Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Как такой умный ребенок может постоянно быть таким идиотом?--- Ты лучший мальчик на свете, но мне этого недостаточно...
Nekantriai laukiu Kubiliaus, Gabrieliaus, PIŠ ir Juknevičienės tyrimų. Ir naktį, kaip visada - giliai išmintingo Senelio eilėraščio su daugiatūkstantiniais "laikais".
Tiesiog smalsu, kuris bus pirmas. Užuominų apie "galimai" jau pamėtyta jaukui. Tiesiog nustebčiau, tokių tyrimų nesulaukęs.
kur nors toliau
Imbecilas vis dar su spalvotom kreidutėm žaidžia
Gabriuk mokykis graikų kalbą.
Kada, pagaliau, tiems nusikalstamiems degradams bus, - "PASKUTINIS SKAMBUTIS"???
REIKIA uždrausti kopėčias. Tai vienintelė išeitis, kitaip Pasaulio ateitis kabo ant plauko.
Pagalvokime, vaikiškas eilėraštukas, kurį žino, o ir sakę vaikystėje esame daugelis iš mūsų, taip sujaudino Lietuvą, ką ten Lietuvą,- Pasaulį, kad... įsikišo prokūratūra, Konstitucinis Teismas, Seimas, Prezidentūra, politikai iš Vokietijos, Lenkijos ir JAV... Toks baisus tas eilėraštukas. O jame yra KOPĖČIOS, kuriomis ten kažkas lipo. Tad, išeitis tik viena,- uždrausti kopėčias, tik tada įsivyraus ramybė.
Tai reikia daryti kuo skubiau, nes žmogOS jau renkasi į mitingus, grasinama sukilimais ir tyliomis minutėmis. Viskas dėl to eilėraščio ir... kopėčių. Tad seimūnai paskubėkite.
Žudikai yra bejėgiai prieš Rusiją.
Konservatyno ruporas M. Laurinavičius, atlikęs savo purviną misiją "Tylos minutės" metu prie Seimo, - pirmadienio vakarą jau sėdėjo kitur - Jakilaičio laidoje ir vaidino "aviacijos ekspertą."
Buvo juokinga klausyti šio "lėktuvų eksperto" politinių postringavimų.
Net ir po lėktuvo avarijos be Laurinavičiaus "trigrašio" neapsieita, nors šiuo klausimu šis dvaro ruporas neišmano nieko.
Bet juk žiniasklaidai reikia parodyti, kad šis "savas" "skalikas" yra "reikšmingas" ir "svarbus".
O tai tik dar labiau menkina žiniasklaidos vardą.
Kokia žiniasklaida, tokios ir naujienos. Tokie ir "aviacijos" ekspertai".
Pirmą kartą nepriklausomos Lietuvos istorijoje, leisdamasis, netoli Vilniaus oro uosto nusileidimo tako, nukrito ir sudužo krovininis "Boing" lėktuvas.
Ši žinia apskriejo pasaulio naujienų agentūras. Žuvo lėktuvo pilotas. Kiti du lėktuve skridę asmenys bei piloto padėjėjas buvo nugabenti į ligoninę.
Tai viskas, kas pirmadienį buvo žinoma.
Visgi Lietuvos žiniasklaida apie šį įvykį kalbėjo visą dieną. Naujiena išskirtinė. Situacijos analizė menkai ką pasakė apie įvykį, bet puikiausiai iliustravo, kaip veikia lietuviška žiniasklaida.
Pirmiausia faktai: nukrito, sudužo, žuvo.
Toliau - aplinkybės ir kontekstas.
Ekspertų ir institucijų pasisakymai.
Politikų nuomonės. Liudininkai. Gelbėjimo tarnybų darbuotojų įspūdžiai. Ekstremalių situacojų sistemų darbas.
Apie spūstis aplink oro uostą buvo pranešta tik praėjus pusantros valandos po įvykio, kai vairuotojai jau buvo "susmigę" į mirtinus kamščius.
Ką apie tai rašė socialiniai tinklai?
Kaip situaciją matė Vilniaus "garsenybės"? Kaip jos jaučiasi?
Buvo įpintas politinis kontekstas ir visos įmanomos versijos.
Vakare televizijos laidoje pas Jakilaitį buvo pasodintas nepamainomas "lėktuvų ekspertas", konservatyno ruporas, dvaro "skalikas" M. Laurinavičius - jis tiesiog spirgėjo, kaip norėjo kažką įžvelgti, nors tuo klausimu nenusimanė nieko.
Jis ėmė šnekėti apie Rusiją, apie jūroje nutrauktą kabelį, norėjo įžvelgti sabotažą ar teroristinį išpuolį.
Žiniasklaidą ir Laurinavičių užvaldė nauja naujiena. Antisemitizmas išgaravo kaip dūmas.
"Nemuno aušra" liko kaip eilinė partija.
Lietuva ir Laurinavičius jau gyvena nauja naujiena.
Dabar jam jau neįdomu, kaip Paluckas formuoja Vyriausybę.
Dabar Laurinavičius jau reiškiasi naujame amplua - kaip "lėktuvų ekspertas".
Net ir šiuo klausimu konservatyno ruporas nori daryti poveikį visuomenei bei skatina sąmokslo teorijų plitimą.
Gėda televizijos kanalams, kurie neapsieina be angažuoto "politologo" Laurinavičiaus paslaugų, nes kur tik jis pasirodo, visada ir visur prisideda prie visuomenės streso lygio kėlimo bei neapykantos ir keršto skatinimo.
O juk Jakilaičio laidoje būtų užtekę vienintelio žmogaus - ilgamečio piloto Kęstučio Zagrecko paaiškinimų, nes tai buvo vienintelis aviacijos ekspertas. Tik jo pasisakymas ir buvo reikšmingas ir vertas dėmesio.
Visi kiti laidos "dalyviai" net išsižioję klausė šio piloto pastebėjimų - kad norint sukelti nelaimę, nebūtinos jėgos iš išorės - pakanka gedimo lėktuvo viduje arba tyčia pakreipti elektromagnetines bangas ir taip suklaidinti pilotus.
Aviacijos ekspertas K. Zagreckas aiškino, kad leisdami lėktuvą pilotai dažniausiai naudojasi automatizuota sistema.

Skaitomiausios naujienos




Į viršų