Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Labai paprasta matematika tuos milijonus skirti keliams kur žada duoti Ukrams ir nors bus naudingai išleisti nors ir taip pusę sumos iš jų pavogs mūsų ponai už sudaromos projektus
@Jonukas
, kokie pinigai Ukrams?- jokiu pinigu ukrams, nes is ju tie pinigai atimami ir atiduodami amerikonams. Amerikonas dar iki siol ,niekam nieko veltui nedave ir nedare. Nebent bus pirmieji Ukrainieciai :))) Blefas ...
Vilniuje tai tikrai gadina kelius ir sudaro ryte ir vakare kamscius valdzia ,nes jie nevazineja trulikais...
Kuo toliau, tuo bus didesnė laisviečių isterija. Jiems atrodo, kad tik panaši į skvernelio ir karbauskio valdžioje buvusi isterija gali išgelbėti nuo fiasko. o iš tikro laisviečių kvailionės visiškai juos pražudys. Šita laisviečių šutvė taip ir nesuprato, kad jeigu ne konservatoriai, tai jų jau seniai politikoje nebūtų. Kas laukia laisviečių - išsilaktymas - tuoj pradės belstis - vieni pas SD, kiti pas skvernelį, treti pas cvil, ketvirti pas valstiečius, penkti pas darbiečius... būtų komunistai - ir pas juos dalis baladotųsi...
Kai tik užsimeni apie "nuorganizuotas" Kelių Fondo lėšas, kur ES fondai sudarė per 80% per 16 metų (keturių seimo kadencijų) laikotarpį, prasideda baisus žviegimas. Metams kelių statybai buvo skiriama vidutiniškai 7 milijardai litų, tad per 16 metų susidarė solidi pinigų suma. Pinigų "nubyrėjimas" vyko per visą eilę grandžių, tad procentaliai susidaro gigantiška korupcijos schema. Vienas iš Susisiekimo ministerijos valdininkų yra pasakęs kad "aš žinojau, kad ten gerai, bet, kad taip, neįsivaizdavau. Dabar ir proanūkiams užteks", citatos pabaiga. Ir tai ne išsigalvojimas, nes Susisiekimo ministerija buvo labiausiai geidžiama institucija, gryna aukso kasykla. Ir šito "gešefto" užtarėjai gali keiktis ir sukti kalbą kur nori, faktai keliuose, kurie prastėja kas met. Nelinksma realybė, bet ji tokia, norim šito, ar ne. Ir turim sarmatą prieš visą Europą. Deja...
@A+B
Keliu fondą išvogė konservatoriai su socdemais. Paklausk savo Šimonytės is kur tavo Kukliansky milijonus gavo.
Gal vietoj "rato" norėjot parašyt "tato"?
Galėtų būt kaip Lenkijoje yra apmokestinamos kelių atkarpos. Įvažiuoji į kelia atsispausdini bilieta ir važiuoji iki tam tikros vietos. Susimoki ir važiuoji toliau mokamu keliu arba išvažiuoji į nemokama, bet prastenės kokybės kelią.
Nu aš sakau reikia mokesčius mažinti, nu neklauso.
Galiu pasakyt kaip bus : o,bus taip,kaip vidad.Mūsų negerbiami valdininkai sėdintys prie lovio ir cepsėdami,padidins mokescius,įves baudas mokescių mokėtojams,tai dirbantiems Luetuvos zmonėms.
Pas mus kelių saugumo problemas sprendžia radarais. Jau tas "maras" įsisuko į automagistralę. Kur niekada nebūna avarijų dėl vairuotojų kaltės, stovi radarai. Bet tuose tuščiuose ruožuose dažnai išbėga gyvūnai ir įvyksta autoivykiai. Įdomu, kiek už tą vieną radarą galima būtų užtverti tvoros nuo gyvūnų? Ir kam tas radaras, jai magistralė tokios būklės, jog virš 130 greičiu važiuoji kaip duobėtu žvyrkeliu? Koks tikslas statyti tuos radarus magistralėje? Arba tai "švogerių firma" statanti tuos radarus, arba visiška nekompetencija. Kai į Lietuvą išvažiuoji iš Lenkijos, tai jausmas kaip patekus į kokią Šiaurės Korėja. Turi stebėti ne tik eismą, bet ir dairytis trikojų, žiūrėti ar nevažiuoji radaro zonoje ir tt. Man tai sukelia švelniai tariant neigiamas emocijas.
@Sett
radarai auksinius kiausinius deda,verslas sukasi va delto ir poxxi tie keliai,isvogta viskas ,ukrainai svetimiems ir saveims kas prie lovio
Kuo daugiau radaru tuo maziau baudu
Mokesčių didinimas už kelius – valdžia ieško būdų, kaip gelbėtis iš užburto rato