Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
100 proc pritariu. Kokios gali būti žinios, jei paprašius pakartoti praeitos pamokos temą, paklausia kokį puslapį atsiversti.
Pateikus užduotis atsakymo ieško internete, nes taip greičiau. Vadovėlyje tingi skaityti ir ieškoti.
Pamokoje laukia tik siurprizų ir ,,fejerverkų".
Pateikus užduotis atsakymo ieško internete, nes taip greičiau. Vadovėlyje tingi skaityti ir ieškoti.
Pamokoje laukia tik siurprizų ir ,,fejerverkų".
100% tiesa!!! Jeigu dar stengiesi per pamokas jiems kazka idiegti, kazko reikalauji- mokytoja labai bloga.Zinau daug mokytoju, kurios netekusios kantrybes, pacios “ skrolina” telefonus pamokose. Tada klaseje sventa ramybe ir sveikata issaugota.Zinau tokiu, kurios , po ilgu darbo mokykloje metu, isejo i pensija ligoniais, sirdis, parkinsonas, panikos priepuoliai ir tt ir ttVisa mokymo sistema zlugusi, mokytojas nustumtas i kampa, jo niekas negirdi, nei valdzia , nei tevai, nei mokinys….
Baisu uz musu vaiku ir anuku ateiti.
Baisu uz musu vaiku ir anuku ateiti.
laiško autorės ir straipsnio autorės stilistika, akcentai byloja apie vis dėlto tendencingą gręžiojimąsi atgalios. Pripažinimo, kad laikai sparčiai kinta, straipsnyje vis dėlto trūksta. Todėl, nors ir yra tiesos, bet pokyčio ji - čia pateikiama kritika - gaila, bet nekuria. Galima tokioj kritikoj ilgam užstrigti.
Dar šalia visų motyvuotų mokinių, kurių jau yra mažuma, mokosi ir hiperaktyvūs, su spec.poreikiais, visiškai neišauklėti ir nemokantys bendrauti mokiniai, (Anksčiau tokie mokiniai mokydavosi spec.mokyklose).Jie gali daryti ,ką nori. Taip ir sako:,, nenoriu, nedarysiu, o ką tu man padarysi?"Pusę pamokos tenka raminti, moralizuori, prašyti gražiuoju - bloguoju, kad nusiramintų ir mokytųsi. Dar tenka kviesti socialinę pedagogę ar psichologę į pagalbą.
O kai tik jos išeina, vėl tas pats. Gaištamas laikas. Tuo metu motyvuoti vaikai negali normaliai mokytis . Dažnai jie kenčia nuo tokių klasiokų keliamo triukšmo. Mokytojos bejėgės, nes negalima net balso pakelti. Mokytojai jau turi dirbti 3-4 frontais , tada nors persiplėšk.
O kai tik jos išeina, vėl tas pats. Gaištamas laikas. Tuo metu motyvuoti vaikai negali normaliai mokytis . Dažnai jie kenčia nuo tokių klasiokų keliamo triukšmo. Mokytojos bejėgės, nes negalima net balso pakelti. Mokytojai jau turi dirbti 3-4 frontais , tada nors persiplėšk.
O mokytojų valdiškas požiūris į savo darbą niekam nekliūva?
Pritariu NOLEI aš seniai stebėjausi tais "langiukais"į kuriuos įrašomi tik ...
Nuo savęs grynai asmeniškai pasakysiu, kad atmestinai į mokymąsi niekada nežiūriu ir nėra smagu girdėti, kad tokia nuomonė yra apie moksleivius. Galiu paminėti, kad švietime tikrai yra daug minusų. Kiekvienas mokinys yra individualus, o mus kaip mėsą sumeta į vieną mėsmalę. Aišku, kad neįmanoma prie visų prisitaikyti ir yra daug niaunsų. Bet esu už tai, kad reiktų profiliuoti vaikus. Kad jei vienam sekasi tas, tai jis ir mokosi to. Pvz. : Muzikos mokausi veltui, nes tiesiog neturiu talento jai, kiekvieną dieną klausausi muzikos, bet ar man yra skirtumas, kad ten homofoninė ar koks diapazonas. Nors muzikos mokausi kartą į savaitę, bet paskaičiuokit, kiek valandų susidaro per metus, 10 metų? Per tas valandas būčiau papildomai pasimokiusi kad ir tos matematikos, kurios dauguma nekenčia, turbūt dėl to, kad vaikas girdi, kokia ji sunki, ir pradeda savimi nepasitikėti, o galiausiai net nebando suprasti jos. Muzikos mokytoja pasakytų, kad būtų gėda neatskirti Bethoveno ar ko, bet ar mano gyvenimas pasikeis, jei žinosiu, kas tas Bethovenas? Kam tos nusistovėjusios normos, kad žinoti tą ar tą dalyką yra būtina?
@AZ
Kokiu būdu bendrauti ir mokyti 25(dvidesimt penkias) individualias 'asmenybes' per 45 min.? Samdykit privatų mokytoją namuose.
@Asmenybė
Aš norėjau pasakyti, kad vieni mokiniai mokosi to, ko jiems net nereikia. Reikia surinkti į pamokas panašių tikslų siekiančius mokinius, kas, kaip suprantu, yra utopija.
@AZ
Gimnazijose, kurios vykdo atranką, egzaminuoja, ir susirenka panašūs mokiniai. Lyg ir būtų išeitis tiems, kurie nori mokytis. Progimnazijose buvo eksperimentas, kai skirtingų gebėjimų vaikus išskirstydavo, bet ir vėl bėda -kurio tėvai norės "būti" silpnesniųjų klasėje??? Manau, kad visuomenė turi apsispręsti ko reikia - pažymio/diplomo ar išsilavimo.
200 procentų tiesa. Tik nepaminėtos mamytės, kurios šokdina mokytojus.
Į dešimtuką!Taip,deja,iš tikrųjų yra.Ir mes,mokytojai dažniausiai bejėgiai kažką pakeisti....
Eilinį kartą Veryga kaltas. Tarybiniais laikais mama t.p. rašė raštelius ir pas gydytojus lakstyti nereikėjo. Žinoma ir tėvai kalti. Dėl visko kalti tėvai. Mūsų dukrų pradinių klasių mokytoja buvo labai kieta, metodininkė, vaidino. Bet kai 5-oje klasėje rašė matematikos kontrolinį, tai vienintelė jų klasė(iš 5) tai atliko per dvi pamokas. Pagal mokytoją daugybos lentelės mintinai mokėti nereikia, eilėraščiai tik konkursui (viena kartą metuose, reikia pasirodyti), antrokui skaityti knygas tik be paveikslėlių, 200pus. ir nedidelės raidės (galvojau, kad dukra prisigalvojo, bet kai po keturių metų tai pasikartojo su kita dukra...), spręsdami uždavinius nesimoko užduoti klausimų, jų į sąsiuvinį nerašo, o tik sprendimus ir piešia tik piešia...Tai kaip mes tėvai galim įtakoti švietimo sistemą, mokytojus!!! Baikite kaltinti tėvus. Iš jūsų mokytojai reikia tik aiškios, konkrečios sistemos, o ne šou.
@Greta
Sistemą kuria ne mokytojai. Be to, apsispręskite, ar norite, kad jūsų dukros kažką išmoktų, ar kad skaityti nemokėtų? Nes sunku suprasti, ko norite.
Mokytoja prapliupo: vaikai neperskaito savo rašto, jei būtų braižyba – jos mokytoja išprotėtų pirmoji