• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Penktadienį daugumą skrydžių iš Vilniaus perkėlus į Kauno oro uostą, kol kas didelių eilių ir keleivių skundų nesulaukta, sako oro uosto atstovai.

Penktadienį daugumą skrydžių iš Vilniaus perkėlus į Kauno oro uostą, kol kas didelių eilių ir keleivių skundų nesulaukta, sako oro uosto atstovai.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„Ryte turėjome vadinamąjį rytinį piką, jokių nusiskundimų iš keleivių, itin nedidelės eilės, puikiai suveikusi infrastruktūra. Tai kol kas tiek mūsų, tiek keleivių nuotaika, atrodo, gera“, – penktadienį žurnalistams sakė Lietuvos oro uostų vykdomasis direktorius Donatas Voveris.

REKLAMA

Dėl Vilniaus oro uosto kilimo ir tūpimo tako rekonstrukcijos nuo liepos 14-osios į Kauno oro uostą iš Vilniaus 35 dienoms perkelta didelė dalis skrydžių.

Penktadienio rytą prie įvažiavimo į Kauno oro uostą pasitinka ryškiomis liemenėmis vilkintys darbuotojai, pasirengę suteikti informaciją. Jų gausu ir prie įėjimo į oro uostą bei abiejuose terminaluose. Šalia oro uosto pastato pastatyti dar du laikini terminalai - atvykimo ir išvykimo. Nerimauta, kad oro uoste gali netilpti automobiliai, tačiau penktadienį jų aikštelės yra gana tuščios. Nedaug žmonių kol kas ir naujajame išvykimo terminale.

REKLAMA
REKLAMA

„Kol kas pataisymų (ką reikėtų taisyti - BNS) nematome, nes keleivių srautas yra nedidelis. Keleivių srautas augs šiandien per pietus ir vakare turėsime pikus. Oro uostas pilna apimtimi pradės veikti už kelių dienų, kai oro linijos paleis visus įmanomus skrydžius“, - kalbėjo D.Voveris.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Anot jo, keleiviams į Kauno oro uostą rekomenduojama atvykti 2 valandas prieš skrydį.

Iš Kauno oro uosto į Helsinkį keliauti besirengianti vilnietė Jelena žurnalistams sakė, kad klausydama patarimų, į kelionę išsiruošė anksčiau, nerimavo, kad teks stovėti ilgose eilėse, tačiau džiaugėsi, kad kelionė iš sostinės buvo sklandi, neužtruko ir procedūros pačiame oro uoste.

REKLAMA

Iki pat skrydžių perkėlimo vyko kelio, vedančio nuo Kauno iki oro uosto Karmėlavoje, rekonstrukcijos darbai. Kaip ir žadėta, penktadienį technika nuo kelių patraukta, sužymėtos eismo juostos, o vairuotojai gali be kliūčių pasiekti oro uostą.

„Tą, ką buvome pažadėję, viską įvykdėme: atidarėme keturias eismo juostas - dvi Kauno kryptimi, dvi - Vilniaus kryptimi. Kelyje nuo Kauno iki Karmėlavos taip pat yra atidarytos keturios eimo juostos“, – kalbėjo Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas Linas Alekseriūnas.

REKLAMA

Kelyje nuo Vilniaus iki Kauno budi keturios brigados, pasirengusios operatyviai šalinti trikdžius kelyje. Taip pat sureguliuoti šviesoforai, kurie reaguos į išaugusį srautą.

Penktadienį spūsčių link oro uosto nebuvo, tačiau tiek policija, tiek oro uosto atstovai rekomenduoja verčiau rinktis viešąjį transportą, vežantį iki oro uosto, o nusprendus vykti nuosavu automobiliu, kelionę pradėti planuoti iš anksto.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Kauno savivaldybė šiuo laikotarpiu padidino į oro uostą vykstančio 29-ojo maršruto autobusų skaičių, važiuoja ir greitasis autobusas.

Dėl prognozuojamo didesnio eismo kelyje Kauno rajono gyventojai ir kauniečiai, vykstantys šia kryptimi, įspėjami rinktis kitus kelius.

Pasiruošimas skrydžių perkėlimui į Kauną sulaukė kritikos: Kauno savivaldybė teigė, kad jau iki rekonstrukcijos oro uosto keleiviai turėdavo ilgokai laukti eilėse, todėl nerimaujama, kad padidėjus srautams, su jais nepavyks susitvarkyti.

REKLAMA

Lietuvos oro uostų duomenimis, iš Vilniaus į Kauną skrydžius perkėlė 13 iš 16 oro linijų. Per 35 dienas Kaune laukiama 370 tūkst. keleivių: 300 tūkst. iš jų skris iš Vilniaus perkeltais 3,1 tūkst. skrydžių, dar 75 tūkst. keleivių vyks 460 skrydžių, kurie vykdomi iš Kauno.

Skaičiuojama, kad per dieną oro uoste apsilankys 10 tūkst. keleivių.

Tris oro uostus valdančiai valstybės įmonei Lietuvos oro uostai laikinos infrastruktūros įrengimas Kaune ir pasiruošimas skrydžių perėmimui kainavo apie 3 mln. eurų.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų