad kas nors atidave izraelieciu pinigus gojams, tai turi buti surastas budas, toki žmogu nušluoti nuo žemes paviršiaus."
Choshen Hamm 266, 1: "Žydas gali pasiimti viska , jei tai priklauso Akumu (gojui). Tas kas gražina nuosavybe gojui nusideda istatymui, didindamas nusikalteliu jega. Taciau, tas poelgis vertas pagyrimo, kai jis privercia krikšcionis liaupsinti žydus ir žiureti i juos kaip i sažiningus žmones."
Szaaloth-Utszabot, The book of Jore Dia 17: "Žydas gali ir privalo meluodamas prisiekineti, kai gojai jo klausia ar yra ju knygose kas nors prieš juos."
Baba Necia 114, 6: "Žydai yra žmones, o kitos pasaulio nacijos ne žmones, o žverys."
Simeon Haddarsen, fol .56-d: "Kai ateis mesijas kiekvienas žydas tures po 2800 vergu."
Nidrasch Talpioth , psl 225-L: "Jehova sutvere nežydus žmogiškam pavidale, tik tam, kad žydams nereiketu naudotis gyvuliu paslaugomis. Nežydai, tai gyvuliai žmogaus pavidale, kurie privalo tarnauti žydams diena ir nakti."
Aboda Sarah 37a:"Prieš triju metu goju mergaite jau gali buti naudojama prievarta."
Gad Shas 22: "Žydai gali tureti nežyde mergina , bet negali jos vesti."
Tosefta Adoba Zara B 5: "Jeigu gojus užmuša goju arba žyda jis turi buti baudžiamas, taciau žydas nužudes goju atsakomyben netraukiamas."
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "leidžiama užmušti atskleidusius žydu keslus visur, netgi leidžiama juos žudyti dar nepriartejus prie tiesos ."
Schulchan Aruch, Choszen Hamiszpat 388: "Visu kitu naciju nuosavybe priklauso žydu nacijai, kuri gali naudotis viskuo be jokiu skrupulu."
Tosefta Aboda ZaraVIII, 5: "Kaip apibrežti žodi vagyste? Gojui uždrausta vogti, grobti moteris ir vergus pas kita goju arba žyda. Bet žydui goju atžvilgiu, to daryti neuždrausta."
Seph. Jp., 92 ,1: "Dievas dave teise žydams valdyti visu naciju krauja ir nuosavybe."
Schulchan Aruch, Johre Deah, 122: "Žydui uždrausta gerti vyna iš indo, prie, kurio buvo prisilietes gojus, nes gojaus prisilietimas galejo vyna padaryti nešvariu."
Nedarim 23 b: "Tas, kuris nori, kad jo pažadai duoti kam nors per metus taptu negaliojanciais, tegul pradžioje metu atsistoja ir taria: "Viskas ka aš pažadu per metus yra anuliuojama. Dabar jo pažadai negaliojantys."
Del šio tikejimo ir noru sekti tokiu religiniu mokymu ir egzistuoja pasaulyje antisemitizmas. Tai akivaizdi priežastis, del kurios žydu nemego visos nacijos, kuriose jie gyveno, tai priežastis, del kurios jie buvo persekiojami.
Esama žinių,kad S.Alperavičius sovietmečiu reikalaudavo jį vadinti полковник Семен Альперович .Suprantama,kad toks žmogus,jei tai yra tiesa,negali būti niekaip susijęs su Lietuvos prieškario turtu.Gal ,nebent,su Bobruisko ir pan.vietovių ?
Na,bet 174 mln.,tai tikrai jau pernelyg didelė suma.Etninėms bendruomenėms perduodamo valstybinio turto kaina nesiekia net kelių šimtų tūkstančių.Apie daugiau net kalbėti negalima - tai jau būtų bendravalstybinio turto iššvaistymas,baudžiamas BK nustatyta tvarka.
Neišsprendžiamas žydų turto grąžinimo rebusas