REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

 Jolanta GRUBLIAUSKAITĖ

„Šiaulių naujienos“

Į dienraščio „Šiaulių naujienos“ redakciją kreipėsi šiaulietis, kuris piktinosi, kad miesto gatvės tvarkomos atmestinai. Mišiniai, jo teigimu, pilami į duobes, kuriose talkšo lietaus vanduo.

REKLAMA
REKLAMA

Daro, kad darytų?

„Šiaulių miesto valdžia prižadėjo, kad gatvių duobės bus „užlopytos“. Pažadus jie vykdo, tačiau visiškai nekokybiškai. Naktį smarkiai lijo ir duobes užpildė lietaus vanduo. Tačiau ryte kelių tvarkytojai ramia sąžine į šlapias duobes supylė mišinius ir viską užlygino. Kiek toks sutvarkymas gali laikyti? Nesuprantu, ar darbai daromi, kad būtų keliai sutvarkyti, ar daro, kad tik kažką darytų“, – piktinosi skaitytojas.

REKLAMA

Darbai turėtų būti sustabdyti?

Miesto gatves tvarkančios bendrovės „Šiaulių plentas“ generalinis direktorius Juozas Aleksa patvirtino, kad minėtu laikotarpiu bendrovės darbuotojai iš tiesų užtaisė keletą avarinių duobių. Jo teigimu, darbų kokybė dėl to nesuprastėjo, nes buvo panaudota visa reikiama įranga. „UAB „Šiaulių plentas“ atliko avarinę situaciją galinčių sukelti gatvės kliūčių ir pažaidų pašalinimą.

REKLAMA
REKLAMA

Kadangi duobių gylis yra didesnis nei 5 centimetrai, avarinių duobių užtaisymui naudojamos tiek asfalto drožlės, tiek karšti asfalto mišiniai. Mūsų bendrovės darbuotojai turi visą reikiamą įrangą bei yra instruktuoti kokybiškam darbų vykdymui“, – komentavo J. Aleksa.

Tuo metu Šiaulių miesto savivaldybės administracijos direktorius Vladas Damulevičius teigė, kad tol, kol duobės yra šlapios, darbai turėtų būti sustabdyti: „Į vandenį mišinio pilti negalima. Tvarkomų duobių kraštai yra išbetonuojami, gal dėl to žmogui pasirodė, kad ten šlapia. Taip neturi ir negali būti. Darbai turėtų būti sustabdomi, kol šlapia.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Duobės „suėda“ pinigus

Balandžio mėnesio pabaigoje Šiaulių miesto savivaldybės Miesto infrastruktūros skyriaus vedėjas Arūnas Adomaitis teigė, kad šiemet didžioji dalis finansavimo lėšų bus išleidžiama gatvių duobių remontui. „Kasmet kelių būklė prastėja. Iki gegužės 31 dienos planuojama „užlopyti“ 9572 kvadratinius metrus B kategorijos gatvių, kuriose vyksta viešojo transporto eismas, duobių, 3561 kvadratinį metrą C ir D kategorijų gatvių asfalto dangos išdaužų bei 1513 kvadratinių metrų B ir C kategorijų gatvių, kuriose nevyksta viešojo transporto eismas, duobių“, – sakė A. Adomaitis.

REKLAMA

Šiems darbams atlikti skirta 1,7 mln. litų.

Jis teigė, kad iš 351 kilometro miesto gatvių asfaltuotų yra tik 184,5 kilometro, likusios – žvyrkeliai ir gruntkeliai. Prieš pusmetį A. Adomaitis buvo minėjęs, kad tam, jog miesto gatvės būtų tinkamos naudoti, kasmet būtina asfaltuoti bent po septynis kilometrus. Panašu, kad tai tik vizija. „Šiemet gatvės bus asfaltuojamos, bet tik atkarpėlėmis, tikrai ne kilometrais“, – situaciją pristatė skyriaus vedėjas.

A. Adomaičio teigimu, neliks pamiršti ir daugiabučių namų gyventojai. „Daugiabučių kiemuose dabar vykdomos apžiūros. Duobės bus tvarkomos birželio mėnesį“, – sakė jis. Tačiau 750 tūkstančių litų, skirtų daugiabučių kiemų asfaltavimui ir sutvarkymui, pakaks vos 150 iš 790 mieste esančių kiemų.

REKLAMA

Duobės – grėsmė vairuotojams

Šiaulių apskrities vyriausiojo policijos komisariato Valdymo organizavimo skyriaus Viešųjų ryšių poskyrio viršininkas Artūras Šliavas teigė, kad duobės gali būti avarijų kaltininkės.

„Norėdamas apvažiuoti duobę vairuotojas gali sukelti eismo įvykį, nepatogumą kitam vairuotojui, dviratininkui, gali išgąsdinti pėsčiąjį. Didesnėje duobėje po lietaus gali būti balų.

Nenorėdamas aptaškyti pėsčiųjų, vairuotojas apvažiuoja duobę, tačiau atsidūręs priešpriešinėje eismo juostoje jis gali susidurti su kitu automobiliu“, – sakė jis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

A. Šliavo teigimu, dėl duobių kaltės vairuotojams tenka gadinti savo transporto priemones, ypač – naktį. „Visi žinome, kad naktį privalu važinėti trumpomis automobilio šviesomis. O apšvietimas naktį, kaip žinia, nėra pats geriausias. Pavojingas metas ir tada, kai tik pradeda temti. Taupumo sumetimais mieste šviesos dar neįjungtos, o matomumas jau suprastėjęs. Vairuotojas gali nepastebėti gatvėse esančių duobių, įvažiuoti ir apgadinti savo automobilį“, – sakė A. Šliavas.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų