Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
2 litofcai- kastrot ir poliucijus
1. Kas tas vienas iš garsiausių teologų, dar gyvas "išlaisvinimo teologijos" klasikas, ir kokios jo tezės radikaliai skiriasi nuo CP tezių nuo šį judėjimą?
2. Koks tas "kitas" vidinis varomasis religijų variklis, apie kurį kalba Berenesvičius?
3. CP teisingai suvokia, kad bažnyčia yra tik kunigų luomas. Bažnyčia nėra visi tikintieji, kaip valstybė nėra visi piliečiai arba visi toje šalyje gyvenantys žmonės, kaip verslas nėra visi pirkėjai. Verslas - yra įmonių savininkai, valstybė - valdininkai, o bažnyčia - kunigai.
2. Koks tas "kitas" vidinis varomasis religijų variklis, apie kurį kalba Berenesvičius?
3. CP teisingai suvokia, kad bažnyčia yra tik kunigų luomas. Bažnyčia nėra visi tikintieji, kaip valstybė nėra visi piliečiai arba visi toje šalyje gyvenantys žmonės, kaip verslas nėra visi pirkėjai. Verslas - yra įmonių savininkai, valstybė - valdininkai, o bažnyčia - kunigai.
Labai skurdus straipsnis, vienodai trykstantis arogancija ir ignoracija. Kad ir tas "issilaisvinimo teologijos" aptarimas ir paaiskinimas kodel ji buvo gera ir kaip Vatikanas ja nusmukde. Na, sitie zmogeliai tiesiog neskaite issilaisvinimo teologu, o skaite tik marksistines pakraipos antiklerikalu banalybes apie issilaisvinimo teologus. As viena is garsiausiu teologu, dar gyvu, "issilaisvinimo teologijos" klasiku savo ausimis girdejau konferencijoje pristatanti savo mintis, kitus paskaites esu. Tai lyginant su tuo, kas cia parasyta, yra visai skirtingas dalykas. Na, tiesiog tekstualiai, prasmiskai, konceptualiai, istoriskai skirtingas dalykas. Tai apie ka CirP kalba, i kokius abibendrinimus jie gali pretenduoti? Yra visai kitaip. Jie tiesiog kartoja ankstesniu neispruseliu banalybes, o kiti skaito, ir kartos jas ateityje. O ir siaip, butu jiems neprosal savo amzinatilsio sugerovo Beresneviciaus "religijotyros ivada" paskaityt, kad butu visiskai aisku, jog religija, kuri butu tik korporacija, ilgai neissilaikytu. Vidinis varomasis religiju variklis yra kitas, ne pinigai, nors kai kas tu pinigu, kartais nemazu, gali is religijos pasidaryt. Kitas dalykas, CirP baznycia suvokia tik kaip kunigu luoma, kai is tikro tai tik vienas is elementu. Baznycia yra visi tikintieji, taip, kaip lietuviai nera tik ministeriju darbuotojai, bet visi lietuviai, prieme savo lietuviskuma. Jei neaisku, tai kita analogija - marksistai nera tik tie, kurie uzima kazkokias institucines pareigas ar uzsiima rasymu, "laisvamaniu bureliu kurimu" (tokie bureliai, siaip jau irgi yra "institucija" = jau protus ir asmenu laisve pavergianti, edipo kompleksu paremta organizacija, ar ne taip?), bet visi, kurie priima tas idejas, nors ir neuzima jokiu formaliu strukturiniu hierarchiniu pareigu marksistu judejime. Tai taip akivaizdu ir paprasta.
Nurchaci puikiai, ishsake katalikiskos baznycios poziuri. Mes geri, visi kiti - idiotai.
Tame ir esme, kad baznycia neturi prispausti kiu tikejimu. Katalikai neturi versti zmones zegnotis, taip pat kaip ir atejistai neturi versti zmones deginti biblijas. Toks straipsnis ir gali atsidurti tik pilietines visuomenes skyrelyje. Nes tik tikrai laisvai mastantis pilietis su atviru protu gali suprasti toki teksta.
Beje net straipsnio pradzioje autoriai iskart pasako, kad jie nera nusistate pries religija, tiesiog auksciausi baznycios hierarchai turi per daug valdzios ir kapitalo savo rankuose ir daro zmonijai neigiama itaka.
Apskritai jei tiki Dievu, gali pasimelsti ir be baznycios prieziuros, gali myleti savo artima ir apskritai buti geru zmogumi. Kam tarp taves ir Dievo reikalingi kazkokie tarpininkai, kuriems turi moketi pinigus?
