REKLAMA

  • tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Už tarnybinius nusižengimus rengiant Lietuvos įvaizdžio formavimo strategiją Vyriausybės komunikacijos departamento tarnautojai sulaukė švelniausių nuobaudų - papeikimų.

REKLAMA
REKLAMA

Departamento direktorius Laurynas Bučalis sulaukė šios nuobaudos dėl to, jog būdamas atsakingas už Lietuvos įvaizdžio strategijos kūrimą bei su tuo susijusių klausimų sprendimą, nesiėmė visų reikiamų veiksmų, kad strategijos projektas būtų laiku pateiktas Vyriausybei tvirtinti, taip pat inicijavo Lietuvos pristatymo pasaulyje strateginio marketingo koncepcijos kūrimą, dėl ko buvo atidėtas Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos projekto pateikimas Vyriausybei, pranešė Vyriausybės spaudos tarnyba.

REKLAMA

Lietuvos pristatymo pasaulyje strateginio marketingo koncepcija, kurios pagrindu turėjo būti patobulinta Lietuvos įvaizdžio formavimo strategija, buvo parengta, nors oficialios kritikos dėl galimų trūkumų Lietuvos įvaizdžio formavimo strategijos projektui nebuvo, teigiama pranešime.

Nustatyta, kad nebuvo tinkamai atliekama sutarčių dėl Lietuvos pristatymo pasaulyje strateginio marketingo koncepcijos rengimo ir Lietuvos įvaizdžio knygos sukūrimo bei išleidimo vykdymo kontrolė.

REKLAMA
REKLAMA

Už netinkamą sutarties dėl Lietuvos įvaizdžio knygos rengimo terminų vykdymo kontrolę papeikimas skirtas ir Komunikacijos departamento Komunikacijos koordinavimo skyriaus vedėjui Šarūnui Sakalauskui.

Kovo pabaigoje Vyriausybės kancleriui Deividui Matulioniui pateiktos vidaus audito išvados parodė, kad lėšos, skirtos „drąsios šalies“ įvaizdžiui kurti, panaudotos neracionaliai.

Pasak D. Matulionio, auditoriams užkliuvo tai, kad iš pradžių pasirinktas vienas projekto vykdytojas - „Europos namai“, bet vėliau darbus atliko kitas - reklamos agentūra „Not Perfect/Y&R“, taip pat per didelė programos kaina.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Sprendimus dėl neracionaliais pripažintų projektų priėmė D.Matulionio pirmtakas Valdemaras Sarapinas.

Pati programa „Lietuva - drąsi šalis“ pradėta prieš metus tuometės Vyriausybės, vadovaujamos socialdemokrato Gedimino Kirkilo, iniciatyva. Tačiau naujai valdžiai raginant „veržtis diržus“, per krizę programą nuspręsta nutraukti - nuo vasario nebepasirašomos naujos sutartys, nutraukiami projektai. Tai esą padės Vyriausybės kanceliarijai šiemet sutaupyti per 1,7 mln. litų.

Kol programa dar buvo vykdoma - pernai birželį tuometinio kanclerio V.Sarapino vadovauta Vyriausybės kanceliarija, pasišovusi išmokyti valstybės institucijų atstovus vienu balsu kalbėti apie „drąsios“ Lietuvos įvaizdį, užsakė knygeles „Lietuvos įvaizdžio knyga. Praktinis vadovas“, kurių vienos kaina siekia 700 litų.

Brošiūros turinio, nedidelio formato, prabangios poligrafinės kokybės, siuvinėtais viršeliais knygelę parengė viešųjų pirkimų konkursą laimėjusi reklamos agentūra „Not Perfect/Y&R“. Visas 100 egz. tiražas mokesčių mokėtojams atsiėjo 70 tūkst. litų: 52 tūkst. litų - už kūrybinius darbus (turinį, dizainą) ir 17 tūkst. - už gamybą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų