Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Pabandysiu išakyti kiek kitokią nuomenę. Kiekvieną dieną važinėju Šeškinės kalnu. Jau seniai esu įsitikinęs, kad pagrindinė spūsčių priežastis ir yra ta vadinamoji viešojo transporto juosta. Tai patvirtina paprasta logika. Kur pralaidumas didesnis: dviejose juostose ar trijose? Tai patvirtina ir gyvenimas. Įsivaizduokite, kad esate vairuotojas ir jums reikia įsukti į Ukmergės gatvę. Tą jūs galite padaryti trijose vietose: ties šeškinės prekybos centru, tada šiek tiek pavažiavus į priekį ties Maxima ir ties nuvažiavimu nuo Ozo gatvės. Ir štai aš bandau važiuoti ties šeškinės centru ir vadovaudamasis autoriaus mintimis kertu "viešojo transoporto juostą" ir bandau įlysti į pirmąją. Manęs niekas neleidžia. Kantriai stoviu ir bandau apeliuoti į "solidarumą". Užpakalyje į tą pačią juostą įvažiavę dar kelios mašinos irgi nekantriai laukia. Staiga, matau, kad viešąja juosta važiuoja autobusas. Bet sorry, nieko negaliu padaryti nes stoviu kaip tik skersai tos juostos. Galų gale neiškenčiu ir nuvažiuoju ta juosta į priekį vadovaudamasis gerais ketinimais: juk jeigu aš lauksiu kol mane praleis autobusas stovės. O jei aš važiuosiu viešąją juosta autobusas irgi važiuos. Pirmu atveju nukenčia abu, antru atveju laimi abu. Tas pats tik dar žiauriau vyksta kituose nuvažiavimuose. Nuo Ozo gatvės nuolatos leidžiasi milžiniškas srautas mašinų. Anksčiau, kai policininkai ties autoservisu nestovėdavo, jos tiesiog važiuodavo "viešąja" juosta žemyn ir bendras srautas buvo pakankamai greitas. Dabar gi pastatė fotiką ir DAUGUMAS vairuotojų bando įsirikiuoti į pirmąją juostą ten pat. Rezultatas: toje vietoje yra nuolatinis mašinų susigrūdimas. Eismas pirmąja juosta sulėtėja, nes reikia įsileisti labai daug mašinų. Eismas "viešąja" juosta sustoja (tame tarpe ir visi autobusai). Eismas antrąja juosta sulėtėja, nes visus esančius pirmoje juostoje užknisa dėl to, kad šimtai mašinų rikiuojasi. Įvyksta daug avarijų. Autobusai stovi, vėluoja. Žmonės viduje alpsta. Negi niekam neužtenka proto panaikinti tą "viešąją" juostą ir ja paleisti visus? Tada visi kurie, įvažiuoja į Ukmergės gatvę nestabdytų eismo rikuodamiesi į pirmąją ir bendrai visi nuvažiuotume greičiau? Ir svarbiausia, tie patys autobusai, greitosios ir kiti nuvažiuotų irgi daug greičiau? Svarbiausia, kad važiuojant aukštyn į Šeškinės kalną nėra jokios viešojo transporto juostos ir ten visada būdavo daug mažesni kamščiai negu važiuojant žemyn.
