Jei ketvirtadienį Kauno miesto savivaldybės taryba neprieštaraus, netrukus jau antrą kartą šiemet bus sumažinta didžiausio leistino darbuotojų skaičiaus riba.
Atsižvelgdami į Savivaldybės kontrolieriaus pateiktas rekomendacijas, Tarybos nariai turės apsispręsti, kokį patvirtinti didžiausią leistiną Kauno miesto savivaldybės administracijos valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis ir gaunančių užmokestį iš Savivaldybės biudžeto, skaičių. Parengtas tarybos sprendimo projektas, kuriuo numatomas pareigybių skaičius - 780.
Su tokio sprendimo projektu buvo supažindintos visos Kauno miesto savivaldybės administracijoje veikiančios profesinės sąjungos. Pastabų ar pasiūlymų negauta.
Pirmą kartą šiemet leistinas pareigybių skaičius dar vasaros pradžioje buvo sumažintas nuo 927 iki 887. Dabar siūloma panaikinti 107 etatus: Bendrajame skyriuje - 47 (valytojų, iš jų - 20 pensinio amžiaus, vairuotojų), Aplinkos apsaugos skyriuje - 2, Savivaldybės gydytojo tarnyboje - 2, Miesto tvarkymo skyriuje - 7, Civilinės saugos tarnyboje - 4, Licencijų ir paslaugų skyriuje - 2, Civilinės metrikacijos biure - 3, Švietimo departamente - 26. Miesto įvaizdžio ir turizmo skyrius sumažės- 1, Turto departamentas - 10, Teisės skyrius - 1, Finansų skyrius - 1, Viešosios vadybos ir strategijos skyrius - 1 etatu.
Jei taryba priims jai pateiktą sprendimą, nuo kitų metų kovo 1 dienos pasikeistų ir savivaldybės administracijos valdymo struktūra. Siūloma panaikinti Viešosios vadybos ir strategijos skyrių, Personalo skyrių, Savivaldybės gydytojo tarnybą, Švietimo ir kultūros įstaigų apskaitos skyrių, Švietimo ir kultūros įstaigų ūkio skyrių, Plėtros programų ir investicijų skyrių bei Nuosavybės teisių atkūrimo skyrių.
Vietoj jų numatoma įsteigti keletą naujų skyrių. Vienas tokių būtų Viešosios vadybos ir personalo skyrius. Jo pagrindiniai tikslai - vykdyti visą savivaldybės administracijos personalo valdymo politiką, tvirtinti skyrių nuostatus ir pareigybių aprašymus, supaprastinti darbo procesus savivaldybėje, įgyvendinti viešosios vadybos principus.
Dar ketinama įsteigti Švietimo ir kultūros įstaigų ūkio ir finansų skyrių. Jį siūloma suformuoti iš dabar esančių Švietimo ir kultūros įstaigų apskaitos skyriaus bei Švietimo ir kultūros įstaigų ūkio skyriaus, sujungiant juos į vieną. Manoma, kad pagal darbo specifiką ir funkcijas naujas padalinys geriau funkcionuotų nei du ankstesni skyriai.
Siūloma Viešosios vadybos ir strategijos skyriaus pagrindu įsteigti naują Europos Sąjungos paramos ir strategijos skyrių. Jam būtų patikėtas Kauno miesto savivaldybės administracijos strateginio planavimo procesų organizavimas ir projektų, finansuojamų ES struktūrinių fondų, koordinavimas.
Miesto plėtros ir investicijų skyrių siūloma suformuoti dabar esančio Plėtros programų ir investicijų skyriaus pagrindu. Kadangi sukuriamas naujas ES paramos ir strategijos skyrius, siūloma dabar esančio Plėtros programų ir investicijų skyriaus projektų koordinavimo funkciją priskirti naujai kuriamam Europos Sąjungos paramos ir strategijos skyriui.
Reformos projekto autoriai numato, jog panaikinus savivaldybės gydytojo tarnybą, jos funkcijos būtų vykdomos aukštesniu lygmeniu, įsteigiant Savivaldybės gydytojo - savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo pareigybę. Šiam pavaduotojui būtų pavaldūs dar keli specialistai.
Keletui kitų padalinių siūloma pakeisti pavadinimus. Statybos leidimų ir infrastruktūros skyrių ketinama pavadinti Statybos leidimų skyriumi, o Dokumentų skyrių - Dokumentų valdymo skyriumi.