Tame ir esme, kad baznycia neturi prispausti kiu tikejimu. Katalikai neturi versti zmones zegnotis, taip pat kaip ir atejistai neturi versti zmones deginti biblijas. Toks straipsnis ir gali atsidurti tik pilietines visuomenes skyrelyje. Nes tik tikrai laisvai mastantis pilietis su atviru protu gali suprasti toki teksta.
Beje net straipsnio pradzioje autoriai iskart pasako, kad jie nera nusistate pries religija, tiesiog auksciausi baznycios hierarchai turi per daug valdzios ir kapitalo savo rankuose ir daro zmonijai neigiama itaka.
Apskritai jei tiki Dievu, gali pasimelsti ir be baznycios prieziuros, gali myleti savo artima ir apskritai buti geru zmogumi. Kam tarp taves ir Dievo reikalingi kazkokie tarpininkai, kuriems turi moketi pinigus?
Prie ko čia "Pilietinė visuomenė"? Kažkokie vėmalai, tinkantys skaityti tik ateistams, satanistams, pederastams, komunistams ir stačiatikiams.
Straipsnio esmė:
Kapitalizmas su krikščionybe visiškai nesuderinami lygiai taip pat, kaip ir ankstyvoji krikščionybė su šiuolaikine bažnyčia. Kas yra šiuolaikinė bažnyčia? Tai paprasčiausia korporacija, veikianti pagal tuos pačius kapitalizmo dėsnius. Nors tikslios apskaitos nėra, tačiau manau, kad uždarosios akcinės bendrovės „Lietuvos katalikų bažnyčia“ metinė apyvarta, pelnas ir valdomo nekilnojamojo turto dydis lenkia visų kitų Lietuvos vietinių ar tarptautinių korporacijų apyvartą, pelną ir turtą. O visos bažnytininkų kalbos apie pasipriešinimą vartotojų pasauliui ir materialistiniam gyvenimo būdui yra tik viešieji ryšiai, prilygstantys tikrųjų verslo korporacijų propaguojamoms labdaros programoms. Katalikų bažnyčia negali priešintis korporaciniam globalizmui, nes pati yra korporacija.
Bažnyčia yra korporacija, tad priešintis jai reikėtų klasikiniais metodais – boikotuoti korporacijos parduodamas prekes ir kelti korporacijos darbuotojų sąmoningumo lygį. Boikotuoti prekes, vadinasi, atsisakyti bažnyčios teikiamų religinių paslaugų ir palikti bažnytininkus be darbo. Lietuvoje jau mitingavo policininkai. Tikiuosi, kad išvysime ir sutanotus asmenis, piketuojančius prie vyskupijų ir nunciatūrų...
Kapitalizmas su krikščionybe visiškai nesuderinami lygiai taip pat, kaip ir ankstyvoji krikščionybė su šiuolaikine bažnyčia. Kas yra šiuolaikinė bažnyčia? Tai paprasčiausia korporacija, veikianti pagal tuos pačius kapitalizmo dėsnius. Nors tikslios apskaitos nėra, tačiau manau, kad uždarosios akcinės bendrovės „Lietuvos katalikų bažnyčia“ metinė apyvarta, pelnas ir valdomo nekilnojamojo turto dydis lenkia visų kitų Lietuvos vietinių ar tarptautinių korporacijų apyvartą, pelną ir turtą. O visos bažnytininkų kalbos apie pasipriešinimą vartotojų pasauliui ir materialistiniam gyvenimo būdui yra tik viešieji ryšiai, prilygstantys tikrųjų verslo korporacijų propaguojamoms labdaros programoms. Katalikų bažnyčia negali priešintis korporaciniam globalizmui, nes pati yra korporacija.
Bažnyčia yra korporacija, tad priešintis jai reikėtų klasikiniais metodais – boikotuoti korporacijos parduodamas prekes ir kelti korporacijos darbuotojų sąmoningumo lygį. Boikotuoti prekes, vadinasi, atsisakyti bažnyčios teikiamų religinių paslaugų ir palikti bažnytininkus be darbo. Lietuvoje jau mitingavo policininkai. Tikiuosi, kad išvysime ir sutanotus asmenis, piketuojančius prie vyskupijų ir nunciatūrų...
Olia lia kekšyčių kaimynystėje ir straipsnelis toks..
Peliukų komentarai.
Vienas geriausių antiklerikalių tekstų, kokius tik teko skaityti. Respect.
sambūriai laisvi nuo bet kokios suaugusiųjų priežiūros...kai dievo nėra -viskas galima.ir prie ko čia žmogžudys čegevara? apsirūkėte vyrukai.
Lietuvos katalikų bažnyčia – paprasčiausia korporacija