Pabandysiu išakyti kiek kitokią nuomenę. Kiekvieną dieną važinėju Šeškinės kalnu. Jau seniai esu įsitikinęs, kad pagrindinė spūsčių priežastis ir yra ta vadinamoji viešojo transporto juosta. Tai patvirtina paprasta logika. Kur pralaidumas didesnis: dviejose juostose ar trijose? Tai patvirtina ir gyvenimas. Įsivaizduokite, kad esate vairuotojas ir jums reikia įsukti į Ukmergės gatvę. Tą jūs galite padaryti trijose vietose: ties šeškinės prekybos centru, tada šiek tiek pavažiavus į priekį ties Maxima ir ties nuvažiavimu nuo Ozo gatvės. Ir štai aš bandau važiuoti ties šeškinės centru ir vadovaudamasis autoriaus mintimis kertu "viešojo transoporto juostą" ir bandau įlysti į pirmąją. Manęs niekas neleidžia. Kantriai stoviu ir bandau apeliuoti į "solidarumą". Užpakalyje į tą pačią juostą įvažiavę dar kelios mašinos irgi nekantriai laukia. Staiga, matau, kad viešąja juosta važiuoja autobusas. Bet sorry, nieko negaliu padaryti nes stoviu kaip tik skersai tos juostos. Galų gale neiškenčiu ir nuvažiuoju ta juosta į priekį vadovaudamasis gerais ketinimais: juk jeigu aš lauksiu kol mane praleis autobusas stovės. O jei aš važiuosiu viešąją juosta autobusas irgi važiuos. Pirmu atveju nukenčia abu, antru atveju laimi abu. Tas pats tik dar žiauriau vyksta kituose nuvažiavimuose. Nuo Ozo gatvės nuolatos leidžiasi milžiniškas srautas mašinų. Anksčiau, kai policininkai ties autoservisu nestovėdavo, jos tiesiog važiuodavo "viešąja" juosta žemyn ir bendras srautas buvo pakankamai greitas. Dabar gi pastatė fotiką ir DAUGUMAS vairuotojų bando įsirikiuoti į pirmąją juostą ten pat. Rezultatas: toje vietoje yra nuolatinis mašinų susigrūdimas. Eismas pirmąja juosta sulėtėja, nes reikia įsileisti labai daug mašinų. Eismas "viešąja" juosta sustoja (tame tarpe ir visi autobusai). Eismas antrąja juosta sulėtėja, nes visus esančius pirmoje juostoje užknisa dėl to, kad šimtai mašinų rikiuojasi. Įvyksta daug avarijų. Autobusai stovi, vėluoja. Žmonės viduje alpsta. Negi niekam neužtenka proto panaikinti tą "viešąją" juostą ir ja paleisti visus? Tada visi kurie, įvažiuoja į Ukmergės gatvę nestabdytų eismo rikuodamiesi į pirmąją ir bendrai visi nuvažiuotume greičiau? Ir svarbiausia, tie patys autobusai, greitosios ir kiti nuvažiuotų irgi daug greičiau? Svarbiausia, kad važiuojant aukštyn į Šeškinės kalną nėra jokios viešojo transporto juostos ir ten visada būdavo daug mažesni kamščiai negu važiuojant žemyn.
Labai geras straipsnis, tik deja, šuns balsas dangun neina. Niekas nepasikeis. Policija nesureaguos, o tie "gudruoliai" irgi nepradės mandagiau važinėti. Nesutinku, kad reikia statyti policijos patrulį ir gaudyti tokius "gudruolius", važinėjančius skiriamosiomis ar autobusų juostomis. Pirmiausia jų yra tiek daug, kad užsikimštų eismas visiškai. Tai jau įrodyta, nes anksčiau, kol nebuvo "dievo akies" ant Šeškinės kalno, įvykdavo, nors ir labai retos, bet veiksmingos policijos "akcijos". Bet ten buvo vietos, kur tuos niekadėjus padėti, kol kvituką išrašys... Gi aukščiau, nuo "Senukų" iki pat Ukmergės g. pakalnės, daugiau nėra nė vienos patogios vietos, kur be trukdymo eismui būtų galima surikiuoti šimtą "gudruolių". Bet, manyčiau, visiškai protinga būtų rytais Vilniuje ties autobusų juostomis pastatyti po vieną vienintelį pareigūną, net nebūtinai uniformuotą, kad negąsdinti "gudručių". Ir pafilmuoti valandą, kitą, kol juostelė baigsis... O paskui kabinete ramiai, šiltai, žiūrėti lietuvišką epopėją "Karas keliuose" ir rašyti pakvietimus atvykti į policiją rimtesniam pokalbiui. O, kad tas pokalbis tikrai pasidarytų rimtas, Vyriausybei ir Seimui reiktų pasirūpinti ir baudas už tokius "gudruoliškus" pažeidimus padaryti atitinkamas. Kaip Anglijoj - 1000 svarų, pas mus galėtų būti 1000 litų. Tada žmonės pradėtų galvoti, kad gal su savu automobiliu geriau nevažiuoti į darbą, gal geriau visuomeniniu arba tik iki miesto pakraščio, o paskui sėsti į visuomeninį? Juk šitos priemonės nesunkiai įgyvendinamos, ypač, kai dabar atsakomybė už pažeidimus numatyta mašinos savininkui, jei nenustatytas vairuotojas. O dabar tai kartais būna keista, kai važiuoji pustuščiu autobusu, o šalia kamščiuose dūsta tūkstančiai automobilių, kuriuose dažniausia važiuoja po vieną žmogų. Aš jau seniai atsisakiau minties važinėti savo automobiliu į darbą. Autobusu, su dviem persėdimais, nepaisant tų visų gudruolių autobusų juostoje, vis tiek išeina greičiau.
O policijai ir ypač miesto valdžiai - griežtas papeikimas...
O policijai ir ypač miesto valdžiai - griežtas papeikimas...
Ką čia komentuoti? Viskas kas parašyta - tiesa. AMB , abonento ir į juos panašių pastangos davė vaisius - Lietuvos valstybės nebėra. Yra vaizdas žemėlapyje. Kol kas. " Tvarka" keliuose - būtent realus gyvenimo Lietuvoje atspindys. Atėjo metas kada valdančiųjų nebegalima vadinti valdančiaisiais. Jie jau nebe valdo bet naudojasi nors trumpam užimamomis pareigomis Aukščiausiame teisme , Admin. teisme , Konstituc teisme , Apyg teisme , teismeliuose , policijoje , VSD, STT, FNTT , IKTT, ŠTT , HUTT ir tt ir tt. Naudojasi , kad atkariautų nors trumpas bet privilegijas , versliuko interesus. Žmogui, rinkėjui ten vietos nėra. Ir nebus. Tai matyti ir santykiuose tarp žmonių. Kad ir magistralėje , gatvėje. Kai niekas nebepadeda prisiminkime , kas padarė tvarką Amerikoje ? - Misteris Koltas. Taigi . Gal ir Lietuvoje ? Ir keliuose ir seimuose ?
atspindys...
taip pat prisidėsiu prie pagyrų - labai geras straipsnis. Visiška tiesa, kad agresyvaus elgesio kelyje priežastys slypi ne mokėjime vairuoti, o žmonių požiūryje į valstybę ir kitus gyventojus...
Iseitys yra, jas nurode straipsnio autorius. Pradziai nors kontroliuoti visupomenine eismo juosta. Esme, kad mentai nenori dirbti "juodo" darbo, jie nori uzdirbti kysius arba pagal ju "reikalavimus" kelti savo kartele lengvais darbais.
geras straipsnis , visos bedos per tuos belandziojancius lopus,
geras straipsnis. Straipsnio autorius galetu steigti buratinu partija arba bent jau buratinu profsajunga :)
laikau save kulturingu vairuotoju. Taip, kartais tenka spausti (ypac kai per koki kamsti pradedi veluoti i susitikima ar pan.) taciau vis nesuprasdavau - kodel LT vairuotojai taip nenoriai isileidzia "i savo juosta", neleidzia persirikiuoti ir pan. Kirbejo mintis, kad taip yra del to, kad visus yra negyvai uzknise visokie "ereliai", todel niekas nebesidomi - ar tau (paprastam buratinui) reikia persirikiuoti i kita juosta, nes suksi pvz i kaire, ar tu tik siaip "erelis", kuris megins lipdamas per visu kitu galvas sutaupyti savo brangiausias gyvenime 15 min.. Ir kas liudniausia - autorius nepateikia vaisto. Vaisto kuris galetu padeti kovoti su siomis bacilomis ir mikrobais. Ir kol kas kaip suprantu niekas negali nieko pasiulyti.. isskyrus "kantru laukima" kol visi ereliai "prisiskraidys".
Keliuose – ne karas, gyvenimo atspindys